Empire Total War | Savaş Raporları

  • 137 Yanıt
  • 21288 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı Independence23

  • ***
  • 1301
  • Rammstein dinleyin lan
Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #20 : 28 Haziran 2013, 23:11:40 »
 Osmanlı ciddi bir rakip değildir. Fransa ve İspanya ile Avusturya'nın sınırı yok zaten. Yani Avusturya henüz yorulmamış. Sen şimdi mümkünse Hindistan'a çıkmaya çalış. Böylece bayağı bir zenginlersin, büyük paralar girer cebine.

Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #21 : 28 Haziran 2013, 23:17:35 »
İspanya ile yok fakat Fransa ile var. Aradaki küçük devletler yıkıldı hep.


Hindistana çıktım. Gerçi Doğu Hindistandaki ticaret yerlerinin 3 ü kapılmış durumda. 2 si bana kaldı fakat onlarda iyi para getiriyor yine. Marathaya savaş açsam mı açmasam mı diye düşünüyorum..
Bıraktı.

*

Çevrimdışı Independence23

  • ***
  • 1301
  • Rammstein dinleyin lan
Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #22 : 28 Haziran 2013, 23:22:38 »
 Maratha fil üretmeye başlamadan önce, bir an evvel Hindistan'ı istila etsen iyi olur. Çok para geliyor bu topraklardan.

Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #23 : 28 Haziran 2013, 23:26:33 »
Ha birde bir önceki turda Maratha Courland a asker çıkardı. Full ordu birde,ne alaka anlamadım. Gözünü Avrupaya mı dikmiş ne yapmış. Neyse ki Courland geri püskürttü. Orduyu imha etti.
Bıraktı.

*

Çevrimdışı Independence23

  • ***
  • 1301
  • Rammstein dinleyin lan
Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #24 : 29 Haziran 2013, 11:57:14 »
Ha birde bir önceki turda Maratha Courland a asker çıkardı. Full ordu birde,ne alaka anlamadım. Gözünü Avrupaya mı dikmiş ne yapmış. Neyse ki Courland geri püskürttü. Orduyu imha etti.
Oha oyun saçmalığın dibine vurmuş sk* Oyun korsan mı?

Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #25 : 29 Haziran 2013, 12:16:07 »
Yok be orjinal. Courland ticaret yolumda korsanlık yapmaya başlayınca yıktım. Daha sonra Maratha benden Ceylon u istedi Kaşmir e karşılık kabul etmeyincede bir sonraki turn de savaş açtı. Ceylon a asker çıkardı orduyu imha ettim. Ticaret yolumu baltaladılar şu anda iflas etmiş durumdayım. Hindular çoştu anlayacağın. Karada ezerim ama denizde yeni boy gösterdiğim için biraz zor. Avusturya tam destek veriyor bana.
Bıraktı.

Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #26 : 29 Haziran 2013, 15:13:10 »
Maratha,Courland  srn* Bende hiç öyle bişey olmadı.

*

Çevrimdışı Independence23

  • ***
  • 1301
  • Rammstein dinleyin lan
Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #27 : 29 Haziran 2013, 15:31:20 »
 Bir şekilde ordularını Hindistan'a çıkarmalısın gerisi kolay. Ama en az iki full orduyla git. İlk önce surları olan şehirleri ele geçir ki tutunabilmen kolay olsun. Mesela Bijapur ve Arcot ilk hedeflerin olsun. Sonra yayıl etrafa mikrop gibi.

Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #28 : 29 Haziran 2013, 15:39:29 »



Maratha İmparatorluğu beni korkutuyor. Adamlar uçtu hani. Yakında Parise çıkarlarsa şaşırmam. Karnatakaydı adı yanılmıyorsam orayı aldım Ceylondaki ordumla. Sadece 1 turn bende kaldı. 2 . Turn 2 full orduyla ezip geçtiler beni. Şimdide Ceylon a dayandılar. Hindistan macerası kısa sürmez umarım benim için.





Bunlarda Karnataka savunmasında 45 lik Bedevi birliğini dağıtan ve sonrasında onlardan arta kalanlara hücum eden cesur topçu birliğimin askerleri.
Bıraktı.

*

Çevrimdışı Faramir

  • **
  • 3318
  • ???? ?????, ???? ???????, ???? ?????
    • Ege Tanıl Blogspot
Ynt: Empire: Total War Savaş Raporları
« Yanıtla #29 : 29 Haziran 2013, 15:41:18 »
Maratha yakıp geçmiş acıdım bende şuan geri durumda maratha babür daha iyi gidiyor gibi :D
Bütün savaşlar, önce insanın zihninde kazanılır.
Jeanne D'Arc