Konu: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3  (Okunma sayısı 134121 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Izudroynome

  • Level 2
  • İleti: 9
  • Total War Türkiye
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #280 : 07 Şubat 2016, 03:38:03 »
Arkadaş güncelleyin artık şu linkleri yeter vallahi yeter ya uzgun*

Çevrimdışı ITengri

  • Level 1
  • İleti: 1
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #281 : 14 Haziran 2016, 13:18:30 »
Abi Modu Merak ediyorum da ben indiremiyorum 404 found hatası veriyor biliyorum oyun çok eski olabilir ama çok seviyorum bir de oyunum orjinal cevaplasan sevinirim abi

Çevrimdışı magic3694

  • Level 1
  • İleti: 1
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #282 : 19 Haziran 2016, 17:33:53 »
arkadaşlar l,nkler hep kırık allahınuı seven link versi

Çevrimdışı wonderful004

  • Level 11
  • İleti: 2932
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #283 : 19 Haziran 2016, 19:07:58 »
kimsede yok mod demek ki kardeşim. ya da olan siteye girmiyor.

Çevrimdışı eddai

  • Level 9
  • İleti: 680
  • Vermek istemeseydi, istemek vermezdi.
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #284 : 22 Ağustos 2016, 10:32:55 »
Siteye uzun zamandır girmiyordum,ta ki benim için Medieval 1-2'den sonra üçüncü sırada gelen Empire Total War'ı yeniden oynama isteği oluştu.Sonrasında Ottoman Realism Modu aradım fakat linkler çalışmıyor,yok veya ben bulamadım.Neyse uzatmayayım, eski arşivlerimi tararken dosyaları buldum ve buluta yükledim.Görüyorum ki burada ve başka sitelerde aynı dertten muzdarip arkadaşlar var,onlar da faydalansınlar.

Ayrıca bir konu da açıyorum,istenirse ilk mesaja linkler de eklenebilir.

Mod linki : https://yadi.sk/d/-e1KQc6_uPAsk

Hot fix linki : https://yadi.sk/d/6_I8M-sGuPAsY

Kurulum için ayrıca bir açıklamaya gerek yok,ilk mesajda ve mod .exe dosyasını çalıştırınca orada gerekli bilgiler zaten var.

Bu vesile ile modda emeği geçenlere tekrar teşekkür ediyorum,zira Empire TW'u bu mod olmadan düşünemiyorum.
Dost istersen Allah yeter.  Evet o dost ise, herşey dosttur.

Yârân istersen Kur'an yeter.  Evet ondaki enbiya ve melaike ile hayalen görüşür ve vukuatlarını seyredip ünsiyet eder.

Mal istersen kanaat yeter.  Evet kanaat eden, iktisad eder; iktisad eden, bereket bulur.

Düşman istersen nefis yeter.  Evet kendini beğenen, belayı bulur zahmete düşer; kendini beğenmeyen, safayı bulur, rahmete gider.

Nasihat istersen ölüm yeter.  Evet ölümü düşünen, hubb-u dünyadan kurtulur ve âhiretine ciddî çalışır.

Çevrimdışı CEM NAZLI

  • Level 1
  • İleti: 1
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #285 : 05 Mart 2017, 17:58:51 »
Arkadaşlar, ben tarif edildiği şekilde dosyaları yükledim. Ancak Ottoman modunda açılmıyor . Benim bilgisayarımda Windows 10 yüklü. acaba ondan mı açılmıyor . Lütfen yardımcı olabilirmisiniz

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4572
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #286 : 05 Mart 2017, 19:05:01 »
windows 10 sıkıntı olmaz. Kurulumda bir sıkıntı olmalı..

Çevrimdışı izdiham

  • Level 5
  • İleti: 115
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #287 : 19 Mart 2017, 00:03:44 »
Mod iyide kırım ile oynanabiliyor ama berberiler ile oynanmıyor ben berberi oynamak istiyorum ekstra tüm devletlerle oynama modu yükseleyincede olmuyor

Çevrimdışı sebo274

  • Level 1
  • İleti: 1
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #288 : 03 Haziran 2018, 13:05:54 »
korsan oyuna olur mu

Çevrimdışı lecorbuiser

  • Level 1
  • İleti: 1
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #289 : 03 Haziran 2018, 15:42:20 »
windows 10 sıkıntı olmaz. Kurulumda bir sıkıntı olmalı..

modun son aşaması için The Creative Assembly dosyası içine dosya koymam gerek ama bu dosya windows10 da yok mu

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4572
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #290 : 03 Haziran 2018, 17:11:19 »
Bilgisayarımı aç, yukarıdaki adres çubuğuna %appdata% yaz. Oradan bulursun klasörü..

Çevrimdışı sananebre

  • Level 2
  • İleti: 5
Ynt: [Mod]Ottoman Empire Realism v1.3
« Yanıtla #291 : 09 Mart 2019, 18:23:12 »
Yıllar evvel böyle gerekli değişikliklerin yapıldığı bir modu neden kurmamışım bilmiyorum. Katılımsız Empire'de zor ayarlarda Osmanlı ile oynadıktan sonra biraz mod araştırması yaptım ve buralara geldim. Darthmod'u kurmuştum ancak oyunun özgün halinden biraz uzaklaştığını hissettim ve turlar da çok uzun sürüyordu, bende zaten aklımda olan bu modu kurdum zaten en başından yapmam gereken buymuş.
Darthmod'da görüp de en çok sevindiğim değişiklik Osmanlı'nın oyunun başlangıcında altıncı veya beşinci sınıf gemileri üretebilmesiydi. Bu beni başlangıçta verilen( yamulmuyorsam) 25-30 bin altından daha mutlu etti ancak bu realism modunda o kadar çok birim eklenip kara ordusunun tamamen elden geçirilmesine rağmen donanmada neden bir değişikliğe gidilmemiş anlayamadım. Kısacası oyun başlangıcında altıncı sınıf gemilerden inşa edememek beni üzdü. Acaba o zamanlardaki duruma uygun halinde olması mı amaçlanmış, bilemedim.

Her neyse. Elinize, kolunuza sağlık. Bir iş yaptınız, yıllar sonra bile insanlar hala faydalanıyor. Eyvallah.