Total War Türkiye

Genel Strateji Oyunları ve Diğer Türler => Strateji Oyunları => Age of Empires Serisi => Konuyu başlatan: bannerlord - 01 Ağustos 2013, 16:39:16

Başlık: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 01 Ağustos 2013, 16:39:16
evet arkadaşlar yaptığınız senaryoları buraya koyabilirsiniz
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 01 Ağustos 2013, 18:37:56
Teker teker koyuyorum.Bir kaçını yapmadım,bir kaçını ayarladım.

Mısır Yolu
Siz kaç dakikada ve ya saatte Mısırı Fetih edebilirisiniz?
Seneryorda 4 devlet olacaktır:
Osmanlı
Safeviler
Mısır
Venedik
______________________________________________________________________________________________
Link ve Ek Bilgiler
[close]
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 01 Ağustos 2013, 20:14:45
sağol indiriyorum
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 01 Ağustos 2013, 21:08:06
Teker teker koyuyorum.Bir kaçını yapmadım,bir kaçını ayarladım.

Mısır Yolu
Siz kaç dakikada ve ya saatte Mısırı Fetih edebilirisiniz?
Seneryorda 4 devlet olacaktır:
Osmanlı
Safeviler
Mısır
Venedik
______________________________________________________________________________________________
Link ve Ek Bilgiler
[close]
mısır ne abisi memlük o :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 01 Ağustos 2013, 21:11:59
yalnız ben 4.çağa geçtim adamlar hala bekliyor saldırmıyor
bir de hepsi osmanlıymış bide fransa varmış
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 01 Ağustos 2013, 21:13:06
yalnız ben 4.çağa geçtim adamlar hala bekliyor saldırmıyor
bir de hepsi osmanlıymış bide fransa varmış
yav onlara özel kültür yok ondan onlara en yakın kültür osmanlı olduğundan öyle
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 01 Ağustos 2013, 21:19:53
öyle öylede
rica edelim de adam türkiye haritası yapsın avrupalı devletler savaş yapsın
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 01 Ağustos 2013, 21:35:39
öyle öylede
rica edelim de adam türkiye haritası yapsın avrupalı devletler savaş yapsın
Tamam denerim.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 01 Ağustos 2013, 22:59:16
Tamam denerim.
yav öyle deme sanki öyle deyince mutsuz gibi oluyon :S
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 01 Ağustos 2013, 23:15:13
yav öyle deme sanki öyle deyince mutsuz gibi oluyon :S
Denerim.Yapmak zor ama yapabilirim (%90 yapabilirim)
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 02 Ağustos 2013, 01:46:28
(http://k1308.hizliresim.com/1d/2/r0rmq.jpg)
(http://k1308.hizliresim.com/1d/2/r0rwj.jpg)

Multiplayer ve botlarla oynamak için ayrı ayrı yapacağım.Bir kaç sorum var size.

1.Harita nasıl ?

2.Postlar bir şehri kontrol etmenin simgesi olsa nasıl olur?

3.Altın,Et ve Odun için yardım olsun mu ? (Kaynak yardımı)
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 02 Ağustos 2013, 10:11:00
harita iyi

bir sürü ülke  yap
postlar şehrin simgesi olabilir

altın et odun olsun ve botları zor yap adamlar hiçbirşey yapmıyor yahu
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 02 Ağustos 2013, 18:50:44
harita iyi

