Total War Turkiye

Total War Dışı => Genel Konular => Konuyu başlatan: Muhibbi - 04 Ocak 2019, 22:31:36

Başlık: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 04 Ocak 2019, 22:31:36
Forumda eskiden güzel muhabbbet döndürmüş , faydalı faydasız demeden bi sürü ileti yazmış ancak şu anda aktif olmayan üyeleri buluşturma konusudur.

Eski yazıları okuyarak ulaştığım üyeleri etiketliyorum onlar da tanıdıklarını etiketleyerek veya forum dışından ulaşabilirse başarabiliriz.

@BarbarionRome
@forever_ducale
@mh051020
@wonderful004
@Ayna
@Eminnn
@Pain
@SaykorHan
@Can Ömer
@ceylankral
@ersin96
@cimbomluakif
@bonanzia
@Mouth Of Sauron
@kaan_zorba
@bozkirsovalyesi
@Kahraman
@Head Cook
@mehmetozan
@serokral
@[Haccı]Emmi
@peymane
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: mehmetozan - 04 Ocak 2019, 23:46:10
İyi düşünmüşsün. Yazdıklarının yarısı foruma çok nadir de olsa giriyorlar, yine uğrarlar.
Fakat diğer yarısı da forumu uzun zaman önce bıraktı.
Beni de etiketlemişsin ama ben buralardayım  tebessum*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 05 Ocak 2019, 00:11:58
Aslında senin burada olduğunu biliyordum da öyle eskilerdensin diye yazdım.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 05 Ocak 2019, 19:48:59
@The Enemy
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Ewert - 05 Ocak 2019, 21:42:37
Tavuk pilavlıysa ben varım

Pilav tavukluysa yani. Hayır disleksik değilim.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 05 Ocak 2019, 22:02:04
Tavuk pilavlıysa ben varım

Bütçeleri zorlamamak adına sade düşündüm. Ama eğer kimseye söylemiceksen gizlice içine tavuk atabilirsin.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 06 Ocak 2019, 00:21:04
Mantıklı, eline sağlık.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 06 Ocak 2019, 01:06:31
Mantıklı, eline sağlık.
Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: The Enemy - 07 Ocak 2019, 17:49:52
Önce ne pilavı olduğunu belirtmek lazım. Bulgur mu pirinç mi? Kaç gündür bunu düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 07 Ocak 2019, 19:07:13
Pirinç pilavı ancak genel tercihimiz içinde mısır bulunanıdır. Ekonomik durumu daha iyi olan arkadaşlar içine kimseye söylememek şartıyla tavuk eti veya kavurma koyabilir.

Not: pilavın bol yağlı olması zorunludur.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: The Enemy - 07 Ocak 2019, 21:00:15
Peki içerisinde tel şehriye veya arpa şehriye de olacak mı yoksa sadece pirinç mi?

Şahsi olarak bir başka sorum ise; bezelye koymakta serbest miyiz?
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 07 Ocak 2019, 21:02:59
Peki içerisinde tel şehriye veya arpa şehriye de olacak mı yoksa sadece pirinç mi?

Şahsi olarak bir başka sorum ise; bezelye koymakta serbest miyiz?
1-) Arpa şehriyeyi unutmuşum. tbr*

2-) İğrençlik ama o
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: mehmetozan - 08 Ocak 2019, 00:56:36
Muhibbi sen forumun en güzel zamanlarını kaçırmışsın gibi..
Bir çok üyeyle iyi anlaşırdın gibi geliyor bana :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 08 Ocak 2019, 18:43:40
Muhibbi sen forumun en güzel zamanlarını kaçırmışsın gibi..
Bir çok üyeyle iyi anlaşırdın gibi geliyor bana :)

İnşallah en güzel zamanlarını yaşamamışdır forum. Bence de
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Royal Guard - 09 Ocak 2019, 01:59:01
Şu forumda da hiç iz bırakamamışız demek be
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: zafer2813 - 09 Ocak 2019, 12:19:14
Aynı kaderi paylaşıyoruz herhalde RoyalGuard  ehue*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 09 Ocak 2019, 16:00:23
İz bırakıp bırakmama değil. En çok iletisi olan 10 kişi listesine baktım. Bi de forumu takip ettiğimden beri mesajını gördüğüm üyeler.

