güncelleme sorunu depolama!!

  • 1 Yanıt
  • 155 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

güncelleme sorunu depolama!!
« : 23 Ağustos 2017, 17:25:09 »
Hocam şimdi benim bilgisayarımda 3 terebayt yer var oyunu k ye kurdum k 70 gb yer var ama bunun 50 gb steama gidiyor nasıl oluyo bu total war 33 gb hadı 35 olsun ama steam common total war warhammerda 33 diyo buda tmm ama 13 gb data dosyası var downloadingde fazladan bunu silsem bişi olurmu çünkü oyunu güncelleyemiyorum 33 gb boş yer istiyor ama bende 20 gb var baska sürücüye kurmak uzun sürer pratik bi çözümü yokmu skyp falan ts discord olur yardımcı olurmusunuz?
 pacoz*

*

Çevrimdışı [Haccı]Emmi

  • *
  • 2544
  • Ebu Zerdüşt
Ynt: güncelleme sorunu depolama!!
« Yanıtla #1 : 24 Ağustos 2017, 20:04:27 »
3 terebaytlık bilgisayarda 70 gb olan diske neden steam kurdun ki?Daha büyük olan başka diske taşı steam dosyasını.Zaman alırsa da alsın yapacak bir şey yok.