bir sürü ülke  yap
postlar şehrin simgesi olabilir

altın et odun olsun ve botları zor yap adamlar hiçbirşey yapmıyor yahu
Ozaman 1400 yıllarını ele alıyorum ve ya 1430 yıllarını.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 02 Ağustos 2013, 19:07:41
haritada bir risk esinlenmesi görüyorum :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 02 Ağustos 2013, 19:30:31
haritada bir risk esinlenmesi görüyorum :D
Dağları yaparken azcık ondan kopya çektim :D.Yolları soruyorsan kendim çizdim haritayı bazen bozmasına rağmen.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: a1o2e3 - 02 Ağustos 2013, 21:31:23
Avrupa haritası iyi olmuş.postlar sembol olabilir.her ülkeyi yapmaya çalış.yıl 1400se avrupalılarda top,tüfek olmaması lazım.o yüzden sadece hussar,okçu,rodelero,pikeman gibi birimler eklersen güzel olur tbr*.bu arada nirmal hayatta da kaynak konusunda zengin olan yerleri kaynaklarla doldur.mesela altın konusunda zengin dediğimiz yerlere doldur altınları...
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 02 Ağustos 2013, 21:37:21
yakında bende böyle bir şey deniyeceğim koyarım buraya :D şuanda aklımda herhangi bir şey yok konu olarak filan siz bana söyleyin daha acemiyim ama birkaç gün uğraştıktan sonra güzel bir şey yapabilirim diye düşünüyorum
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 02 Ağustos 2013, 21:59:13
Avrupa haritası iyi olmuş.postlar sembol olabilir.her ülkeyi yapmaya çalış.yıl 1400se avrupalılarda top,tüfek olmaması lazım.o yüzden sadece hussar,okçu,rodelero,pikeman gibi birimler eklersen güzel olur tbr*.bu arada nirmal hayatta da kaynak konusunda zengin olan yerleri kaynaklarla doldur.mesela altın konusunda zengin dediğimiz yerlere doldur altınları...
ozaman 1450 yılları olsun.Osmanlı olursanız Yeniçeri basmanıza engel olamam.Onun için mod gerek.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 02 Ağustos 2013, 22:52:58
Beyler bana da fikit verin yav :D şeyi düşünüyorum Osmanlı - Kutsal İttifak Savaşlarını
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: ageofcu - 02 Ağustos 2013, 23:19:53
ozaman 1450 yılları olsun.Osmanlı olursanız Yeniçeri basmanıza engel olamam.Onun için mod gerek.

Bence 1600 veya sonrası olsun. Çünkü oyundaki devletler o tarihlere göre.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 02 Ağustos 2013, 23:22:44
Beyler bana da fikit verin yav :D şeyi düşünüyorum Osmanlı - Kutsal İttifak Savaşlarını
Senaryo yapmak çok zor ama diyiyim :D Şimdiden kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 02 Ağustos 2013, 23:39:55
bence konu sabitlenmeli.
bir de avrupa senaryosu hazır değil mi hala?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 00:31:20
Yok abi, bu map yapma işi bana göre değil. Harita nasıl büyütülüyor ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 00:41:27
çok zor abi ben çok zor yapıyom o da uyduruk bişey.
ahmet paşa usta olmuş tbr*
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 00:48:27
çok zor abi ben çok zor yapıyom o da uyduruk bişey.
ahmet paşa usta olmuş tbr*
İlla harita üzerine bir şey yapmanıza gerek yok.Savaşta olur.
bence konu sabitlenmeli.
bir de avrupa senaryosu hazır değil mi hala?
gösterimi 500 den fazla ve 50 yanıt olsun söz ( Bunu da daha yeni buldum :),Şimdi daha yeni eklemeye başladım botları hem zor hem dikkat gerektiriyor.

Yok abi, bu map yapma işi bana göre değil. Harita nasıl büyütülüyor ?

