Konu: Foruma Ne Oldu ?  (Okunma sayısı 3015 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Sensei

  • Level 3
  • İleti: 43
  • グランドマスター
Foruma Ne Oldu ?
« : 19 Ekim 2015, 21:37:31 »
Çok uzun zamandır siteyi ziyaret etmiyordum. Bugün siteye giriş yaptığımda şaşırdım. Foruma ve siteye neler oldu anlatabilecek birileri var mı ?

Çevrimdışı omer56

  • Level 13
  • İleti: 4072
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #1 : 20 Ekim 2015, 07:09:35 »
Sürüm yükselmesi nedeni ile uzun bir süre kapalı kaldı. Ve yine sürüm yenilendiği için tema yok. Ama soylenilene göre üzerinde uğraşılıyor

Çevrimdışı The Enemy

  • Level 11
  • İleti: 2963
  • MENTOR
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #2 : 28 Ekim 2015, 23:48:45 »
Nooolmuş?

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4579
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #3 : 29 Ekim 2015, 00:07:58 »
Aynı tepkiyi verecektim, anlaşılmaz belki şaka yapmayayım dedim, sen yapmışsın bile :D

Çevrimdışı SNAKEEYES433

  • Level 8
  • İleti: 434
  • Joyjee
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #4 : 01 Kasım 2015, 10:05:33 »
Bende en son aktif olalı 2.5 yıldan fazla oldu,şimdilerde bir geleyim dedim ee hala ilk rome total war'ı da oynuyorum.Olm yamulmuş forum,forumda 1 çevrimiçi var(O da ben) 70 tane ziyaretçi var.Bu arada forum görselleri'de gözükmüyor bende :s Sanırım bütün o eski topraklarda terketmiş buraları.Hey gidi hey 2011'den beri kayıtlıyım,az muhabbet döndürülmedi buralarda,şimdi içinde koca bir bilgi birikimi olan yavaş yavaş hayalet foruma dönmüşen bir ortam var

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4579
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #5 : 01 Kasım 2015, 12:03:38 »
Abarttığın gibi bir durum yok. Pazar günü saat 9'da online sayısı hep az olur zaten..
Fakat elbette forumun iki aylık süre boyunca kapalı kalması online üye sayısı düşürdü, tıpkı geçen nisanda olduğu gibi..
Forumun sorunları giderildiğinde ve yeni oyun ve bir sonraki yeni oyun haberleri ile forum yeniden canlanacaktır..

Çevrimdışı SNAKEEYES433

  • Level 8
  • İleti: 434
  • Joyjee
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #6 : 01 Kasım 2015, 14:23:04 »
Hala da aktivite yok.Bura bir donanım haber değil ama misal Taleworlds türkçe forumlarındaki aktiviteye bak birde buraya.Millet orada seçim muhabbeti döndürüyor,birşeyler konuşuyor hem oyun hemde güncel olaylar hakkında falan,rastgele paylaşım yapıyorlar.Yani foruma girip bi takılayım diyor insanlar.2011'i hatırlıyorum aynısı bura içinde geçerliydi,şimdiyse genel olarak en fazla arada girip oyunla ilgili mesaj atılıyor.Yani hayaletleşiyor.Warhammer Total War gibi ilk defa fantastik temanın deneneceği bir oyunun duyurulduğu sıralarda forumun daha aktif olması gerekmez miydi?

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4579
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #7 : 01 Kasım 2015, 15:44:06 »
Oyun çok daha önce duyurulduğu için oyunun şimdi için bir etkisi olamaz ki..
Mesela şu an 6 üye çevrimiçi. Bu gerçekten az..
Fakat Forum düzenlendikten ve oyun çıktıktan sonra onların etkilerini göreceğiz mutlaka..

Çevrimdışı emreaytac

  • Level 10
  • İleti: 1046
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #8 : 01 Kasım 2015, 16:02:01 »
Bende çok eski sayılmam ama, o eski etkinliği yok gerçekten. Ama mehmetozan ın dediği gibi artacaktır.
All Warfare İs Based On Deception.