Zaten bu kişileri de onlar da size ulaşsın diye etiketledim.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 09 Ocak 2019, 20:49:19
@Aura
@Royal Guard
@zafer2813
Gördüğünüz gibi gördüğüm üyeleri yazıyorum.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Caner97 - 11 Ocak 2019, 18:00:47
Anılar, Anılar...
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 11 Ocak 2019, 19:45:14
Anılar, Anılar...
@Caner97 siz de tanıdığınız üyelere ulaşırsanız daha kısa sürede yaparız etkinliği.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: forever_ducale - 13 Ocak 2019, 17:42:51
Önce ne pilavı olduğunu belirtmek lazım. Bulgur mu pirinç mi? Kaç gündür bunu düşünüyorum.
Keşke zamanında "derdini seveyim" butonunu ekleseydik, şuanda ünlü olabilirdin belki de bir yıldız..

Muhibbi sen forumun en güzel zamanlarını kaçırmışsın gibi..
Bir çok üyeyle iyi anlaşırdın gibi geliyor bana :)
Ne zamanlar mesela, anlatsana birazcık.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: iverson_3 - 13 Ocak 2019, 18:13:57
İsmim yok ama bir zamanlar biz de buralardaydık :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: mehmetozan - 13 Ocak 2019, 19:35:48
Keşke zamanında "derdini seveyim" butonunu ekleseydik, şuanda ünlü olabilirdin belki de bir yıldız..
Ne zamanlar mesela, anlatsana birazcık.
Al işte. Örnek olarak, bu değişikle iyi anlaşırdın işte @Muhibbi
Yaz olm arada sırada şoradan buradan. İnstagramdan takip ediyorum gerçi storyilerini de yeterli değil :)
Buralarda olmaya devam edin ya İverson..
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: iverson_3 - 13 Ocak 2019, 22:06:56
Al işte. Örnek olarak, bu değişikle iyi anlaşırdın işte @Muhibbi
Yaz olm arada sırada şoradan buradan. İnstagramdan takip ediyorum gerçi storyilerini de yeterli değil :)
Buralarda olmaya devam edin ya İverson..

Teşvik edecek bir Tw oyunu çıksa ön sıralarda yerimizi alırız ama o da yok :) Hala eski oyunlarda arıyoruz teselliyi.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 13 Ocak 2019, 22:20:15
İsmim yok ama bir zamanlar biz de buralardaydık :)
Dediğim gibi en çok iletisi olan 10 kişiye bi de gördüğum eski üyelere mesaj attım.

Al işte. Örnek olarak, bu değişikle iyi anlaşırdın işte @Muhibbi
Yaz olm arada sırada şoradan buradan. İnstagramdan takip ediyorum gerçi storyilerini de yeterli değil :)
Buralarda olmaya devam edin ya İverson..
Galiba anlaşabilirdik kafa olarak ama ben size göre küçüğüm o zaman girseydim bile forumdan tanıdığım abiler olurdunuz
Teşvik edecek bir Tw oyunu çıksa ön sıralarda yerimizi alırız ama o da yok :) Hala eski oyunlarda arıyoruz teselliyi.

Three Kingdoms çok güzele benziyo ya bi bakın bence.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Caner97 - 14 Ocak 2019, 10:56:46
İsmim yok ama bir zamanlar biz de buralardaydık :)


Ooo ayvırsınalttire3, eski üyeler foruma uğramaya başlamış.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: ***JUBA*** - 14 Ocak 2019, 11:03:18
Kim demiş Total Warı siteyi forumu...vs bıraktı diye. Tarihini unutan geleceğini yaşayamaz gençler. Tarihi bir nebzede olsa pc ekranından yaşayanlar yaşamak isteyenler, tarihi yaşayanlarla hem hal olmak muhabbete akmak isteyenler asla terketmez. sadece sükut ettik ediyoruz...
seviliyorsunuz...
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 14 Ocak 2019, 19:05:58
Büyü reis geldi  sekil*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: ***JUBA*** - 14 Ocak 2019, 19:11:14
Büyü reis geldi  sekil*
Estağfurullah reislik iddiamız yok Yabguların derdi ile dertlensek, peşi sıra yürüsek şeref duyarız...
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: forever_ducale - 14 Ocak 2019, 23:43:51
Al işte. Örnek olarak, bu değişikle iyi anlaşırdın işte @Muhibbi
Yaz olm arada sırada şoradan buradan. İnstagramdan takip ediyorum gerçi storyilerini de yeterli değil :)
Buralarda olmaya devam edin ya İverson..
sus len sen değişik, İstanbul'a gelde yedireyin sana pilav :))
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: peymane - 15 Ocak 2019, 21:58:48
Juba abi... Gözlerim doldu yeminle. Bakın bu vefadır işte... Adam dinozor çağlarından beri burada :)

Beni niye sona yazdın bakiyim? Forum kurulduğundan beri buradayım ben. Bırakmak yok, yola devam. Laptopu açınca ilk girdiğim sitedir. Mobilden filan girmiyorum, tat vermiyor cepten.