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=93671.0 hepsi burada var.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 00:50:21
ne zaman senaryoyu yükleyeceksin
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 00:50:45
ne zaman senaryoyu yükleyeceksin
En geç 2 güne.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 00:52:02
Bana direk hazır bir map lazım var mı sende ? :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 00:54:28
sende galiba istanbulun fethi, malta kuşatması da varmış
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 01:06:03
sende galiba istanbulun fethi, malta kuşatması da varmış
Evet onlarıda koyarım yakında.Net yavaş upload fazla sürüyor bazen 15dk felan :)
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 01:28:49
ahmed sende hazır map var mı
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 01:44:49
ahmed sende hazır map var mı
Ne gibi ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 01:48:15
anadolu ve avrupanın olduğu
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:00:32
anadolu ve avrupanın olduğu
Risk'in eskileri var ondada toplamda 10 post felan vardır :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:01:12
nerden bulabilirim ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:02:35
nerden bulabilirim ?
Bildiğim bir senaryo var ama tek britanya ile oynuyorsun onuda editlerim isterseniz ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:03:29
ya bana map lazım diğerleri önemli değil map ı ayarlayamıyorum
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:08:37
ya bana map lazım diğerleri önemli değil map ı ayarlayamıyorum
Tamam benim mapı atıyım ? ( Hiç bir şey eklenmemiş halini )
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:16:14
çok iyi olur :D viyana kuşatması ve odan önceki savaşlardaki durumu senaryo yapıcam yapabilrisem.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:21:04
çok iyi olur :D viyana kuşatması ve odan önceki savaşlardaki durumu senaryo yapıcam yapabilrisem.
Kırımı ekleme ilk onları öldürürüm o savaşta ona göre :D

(http://n1308.hizliresim.com/1d/3/r2417.jpg)

Nasıl olmuş şimdi daha da detay ekliyorum...

Buda Boş Avrupa haritasi : http://speedy.sh/PEnxv/World-Wars.age3scn
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:22:38
çok iyi bence
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Jaguar - 03 Ağustos 2013, 02:30:44
Beyler güzel bir map hazırladım çin seddi tarzında fakat aiyi saldırganlaştırmıyorum öylece duruyorlar nasıl ayarlıcaz?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:39:50
Beyler güzel bir map hazırladım çin seddi tarzında fakat aiyi saldırganlaştırmıyorum öylece duruyorlar nasıl ayarlıcaz?

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=93671.0 hepsi burada var.

Beyler trading postlarda sorun çıktı.Hepsinde değil ama bir kaçında onları bu gün ayarlayabildiğim kadar ayarlarım.Kalanını yarın yaparım.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:40:28
postlardan asker çıkıyor mu?


ben mapı bekliyorum :)
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:42:47
postlardan asker çıkıyor mu?


ben mapı bekliyorum :)
Hayır çıkmayacak.

Bu arada çözdüm sorunu sorun felan kalmadı.
Harita
[close]
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:45:25
Bunu senaryoya attım ama görmüyo ..

tamam sorun yok :)
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 02:53:12
ben postu hangi şeyin üzerine kurabilirim
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 02:57:31
ben postu hangi şeyin üzerine kurabilirim
Socket Post var onun üstüne yolda yapmayı unutma.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 03:02:15
bulamadım :(
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 03:05:48
Embisilment'de var ( Biliyorum yanlış yazdım  pff* )
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 15:10:49
ülke ismini nasıl değiştireceğim?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 15:28:36
üstte dediğim şeyi yaptım da yolları nasıl kaldıracağım
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 16:48:22
senaryo linki hangisi indirelim de
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: kiami - 03 Ağustos 2013, 18:22:41
Sanki böyle bir konu açmıştım ben.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 18:24:51
ben bilmem eşim bilir  yardir*
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 18:34:57
Sanki böyle bir konu açmıştım ben.
Aynen benimde vardı da neyse tutmamış demek ki :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: kiami - 03 Ağustos 2013, 18:45:43
Aynen benimde vardı da neyse tutmamış demek ki :D
İletilere bakasana bi
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 18:58:38
http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=93755.0 Bu benim ki.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=85230.0 Ayrıca böyle bişi buldum.

Daha bişi bulamadım 4 kez turnuva konusu kurulmuş ve hiç biri tutmamış  uzgun*

Edit:Bu konu güzel devam.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 19:24:04
benim konu tutar

benim konu toyota gibi konu  yardir*
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 19:35:14
Benim senaryom devam ediyor. Osmanlı ve Avusturyayı yapmaya devam ediyorum.