Çevrimdışı Royal Guard

  • Level 11
  • İleti: 2546
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #9 : 01 Kasım 2015, 21:28:17 »
Hala da aktivite yok.Bura bir donanım haber değil ama misal Taleworlds türkçe forumlarındaki aktiviteye bak birde buraya.Millet orada seçim muhabbeti döndürüyor,birşeyler konuşuyor hem oyun hemde güncel olaylar hakkında falan,rastgele paylaşım yapıyorlar.Yani foruma girip bi takılayım diyor insanlar.2011'i hatırlıyorum aynısı bura içinde geçerliydi,şimdiyse genel olarak en fazla arada girip oyunla ilgili mesaj atılıyor.Yani hayaletleşiyor.Warhammer Total War gibi ilk defa fantastik temanın deneneceği bir oyunun duyurulduğu sıralarda forumun daha aktif olması gerekmez miydi?
burda seçim muhabbeti dönmesine izin verilse üye sayısı tamamen düşer çünkü bu forumdaki her adam gibi başlayan muhabbette bile bir tartışma çıkar ve her tartışmada mutlaka ve mutlaka taraflardan biri forumu terkeder :D
forum kapanana kadar burda yine baya üye vardı ama forum kapanınca herkes forumdan soğudu (bende dahil) bir dahada ısınamadı.
warhammer değilde medieval 3 çıksaydı forumda üye sayısı yine artardı ama warhammer in total war ile pek alakası olmadığı için insanların ilgisini çeken bir oyun değil dolayısıyla yeni olması üye sayısınıda pek etkilemiyor.
« Son Düzenleme: 01 Kasım 2015, 21:28:40 Gönderen: Royal Guard »

Çevrimdışı atropaten

  • Level 9
  • İleti: 763
  • Yeniden birleşmeliyiz
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #10 : 01 Kasım 2015, 23:19:43 »
ewt ayni fikirdeyim :)

Çevrimdışı Constable

  • Level 11
  • İleti: 2749
  • Good old days
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #11 : 01 Kasım 2015, 23:26:00 »
Valla benim gözlemlerime göre Medieval Battles kapandıından beri yavaş yavaş tenhalaşmaya başladı. Onun öncesinde benim de yeni üye sayılabileceğim zamanlarda gayet canlıydı.

Çevrimdışı Ewert

  • T?pk? Patatesler Gibi.
  • Level 11
  • İleti: 2923
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #12 : 01 Kasım 2015, 23:30:51 »
Forum şu an oturmuş bir durumda değil gençler. Ali abi askerden gelince düzelir yavaş yavaş

Çevrimdışı MedievalMusti99

  • Level 12
  • İleti: 3452
  • Eskiler eskiden güzeldi.
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #13 : 02 Kasım 2015, 15:25:35 »
Profil resimleri sadece bende mi gözükmüyor ?

Çevrimdışı Royal Guard

  • Level 11
  • İleti: 2546
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #14 : 02 Kasım 2015, 17:28:57 »
bendede bazıları var bazıları yok benimkide olmayanlara dahil .

Çevrimdışı ZenderX

  • Level 10
  • İleti: 1164
  • Storm, earth, and fire Heed my call
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #15 : 02 Kasım 2015, 18:22:34 »
Fotoğrafın gözükmesi için fotoğrafı tekrardan koyman gerek.Eski fotoğraflar gözükmüyor yani
he conquers who endures

Çevrimdışı wanted_007

  • Level 3
  • İleti: 43
  • İMaM ŞaMiL
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #16 : 12 Aralık 2015, 05:55:34 »
iyi geceler arkadaşlar, forum görmeyeli baya değişmiş sanırım teknik problemlerden dolayı eskilerden Tucot, panzergenerali ve nickname'lerini hatırlayamadığım dostlarım buralarda mı acaba?geçmiş günleri hatırladım bi an hey gibi günler hey :)

Çevrimdışı Ewert

  • T?pk? Patatesler Gibi.
  • Level 11
  • İleti: 2923
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #17 : 12 Aralık 2015, 18:16:55 »
Bıraktılar... :/
Bu tema değişikliğinden öncekiler bile yok neredeyse; hotseatler dönüyor, bir de arada bir oyunlarla ilgili konu falan.

Çevrimdışı omer56

  • Level 13
  • İleti: 4072
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #18 : 12 Aralık 2015, 22:06:03 »
Senin tiginlik hayalleri ne oldu Ewert :P

Çevrimdışı osmancan71

  • Level 8
  • İleti: 440
Ynt: Foruma Ne Oldu ?
« Yanıtla #19 : 13 Aralık 2015, 00:11:34 »
formun hali artık normal gelmeye başladı alıştık :D
çevrelerine uymak için kendini yontanlar tükenip giderler