Konu: Empire Total War | En İyi Generaller  (Okunma sayısı 28701 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #20 : 02 Şubat 2013, 08:24:44 »
aynen çok yararlı oluyor bu tip generaller.
Şimdi o general Hindistan' da. Adam başarılarından dolayı 3 kıta gezdi  kah*


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı ageofcu

  • Level 8
  • İleti: 438
  • Ageofcu
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #21 : 02 Şubat 2013, 08:54:57 »
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=123892689
9 yıldızlı müthiş generalim. Pek çok şehir aldı. Amerika'daki başarılarının ardından Avrupa'ya geldi ve isyanları bastırmasının yani sıra kaybedilen şehirleride ordusuyla geri aldı.
Birde 8 yıldızlı Amirelim vardı ama resmini yüklemeye üşendim ehue*.

Daha 41 yaşında sk*

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #22 : 02 Şubat 2013, 10:55:19 »
Daha 41 yaşında sk*
Aslında 9 yıldızı 37' li yaşlarında falan kazandı yanılmıyorsam.
Belki tuhaf gelecek ama ben TW' da kendim savaş yapmam çünkü üşenirim ve bu üşengeçlikten dolayı kendimi geliştiremem( Yani çok az savaşırım. İyi günüme denk gelirse. Bazende MP' da savaşırım ama az.) . O adamı AI kendi geliştirdi ve yanılmıyorsam şu ana kadar hiç ben kendim yönetmedim o adamı.


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #23 : 02 Şubat 2013, 11:16:24 »
Bir 9 yıldızlı generalim daha. Bu general Earl kadar şehir almasada, isyan bastırmasada bunuda severim ama Earl' ü daha çok seviyorum yinede.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=124507823


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı ageofcu

  • Level 8
  • İleti: 438
  • Ageofcu
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #24 : 02 Şubat 2013, 15:09:50 »
Aslında 9 yıldızı 37' li yaşlarında falan kazandı yanılmıyorsam.
Belki tuhaf gelecek ama ben TW' da kendim savaş yapmam çünkü üşenirim ve bu üşengeçlikten dolayı kendimi geliştiremem( Yani çok az savaşırım. İyi günüme denk gelirse. Bazende MP' da savaşırım ama az.) . O adamı AI kendi geliştirdi ve yanılmıyorsam şu ana kadar hiç ben kendim yönetmedim o adamı.

Ben Empire Total War'da savaş yapmıyorum fakat Rome ve Medieval'de yapıyorum. (ateşli silahlara pek ısınamadım) bnak*

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #25 : 04 Şubat 2013, 08:12:32 »
Ben Empire Total War'da savaş yapmıyorum fakat Rome ve Medieval'de yapıyorum. (ateşli silahlara pek ısınamadım) bnak*
Benim MTW2'de stratejik olarak çok değerli bir kalem var ve sadece o kaleye saldıranlarla savaş yapıyorum. ETW'de arada sırada canım isterse yapıyorum S2TW'da da hiç yapmıyorum.


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı abuz89

  • Level 9
  • İleti: 728
  • Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #26 : 04 Şubat 2013, 13:20:41 »
arkadaş oynuyorda yanımda , 2.mustafanın yaşı 90 a geldi ve inanılmaz özellikleri vardı.
ondan sorna gelene padişahlar ise hep 60 yaşıdna geldi .

Çevrimdışı _GenghisKhan_

  • Level 5
  • İleti: 107
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #27 : 05 Şubat 2013, 05:42:46 »
Benim MTW2'de stratejik olarak çok değerli bir kalem var ve sadece o kaleye saldıranlarla savaş yapıyorum. ETW'de arada sırada canım isterse yapıyorum S2TW'da da hiç yapmıyorum.
sk* sk* sk* Peki sen oynadığın oyundan nasıl zevk alıy srn*rsun onu merak ettim şimdi  sk* sk* sk*
İstanbul'a gidiyorum. Maalesef orada evde net yok. En az 18 gün forumda olamayacağım. :(

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #28 : 05 Şubat 2013, 07:52:25 »
sk* sk* sk* Peki sen oynadığın oyundan nasıl zevk alıy srn*rsun onu merak ettim şimdi  sk* sk* sk*
Savaşlarda sıkılıyorum. O yüzden pek yapmıyorum.
Bana zevk veren düşmanlarla mücadale etmek, ekonomiyi düzenlemek vb.