Selanik
(http://imageshack.us/a/img94/8236/b23q.jpg)
İstanbul
(http://imageshack.us/a/img834/8436/5u1q.jpg)
Viyananın Girişi
(http://imageshack.us/a/img694/5070/ypvr.jpg)
Avusturya
(http://imageshack.us/a/img19/1153/fzy1.jpg)
Avusturya
(http://imageshack.us/a/img838/6580/0s7r.jpg)
(http://imageshack.us/a/img546/4001/sz8x.jpg)

Bunun multi ve ai ye karşı olan versiyonlarını çıkaracağım. Nasıl olmuş? Daha devam ediyor ekleyeceğim devletler var Kırım Fransa, Rusya filan :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 19:36:26
güzel sabırsızlıkla bekliyorum
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 19:37:24
Teşekkürler bugun yatsıya kadar devam edicem sonra gece tam gaz :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 19:41:03
Güzel olmuş,
O topların ne kadar fazla etki yaptığını biliyormusun Habib ? :D 3 tanesi,5 suru,1 atışta dağıtabilir.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 19:43:00
Ama 2 tane var :D Osmanlılar zorlansın diye :D O zaman 1 tanesini kaldırırım :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 19:51:46
Teravih namazından 1.5 saat sonra resim paylaşıcam Rusya'yı ve bir deneme yayınlıyacağım :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: RomeHayranı - 03 Ağustos 2013, 19:58:47
Seneryonun konusu ney 2.veya 1.viyana kuşatmasımı ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 20:07:39
2. viyana kuşatması
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: RomeHayranı - 03 Ağustos 2013, 20:22:28
2. viyana kuşatması
Fransa,İspanya ne alaka ? onların yerine Papalık Kutsal roma imparatorluğu gelse daha mantıklı.
Birde dünya  haritasını nası yaptın :).
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 20:49:07
dünya haritasını ahmed bana verdi ama o da riskin haritasıyla bire bir benziyor :D o savaşta o devletlerin hepsi vardı ama istenilirse papayı eklerim rusya kesinlikle olacak fransa da ama isterseniz papalığı eklerim
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 20:56:09
hepsini ekle
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: RomeHayranı - 03 Ağustos 2013, 20:59:32
Kutsal roma imparatorluğunu 'da ekle Avusturya arşidükünün kardeşi ve savaşın öncülerinden.
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 21:03:28
beyler ticaret yollarını nasıl kaldırabilirim?

kutasl roma olarakta almanyayı ekleyeceğim
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 21:06:45
Delete yap