Bir etkinlik olsa gelebilir miyim bilemiyorum ama hep buralardayım inşallah.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: zafer2813 - 15 Ocak 2019, 23:33:24
Reisler gelmiş valla, helal sizlere
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: ***JUBA*** - 16 Ocak 2019, 00:49:42
Juba abi... Gözlerim doldu yeminle. Bakın bu vefadır işte... Adam dinozor çağlarından beri burada :)

juba abinin dinazor çağlarına şahitlik eden başka bir dinazorsun peymane biliyorsun değilmi...  kah*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: peymane - 16 Ocak 2019, 01:56:45
Bi baktım da ben bigbangden beri burdaymışım abi. Senden eskiymişim ya ben...
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 17 Ocak 2019, 20:06:50
Sanırım baya bi kişi gelmiş gelmeyenler de umarım etkinlik yapılana kadar görürler. Etkinliğin tarihini ve yapılış şeklini ve pilavın detaylarını ayarlayalım. Üniversitelerde vize ve final dönemleri dikkate alınırsa iyi olur o tarihler hakkında fikrim yok. Buyrun fikirlerinizi yazın.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: mehmetozan - 17 Ocak 2019, 20:29:52
Harbiden bir etkinlik olduğunu çakmamıştım ben :)
Keşke mümkün olsa ama ben İstanbul'da yaşamıyorum maalesef..
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 17 Ocak 2019, 21:44:22
Zaten düşüncem herkesin pilav yerkenki fotoğrafını atması şeklindeydi.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: forever_ducale - 18 Ocak 2019, 16:22:29
Harbiden bir etkinlik olduğunu çakmamıştım ben :)
Keşke mümkün olsa ama ben İstanbul'da yaşamıyorum maalesef..
Gel bir çayımı iç, bende kalırsın
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: mehmetozan - 18 Ocak 2019, 19:27:03
Bu sözün burada dursun. Hatırlatacağım bir gün :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: kingGOLDBERG - 19 Ocak 2019, 00:32:40
Bende 2009 dan beri burdayım ama son zamanlarda çok nadir giriyorum.

Şu Profil ismimi de değişemedim zaten bi türlü :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Cihad - 19 Ocak 2019, 12:33:46
Zaten düşüncem herkesin pilav yerkenki fotoğrafını atması şeklindeydi.

 kah*

Bende 2009 dan beri burdayım ama son zamanlarda çok nadir giriyorum.

Şu Profil ismimi de değişemedim zaten bi türlü :)

Değiştiririz ya, ayıb ettin  tebessum*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Ewert - 19 Ocak 2019, 18:49:36
#maketotalwartürkiyegreatagain
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: [Haccı]Emmi - 25 Ocak 2019, 12:59:48
Pilav yerine soslu makarna yesek?
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 28 Ocak 2019, 20:02:53
ya emmi sen nasıl bir anarşiksin ya  yardir*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Cihad - 29 Ocak 2019, 14:08:19
Bomba yiyelim dememiş en azından  kah*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Faramir - 31 Ocak 2019, 21:42:57
Eskiler toplanmış buraya kayıt olduğumda sanırım lisedeydim.Şimdi ise Üniversiteyi yarılamış durumdayım.Burada çok güzel zamanlarım oldu burası her zaman aklımda kalacak bir platform olacaktır hoşça kal TWT.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: peymane - 02 Şubat 2019, 21:29:15
Niye elveda diyor diye düşünürken kapanma duyurusu gözüme ilişti :(
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: serokral - 09 Nisan 2019, 17:24:30
Ortaokul da girdiğim bu foruma denizci olarak devam etmekteyim. Forum hala bizim forumumuz. Mediaval 3 gelse de oynasak.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 09 Nisan 2019, 19:42:29
Denizci mi? Ooooo levend oldu ha  tbr*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: mh051020 - 28 Nisan 2019, 10:35:47
Tüm bu eski üyeleri ve iletilerini bir başlık altında görmek bile duygulandırdı beni. 12 yaşlarında bilgisayar oyunlarına, tarihe ve abilerinin politik tartışmalarına aşırı ilgi duyan küçük bir çocuk olarak girdim bu foruma. Beni yadırgamadan, forumda olduğum her gün bir şeyler daha katarak ellerinde büyüttüler adeta. Henüz 14 yaşındayken birçok bölümün moderatörlüğünü aktif şekilde üstlenmeye başlamıştım. Total War Türkiye benim hem büyüdüğüm yer hem de aniden geçirmeye başladığı zor zamanlar dolayısıyla ortamını en çok özlediğim yer. Eğer başarabilirsem şu üniversite sınavı belasından sonra tanıdığım, ben de telefonu olan eski üyelere ulaşıp forumu bir nebze canlandırmak istiyorum. Buranın 5-6 yıl önceki ortamını öyle özledim ki onun ufak bir parçasını bir arada görmek bile beni aşırı keyiflendirir. Tekrar haberler, rehberler, hikayeler ya da muhteşem yaratıcılığa sahip üyelerimizin aklından geçirdiği şeyler ile burayı dolu görmek çocukluğumda yaşadığım eve dönmek kadar büyüleyici geliyor kulağıma. İrtibatımızın çat diye kesildiği birçok üyenin, arkadaşımın, abimin şu an nerelerde me yaptığını öyle merak ediyorum ki. Bazılarıyla hâlâ görüşüyoruz, bazılarıyla sosyal medya aracılığı ile takipleşiyoruz ama çoğunluğunu site çöktüğü günden beri göremedim.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 28 Nisan 2019, 11:15:49
Hoş geldin  uzgun* duygulu bir ileti olmuş. Buradayız krizler şu bu, bir şekilde atlatıldı. Şu an benim yeni bazı atılımlarım ve TWT'nin benim dahi "abi" diyebileceğim büyük yaştaki kilit isimleri sıkıntılı süreçleri atlatmamıza vesile oldu.

