Muhteşem Yüzyıl

  • 2070 Yanıt
  • 125769 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı Cobra

  • *
  • 433
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #20 : 08 Şubat 2011, 13:53:57 »
Aynı haberde daha kötü fotoğrafları da var da yayınlamamakta yarar var .Bence farklı bir oyuncu seçmeleri gerekiyormuş.

hürremi oynayan meryem sahra userli gerçekten güzel bir kadın  tebessum* (benim zevkim)
öncelikle hürremi oynaması tam oturmuş aksan falan oluyor.hem de harbi tiyatrocu hayat kadınını bile oynamış.bunun yanında yok hürrem sultanın kemikleri sızlar diyen varsa o karıya hiç üzülmeyin.sarhoş selimden daha başarılı ve saygın olan şehzade mustafayı öldürttü.sokulludan sonra osmanlının en iyi ikinci sadrazamı pargalı ibrahimi de öldürttü.bunun yanında başka iyi sadrazamları da öldürttü ve kendi desteklediği sadrazamı ilk defa rüşveti resmileştirdi(neredeyse) Osmanlı'yı yıkmak için (kasten istemese de) çok uğraştı.

Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #21 : 08 Şubat 2011, 14:35:16 »
Yapmayın arkadaşlar bu dizi tamamen yanlış bir tarihi kimliği sunuyor bizlere... Bu diziye göre batının anlattığı fantezi ortamların tamamı gerçek (Aynı Persler' e attıkları 300 filimindeki iftiralardaki gibi... Çünkü onların bile yalan olduğu tarihçiler tarafından yapılan araştırmalarda biliniyor yani öyle oraları buraları açık kadınların hep Pers liderlerini azdırmak için geldikleri vs),

Bizim atalarımızın (ki alman tarihçi olan Hammer gibi tarihi iyi bilen şahsiyetlerin böyle bir şey olmadığına dair kanıtlarının yanında) bize anlattıkları ahlaki ve ilmi ortamın yalan olduğu düşünceleri barındırıyor.
Bu dizi tamamen batı fantezisi olan (aynı Spartacüs dizisindeki gibi ki oda şimdiki batılı insanların fantazilerinden oluşan kimi sahneleri gibi... Ki örnek isterseniz rahatlıkla verebilirim.) hayalleri üzerine kuruludur.

Bakın bence bu diziyi kimse izlemesin ki kapatılsın. En başında yanlış anlaşıldığını düşünüyordum diziyi ancak tarihimizi kirletmeye kararlı insanların bulunduğu bir Türkiye malesef yozlaştığının apaçık bir kanıtıdır.
« Son Düzenleme: 10 Şubat 2011, 20:20:05 Gönderen: bozkirsovalyesi »
Atalarımın Bana Öğrettiği Ninni ;

Uyu yavrum beni dinle yas tutma
Bey babanın öğüdünü unutma
Şimdi uyu, yarın hasmı unutma
Uyudukça gücün artar ninni
Çabuk büyü, yurdu kurtar ninni

Uyu yavrum gözlerinde uyku var
Sen büyürsen düşmanlara korku var
Baban şehit,yüreğinde oku var.
Bu ok vatan kaygısıdır,ninni
Bu yaramın sargısıdır ninni?

*

Çevrimdışı --Osmanlı--

  • **
  • 872
  • Sultan-ul Berreyn ve Hakan'ul -Bahreyn
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #22 : 08 Şubat 2011, 14:44:34 »
Bu diziden bir şey olmaz güya bir kanuni koymuşlar bağırıyor 10 tane okçu bir tane de top 2-3 atıştan sonra kale feth edilior vay beee...Bu diziden bir şey olmaz saçma kuruldu saçma gidiyor

*

Çevrimdışı Diggiz

  • *
  • 458
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #23 : 08 Şubat 2011, 17:04:35 »

O kadar uzun bir kale fethini bir bölüme sığdıracak değiller ya.  tbr* Arkadaşın da söylediği gibi bütçe çok önemli ve ayrılan bütçe de buna yetmiş.
« Son Düzenleme: 10 Şubat 2011, 20:20:22 Gönderen: bozkirsovalyesi »

*

Çevrimdışı --Osmanlı--

  • **
  • 872
  • Sultan-ul Berreyn ve Hakan'ul -Bahreyn
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #24 : 08 Şubat 2011, 17:05:53 »
E tamam bir bölüme sığdırmasınlar ama bari askerlerle topu fazla yapsalardı 10 tane asker le nerede görülmüş kale fethi

*

Çevrimdışı Diggiz

  • *
  • 458
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #25 : 08 Şubat 2011, 17:09:44 »

10 tane olduğunu nereden biliyorsunuz? Sadece kameranın açısı orayı göstermiş ve oranın gösterilmesi de orada 10 adet askerin bulunması anlamına gelmiyor.
Osmanlı ordusunda padişahın etrafındaki asker sayısı azdır. Genellikle özel birlikler bulunmaktadır.  tbr*
« Son Düzenleme: 10 Şubat 2011, 20:20:37 Gönderen: bozkirsovalyesi »

*

Çevrimdışı --Osmanlı--

  • **
  • 872
  • Sultan-ul Berreyn ve Hakan'ul -Bahreyn
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #26 : 08 Şubat 2011, 17:18:29 »
Kendini kandırma.Sende benim bildiğim kadar biliyorsun ki bir tek 10 tane askeri göstermeleri dediklerinden dolayı değil adam bulamamışlar heralde ya da bütçe yetmemiş ama itiraf etmeliyim mehter çalıyordu orası güzeldi sadece müzik gerisi sallamasyon...

Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #27 : 08 Şubat 2011, 17:18:47 »
Kanuni Sultan Süleyman Zemun Kalesini almaya gitti 2.Lajoşta düğüne gitti Zemun Kalesine tabi 2.Lajos düğün giderken yanında bütün orduyu götürmüyoya ondan Kanuni Sultan Süleymanda çok askerle gitmedi Kanun Sultan Süleyman savaşa gitmeden dua ederken nerdeyse 20.000 tane asker vardı Belgrad Kalesinide Kuşatırken

*

Çevrimdışı cahman

  • **
  • 3427
Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #28 : 08 Şubat 2011, 17:57:52 »
Melikül.Hakkul.Melih



dizi neden yayından kaldırılsın beğenmeyen izlemez bu diziyi izlemek isteyenler var tbr*
« Son Düzenleme: 10 Şubat 2011, 20:16:20 Gönderen: bozkirsovalyesi »
NO FUTURE

Ynt: Muhteşem Yüzyıl
« Yanıtla #29 : 08 Şubat 2011, 18:06:11 »
Çok kötülüyorsunuz diziyi. Ve bunlar gereksiz kötülemeler. Hürrem Sultan iki dans etti diye diziyi taştan taşa vurdunuz. Evet bazı yerler saçma ama hangi dizi sürekli mantıklı bir şekilde gitti? Bu arada savaş sahneleri çok güzeldi. Hiç kötülemeyin. 1 top koymuşlar diyorsunuzda hem bütçeleri ona yetmiştir hem görüş açışında sadece bir top vardır. 10 tane asker var demissiniz, biraz önce dediğim şey bunun içinde geçerli. Diziyi kötülemek için herşeyi yapıyorsunuz.