Edit :konu Sabit
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 21:13:06
yolun üstüne tıklıyorum ama olmuyor
Başlık: Ynt: Age Of Empires Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 21:15:00
yolun üstüne tıklıyorum ama olmuyor
Delete Remove ye basınca gitmiyor mu sende ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 21:16:55
hayır o adamlar gidiyor ama yol kaldığı için bina olmuyor
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 21:19:38
hayır o adamlar gidiyor ama yol kaldığı için bina olmuyor
Yukarda toolslarda bina yer değiştirme var.Ordan yolun üstüne itersen binayı bişi olmaz.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 03 Ağustos 2013, 21:23:36
benim yolu kaldırmam lazım :) o dediğini anlamdım :)
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 03 Ağustos 2013, 23:01:55
abdülhamid ve ahmet yaptınız mı senaryoları
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 03 Ağustos 2013, 23:02:27
abdülhamid ve ahmet yaptınız mı senaryoları
Ben Yarın devam ediceğim.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 04 Ağustos 2013, 00:26:57
Benimki devam ediyor. Yarında yayınlayamayabilirim. Ama bence beğeneceksiniz :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 04 Ağustos 2013, 10:10:34
bence beğenmeyeceğiz hayran kalacağız  tbr*
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: kiami - 04 Ağustos 2013, 15:54:27
Bende senaryo yapacağım ama biraz tuhaf olacak  AOE2 için
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 04 Ağustos 2013, 15:55:36
2 ye mi yapıyosun bende 3 kurulu
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: gsmert346 - 04 Ağustos 2013, 20:32:07
bende mod yapmayı düşünüyorum ama malesef yarın aksam belki samsuna gide bilirim. ONDAN DOLAYI 1 AY SONRAYA KALDI.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 01:04:39
ahmed yolları kaldırmana gerek kalmadı ben yaptım:D
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 01:08:13
ahmed yolları kaldırmana gerek kalmadı ben yaptım:D
Tamam.Süpriz olsun diye bakmıyorum senaryona  pff* Nasıl kaldırdın tamamıyla mı yoksa bina felanlamı örttün ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 01:52:56
kaldırdım ayarlardan. Bakabilirsin şuanki haliyle o hali arasındadağlar kadar fark var şuan rusyaya 2. şehri ekledim kuzey efrika kudüs anadolu hepsini bitirdim ağaçlandırdım heryeri gerçekçi olması açısından değirmenleri şehrin dışına koydum değirmenlerin ve altın yerlerinin üzerine yağmur yağdırdım. yarın akşam yayınlayabilirim belki. Rusyaya 3. şehri ekleyeceğim. Az kaldıyani :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 05 Ağustos 2013, 02:00:46
kaldırdım ayarlardan. Bakabilirsin şuanki haliyle o hali arasındadağlar kadar fark var şuan rusyaya 2. şehri ekledim kuzey efrika kudüs anadolu hepsini bitirdim ağaçlandırdım heryeri gerçekçi olması açısından değirmenleri şehrin dışına koydum değirmenlerin ve altın yerlerinin üzerine yağmur yağdırdım. yarın akşam yayınlayabilirim belki. Rusyaya 3. şehri ekleyeceğim. Az kaldıyani :D
bekliyoruz... bekliyoruz... bekliyoruz...
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: gsmert346 - 05 Ağustos 2013, 14:03:44
bakalım abdül :D bu aksam samsun bafraya gidiyorum aldık bileti 2 hafta sonra istanbula geri dönersem indiririz artık :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 14:08:05
Şuan bir hata çıktı. Düzeltmeye çalışıyorum.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: gsmert346 - 05 Ağustos 2013, 14:19:41
biran önce bitirirsin inşallah keşke akşam olmadan bitire bilseydin. SAMSUNA GİDENE KADAR OYNARDIM
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 14:21:26
Ahmedi bekliyorum ona bir save vermiştim oradan yeniden yapacağım.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 17:28:27
Senaryoma yeni baştan başlıyorum eskisinde hata oldu girmiyor. Her şeyi baştan yapacağım.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 17:30:39
hemen bitir  tbr*
bekliyoruz
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: a1o2e3 - 05 Ağustos 2013, 17:53:46
Bende 1.Dünya Savaşı senaryosu yapmaya başladım.Şu devletler olacak (isteyen olursa başka devletlerle değiştirebilirim.) :

Osmanlı
Almanya
Avusturya-Macaristan
Bulgaristan
Rusya
Fransa
İngiltere
İtalya

Şöyle sorularım var :

-Bulgaristan sonradan savaşa girdiği için senaryo da da sonradan derveye girebilir.Rusya'da sonradan savaştan ayrıldığı için senaryo da da ayrılabilir.Böyle bir durum olsun mu ?
-Asker çıkarma gibi şeyler barracks'tan mı çıksın yoksa risk world de olduğu gibi askerler posttan mı çıksın ?

Devletlerin birimleri farklı olması gerek ama barracks'tan da bu durum sağlanamıyor.Bu yüzden post işine mecbur kalabilirim ...
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 17:59:17
Bunu kesinlikle bende yapacağım . dünya savaşını :D 1 saat sonra filan resim koyacağım.

Post olatı hakkında rehber yazar mısın ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 18:02:00
ahmet hazırlar  tbr*
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: a1o2e3 - 05 Ağustos 2013, 18:06:31
Bunu kesinlikle bende yapacağım . dünya savaşını :D 1 saat sonra filan resim koyacağım.