Elimizden geldiğince bu aileyi yaşatmaya çalışacağız. Eski üyelerin de geri dönmesi şüphesiz süper olur. Yeni oyunlar da yolda, belki iyi bir ivme kazandırır.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Kahraman - 24 Mayıs 2019, 19:06:13
Selamın Aleyküm beyler. Ne zamanlar geçmiş burada... Hala aktif görüştüğüm birkaç arkadaş var forumdan. İyi şeyler kattı zamanında bize...
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Head Cook - 30 Haziran 2019, 02:45:43
Buradayım :))
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Emprecuss - 30 Haziran 2019, 14:39:38
Tarih çalışmaları nasıl gitmekte sevgili Head Cook? :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: MedievalMusti99 - 30 Haziran 2019, 15:20:14
Vayy bee, özlendiniz beyler  uzgun*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Head Cook - 30 Haziran 2019, 17:16:43
Tarih çalışmaları nasıl gitmekte sevgili Head Cook? :)
Güzel gidiyor tam gaz devam, yüksek lisans bitti doktoraya başlıyorum :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 30 Haziran 2019, 22:31:01
Lisans bitti doktoraya mı başlıyorsun, maşallah. Biz daha yüksek lisans yapacağız  uzgun* meşgul eden o kadar çok fazla şey var ki sanırım hayal  uzgun*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Head Cook - 01 Temmuz 2019, 13:25:06
Aynen Talha abi. Yüksek lisans'a vaktiniz olur bence tabi diğer şeylerden feragat etmek de gerekiyor biraz
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Emprecuss - 01 Temmuz 2019, 18:53:40
Vayy bee, özlendiniz beyler  uzgun*
:) Uzun süre buralardayız daha

Güzel gidiyor tam gaz devam, yüksek lisans bitti doktoraya başlıyorum :)
Hayırlı olsun senin adına çok sevindim güzel olmuş. Daha iyi yerlerde görmek isterdim seni galiba sen de o yolda gidiyorsun :D

Lisans bitti doktoraya mı başlıyorsun, maşallah. Biz daha yüksek lisans yapacağız  uzgun* meşgul eden o kadar çok fazla şey var ki sanırım hayal  uzgun*
Daha da geç olmadan yapılmalı bence illaki giderek yapması daha da zorlaşır, insanın içine ukde oluyor birde bu yüksek lisans işi. 55 yaşında öğretmen akrabam vardı kaç senedir uğraşıyor :D
İnşallah zamanın olur :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Head Cook - 01 Temmuz 2019, 22:00:22
Aynen o yoldayim :)
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: Muhibbi - 02 Temmuz 2019, 15:31:59
Takdir ettim kendimi güzel konu açmışım.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: wonderful004 - 22 Kasım 2019, 17:11:49
neredeyse 1 yıldır, girmemişim  sk*
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: BarbarionRome - 27 Kasım 2019, 06:57:17
Vay be.
Çok zaman oldu.Ben de Tıp Fakültesi denen belaya bulaştım beyler 2. Sınıfa geçtik bir 4 senemiz daha var.
Hacı ve Ercüyü bir ayrı özledim demem gerekiyor galiba.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: * Halife * - 27 Kasım 2019, 07:35:36
oooo doktooorr olacan yani maşallah.
Başlık: Ynt: Twt Pilav Günü
Gönderen: BarbarionRome - 27 Kasım 2019, 10:44:01
Allah nasip ederse abi ^^