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı Abdülhamid

  • Level 11
  • İleti: 2579
  • Cennet Mekan 2. Abdülhamid Han
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #29 : 05 Şubat 2013, 08:13:42 »
Asıl zevkli olan bence savaşlar.

Çevrimdışı mete

  • Level 5
  • İleti: 91
  • Total War Türkiye
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #30 : 17 Şubat 2013, 04:53:53 »
Fransa'da 10 yıldızlı Claude de Villars vardı.Savoy,Korsika,Cenova,Cezayir,Fas ve Roma'yı almıştım

Çevrimdışı cimbomluakif

  • -Ours is the Fury-
  • Level 14
  • İleti: 8091
  • Yenilmekten korkanın hezimeti garantidir.
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #31 : 20 Şubat 2013, 18:44:33 »
Arkadaşlar resim kullansak daha iyi olur. tebessum*

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #32 : 20 Şubat 2013, 20:15:23 »
Fransa'da 10 yıldızlı Claude de Villars vardı.Savoy,Korsika,Cenova,Cezayir,Fas ve Roma'yı almıştım
10 Yıldız?


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı Abd

  • Level 11
  • İleti: 2248
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #33 : 21 Şubat 2013, 12:22:53 »


Uploaded with ImageShack.us

Buda benden olsun.

Çevrimdışı ata1461

  • Level 2
  • İleti: 9
  • Total War Türkiye
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #34 : 22 Şubat 2013, 18:01:28 »
Benim bi general var 3 yıldızlı koymaya üşeniyorum. kah* çünkü ben çok savaş yapmıyorum rebellerden veya eziklerden iki bölge alıp gelişiyorum.
Ben sadece asil bir ailenin evladı olmakla değil,asil bir milletin evladı olmakla gururluyum.
     
                                             Atilla han

Çevrimdışı Ares48

  • Level 8
  • İleti: 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #35 : 22 Şubat 2013, 18:16:57 »
Benim bi general var 3 yıldızlı koymaya üşeniyorum. kah* çünkü ben çok savaş yapmıyorum rebellerden veya eziklerden iki bölge alıp gelişiyorum.
Rebel?
Sanırım oynadığın oyun ETW değil.


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

Çevrimdışı abuz89

  • Level 9
  • İleti: 728
  • Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #36 : 22 Şubat 2013, 20:15:54 »
Rebel?
Sanırım oynadığın oyun ETW değil.

aynen rebel fazla yok gibi bişey oyunda.

Çevrimdışı Abd

  • Level 11
  • İleti: 2248
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #37 : 22 Şubat 2013, 20:19:01 »
Benim bi general var 3 yıldızlı koymaya üşeniyorum. kah* çünkü ben çok savaş yapmıyorum rebellerden veya eziklerden iki bölge alıp gelişiyorum.

Ben de "savaş yapmıyorum" diyenleri anlamıyorum. TW lan bu. Nasıl savaş yapmıyorsunuz?  yardir*

Çevrimdışı shogunmert

  • Level 5
  • İleti: 102
  • Total War Türkiye
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #38 : 27 Şubat 2013, 18:09:38 »
Ben de "savaş yapmıyorum" diyenleri anlamıyorum. TW lan bu. Nasıl savaş yapmıyorsunuz?  yardir*

aynen ya bende anlamıyorum bende hiç savaş yapmazdım sonra savaş yaptım yenildim ama strateji gelistirdim 4savas yaptım 4 galibiyet inş bende iyi bir general yaparım

Çevrimdışı koseku

  • Level 6
  • İleti: 174
Ynt: E:TW En İyi Generaller
« Yanıtla #39 : 06 Mart 2013, 16:13:52 »