Post olatı hakkında rehber yazar mısın ?

yazayım tabi de.Sen kendi senaryonu yap.Dünya savaşını ben yapmaya başladım zaten sinir* pff*
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 18:08:40
Yok zaten sonra şuan Viyana kuşatması ile uğraşıyorum. Ama müsait olursam kesin onu da yapacağım :DD
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 20:18:45
Osmanlı ve avusturya bitti kırım rusya hre ya da fransayı ekleyeceğim daha sonra bitecek
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 20:19:48
Ben senaryoyu unuttum.
Bu arada Post rehberi derken ne tür rehber?

Ekleme felan mı editleme mi ?

Editleme Triggerden yapılıyor diye biliyorum
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 20:20:23
abdülhamit bilgisayar ayarı zor dimi yani düşman da bize saldırabiilyo mu?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 20:21:23
hem multi hem ai şeklinde koyacağım o da artık aoe 3 ün kendi işine kalmış ben ona da müdahale edemem:D
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 20:22:04
abdülhamit bilgisayar ayarı zor dimi yani düşman da bize saldırabiilyo mu?
Merak etme düşmana kaynakta vericeğim ben...
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 20:24:52
Merak etme düşmana kaynakta vericeğim ben...

o zaman o da saldıracak bize
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 20:25:27
o zaman o da saldıracak bize
Tek sana değil her türlü savaşlar var.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 05 Ağustos 2013, 20:25:41
Ben senaryoyu unuttum.
Bu arada Post rehberi derken ne tür rehber?

Ekleme felan mı editleme mi ?

Editleme Triggerden yapılıyor diye biliyorum
sen her ikisinide yap -.-
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 20:27:10
Tek sana değil her türlü savaşlar var.

rus-fransız savaşı filan
osmanlı-rus süper
keşke müttefik olma filan olsaydı teamlardan onu da yapıyon mu?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 05 Ağustos 2013, 20:49:25
Ben yapıyorum kaynak filan da veriyorum her şehre en az 5 tane askeri bina ve 3 tane kule 1 tane town center koyuyorum. Teamlar şöyle Osmanlı Kırım vs Rusya Avusturya hre fransa  Kaynakları da ayarlayacağım ancak o zaman Osmanlı Avrupaya göre daha kudretli  olduğundan ona daha fazla kaynak koyacağım.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 20:59:43
1450 yılına göre yapacağım dedim ya.Beylikleride ele alıcak beylikler Gaia diye bir bot olacak o bot tek beylikler için değil Memlük felan içinde geçerli olacak
Sur örünce anlarsınız kısacası :D
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 21:15:58
tek kelimeyel beklemekten başka anlamanın yolu yok hemen yapın yahu bende yapmayı düşünüyorum am benimkiler sizinkilerin yanında çok basit kalır
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 21:18:19
tek kelimeyel beklemekten başka anlamanın yolu yok hemen yapın yahu bende yapmayı düşünüyorum am benimkiler sizinkilerin yanında çok basit kalır
Estağfirullah kardeşim.Amaç eğlenmek. tbr*
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 21:19:34
bende senin haritaya birşeyler yapıyorum da ülkeleri artıramıyorum sen en fazal 5 ülke yapmışsın tebessum*
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 21:22:33
bende senin haritaya birşeyler yapıyorum da ülkeleri artıramıyorum sen en fazal 5 ülke yapmışsın tebessum*
Onları ayarlıyacağım bekle.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 21:25:40
Onları ayarlıyacağım bekle.

ayarladıktan sonra tekrar yükle nete
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 21:47:11
ayarladıktan sonra tekrar yükle nete
Bi dakika o mapı arıyorum.Yedeğini almamışım :)
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: a1o2e3 - 05 Ağustos 2013, 22:11:39
Bende 1.Dünya Savaşı senaryosu yapmaya başladım.Şu devletler olacak (isteyen olursa başka devletlerle değiştirebilirim.) :

Osmanlı
Almanya
Avusturya-Macaristan
Bulgaristan
Rusya
Fransa
İngiltere
İtalya

Şöyle sorularım var :

-Bulgaristan sonradan savaşa girdiği için senaryo da da sonradan derveye girebilir.Rusya'da sonradan savaştan ayrıldığı için senaryo da da ayrılabilir.Böyle bir durum olsun mu ?
-Asker çıkarma gibi şeyler barracks'tan mı çıksın yoksa risk world de olduğu gibi askerler posttan mı çıksın ?

Alıntı

Devletlerin birimleri farklı olması gerek ama barracks'tan da bu durum sağlanamıyor.Bu yüzden post işine mecbur kalabilirim ...
cevap yok mu benim senaryo işine ?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 05 Ağustos 2013, 22:12:46
cevap yok mu benim senaryo işine ?

yap gitsin

beyler bi sorum var ben town centerin yönünü değiştiremiyorum neden?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 05 Ağustos 2013, 22:20:14
O bina felan yaptığın şeyin yanındaki butona tıkla.Devamı yaparsın kendin.

@a1o2e3
Yap bakalım  tbr*
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: a1o2e3 - 06 Ağustos 2013, 00:07:01
Senaryoyu askerler posttan çıkacak şekilde yapıyorum.Büyük harita yapmak zor.Biraz sürecek gibi yapmam.Rusyayı büyük yapmışım istemeden.İki resim koyuyorum.Almanya ve Osmanlı'dan.

(http://i.imgur.com/TDtEKJ1.jpg)
(http://i.imgur.com/Htl2mRC.jpg)

Nasıl?
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 06 Ağustos 2013, 00:34:43
trading postlar nasıl asker çıkıyor (yani biliryorumda senaryoda ne yapıpta öyle olcak)
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: Abdülhamid - 06 Ağustos 2013, 00:46:00
Usta ahmedin verdiği linkteki haritayı kullansana.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: a1o2e3 - 06 Ağustos 2013, 00:52:20
trading postlar nasıl asker çıkıyor (yani biliryorumda senaryoda ne yapıpta öyle olcak)

Kendiliğinden belli vakitlerde geliyor.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: morfo35 - 06 Ağustos 2013, 01:10:10
Kendiliğinden belli vakitlerde geliyor.
ohooo ben onu sormadım demek istediğim senaryo yapmak istiyorum ama onları koydum peki asker nası çıkacak (risk oynadım biliyorum çıktığını anlamadığım normalde trading post olan şey nası asker çıkacak)
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 06 Ağustos 2013, 01:16:17
ohooo ben onu sormadım demek istediğim senaryo yapmak istiyorum ama onları koydum peki asker nası çıkacak (risk oynadım biliyorum çıktığını anlamadığım normalde trading post olan şey nası asker çıkacak)
Triggerdan ayarla.Sonra dik postu gelsin.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 06 Ağustos 2013, 10:56:43
dry dock var o ne iş birde onu da döndüremiyorum town centeride
sala sol tuş arasıda yuvarlak tuş var onu basınca dönmüyo fakat diğer evler dönüyor bi türlü yapamdım onu
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 17 Ağustos 2013, 23:38:16
senaryolara noldu birde soruma cevap veren yok mu
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 17 Ağustos 2013, 23:42:02
Dediğim gibi çok yoğunum
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 17 Ağustos 2013, 23:43:29
dry dock ne iş
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 17 Ağustos 2013, 23:44:25
dry dock ne iş
Görüntü vermek için lazım olabilir.Bir etkisini görmedim ben.
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: bannerlord - 17 Ağustos 2013, 23:44:59
town center nasıl dönüyor ben döndremedim şahsen
Başlık: Ynt: Age Of Empires 3 Yaptığınız Senaryolar
Gönderen: SultanAhmetPaşa - 17 Ağustos 2013, 23:47:39
town center nasıl dönüyor ben döndremedim şahsen
Bar'daki Asker ve ya bina eklediğin o simgenin yanındaki ile dönme işlemini yapabilirsin.
Çok kolay bunu yapmak Altta yazıyor zaten nasıl yapacağın.