Hunlar nasıl yıkılır?

  • 6 Yanıt
  • 1252 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı Eminnn

  • *
  • 2338
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Hunlar nasıl yıkılır?
« : 16 Eylül 2016, 05:42:21 »
 Uzun zaman Hunlar vesayre gruplar ile oynadım. Bugün Ostragotlar ile bir kampanya açtım. Kuzeye doğru kaçıp yerleşim kurdum. Slav bölgesinde. Sonra Hunlar geldi. Ordularını yendim ve bitti zannettim. Neyse aynı tur içinde 3 full ordu ile çıka geldiler ve birimlerinin hepsinin ikmalide sıfırdı. Haliyle yenildim. Sonra hile açıp yıkmak istedim. Yok kardeşim en az 20 defa bütün ordularını yok ettim ama sürekli span olup durdular. En sonunda çıktım. Sorum basit. Hunları nasıl yıkabilirim?
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

*

Çevrimdışı brkkrsd

  • ***
  • 223
  • Valar Dohaeris
Ynt: Hunlar nasıl yıkılır?
« Yanıtla #1 : 19 Eylül 2016, 08:52:10 »
Bir mod falan kullanmıyorsun değil mi?

Çünkü ben Doğru Roma ile oynarken yok etmiştim. Tüm ordularını bir köşeye sıkıştırdım, sonra Attila ölene kadar kovaladım. En sonunda yıkıldı.


Süt kale'nin burcundayım.
Altınovaya bulut çökmüş, pamuk gibi.
Eski günler geri gelmiyor.
Bak ki Harput yok olmasın...


Ynt: Hunlar nasıl yıkılır?
« Yanıtla #2 : 19 Eylül 2016, 10:42:06 »
Attila gelmiş miydi peki? Attila'dan mahrum kalmamak için oyun o ölene kadarki süreçte Hunlar yok olursa ,  fraksiyonu tekrardan spamlıyor olabilir. Çünkü oyunun senaryosu Attila üzerinden yürüyor , videolar vs giriyor onla ilgili gelişmeler oldukça. Yok Attila doğdu  , yok kral oldu  , yok öldü diye. 

Eğer Attila doğduktan sonra bu başına geldiyse şöyle bir durum var . Attila nın gelmesiyle birlikte Hunların her koşula tarihteki gücüne ulaşabilmesi ve oyun içinde de bu gerçekçiliği yakalayabilmek için Yapay Zeka da Hunlara , %90 bakım maliyeti azaltma geliyor. Bu sayede hem çok sayıda güruh hem de kaliteli birimler çıkarabiliyorlar. Sen hepsini yok ettim sansan da doğuda görüş alanının dışında kalan bölgelerde hali hazırda yedek güruhları bulunabilir. o yüzden Attila nın eceliyle ölmesini beklersin genelde. Zaten Attila öldükten sonra ki genç yaşta ölüyor, bu %90 orduların bakım maliyetini azaltma özellikleri kalkıyor. Sonrasında da Ostrogotlar , Vandallar , Süevlerden pek bir farkları kalmıyor sıradan bir göçebe haline geliyorlar.
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2016, 10:46:10 Gönderen: polatgeyik »

*

Çevrimdışı Eminnn

  • *
  • 2338
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Ynt: Hunlar nasıl yıkılır?
« Yanıtla #3 : 19 Eylül 2016, 15:17:01 »
Yok Attila o zaman yoktu ama sonraki oyunlarımda gelmiş olmalarını tahmin ediyorum. Çünkü bir keresinde Attila 'yı yendim hatta öldürdüm ama sürekli farklı farklı yerlerde çıkıp durdular. Hile ile yaptım bunu. Sürekli Slav bölgesi ve Macaristan arasında yeniden doğup durdular. Bende bu yüzden yine Hunları aldım. Eğer Attila tahta geçtikten sonra yok oluyorlarsa birde öyle denerim. Çünkü gına geldi Hunlardan. Peki Hunlar biz alıncada bu şekilde oluyorlar mı? Attila falan doğunca? Upkeep sıfırlama gibi.
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

Ynt: Hunlar nasıl yıkılır?
« Yanıtla #4 : 20 Eylül 2016, 18:13:26 »
Anlaşıldı Attila Hunların başına geçmeden  yok ettiğin için Hunları , oyun bu fraksiyonu tekrardan sapamlamış. Gayet doğal bir durum . Oyunun senaryosu Attila üzerinden yürüyor zaten.Ama  sen Hunları ya da başka bir devleti alırsan ne zaman olursa olsun son gürühun yok olduğunda ya da son şehrin yıkıldığında oyun biter. Diğer soruna gelince hayır ,  sen Hunları aldığın zaman bu %90 bakım maliyeti azaltma özelliğinden yararlanamıyorsun.  Aşırı kolay olurdu zaten öyle bir şey olsa.

Bu arada Hunlardan gına gelecek bir durum yok Hunlar geldiği zaman onlarla açık alanda savaşmak gibi bir hata yaparsan tabiki gına gelir. Çünkü Hunların altın seviye 3 çeşit farklı atlı okçusu var , bu hızlı menzilli süvarilerle  vur - kaç  yaparak maymuna çevirirler adamı. Tarihte de hemen hemen her savaşta aynı şey olmuş . Hatta dönemin süper gücü Roma , karşısına çıkan her devlete karşı askeri taktikler ve donanım açısından üstünlük sağlarken Hunların savaş taktikleri alışılmışın çok dışında ve çileden çıkarıcı olduğu için bir yerden sonra pes etti ve şehirlerde , yüksek surlar arkasında savunma yapmanın daha akıllıca olduğuna karar verdi .

Oyunun genel taktiği  de  bu. En güvenilir yol ;  Attila eceliyle ölene kadar Hun akınlarına karşı sağlam garnizonlar kurup şehirde defans yapmak. O öldükten sonra zaten dağılmaya başlayacaklar . Tek tek avlayıp yok edersen fraksiyon Kırım bölesinde tekrardan spamlanmaz bu sefer . Yok olur giderler.

2. bir yol da şu , Ben oyunu tüm devletlerle bitirdim ama bunu 1 kez başarabildim ,  sanırım Jutiler ile yapmıştım.  Attila , Hunların başına geçtikten sonra en kaliteli gürühu kendine alıyor , çok sağlam bir bir ordu ama yanındakiler çok kaliteli birimler 1 orduyla yenmen çok zor. O yüzden Bu orduyu 2 tane kaliteli birimlerinden oluşmuş ordu ile pusuya düşür ya da sıkıştırıp 2 v 1 savaşa girmeye zorla. Ama Hunların sefer haritası hareket menzili çok fazla olduğu için senden daha fazla mesafe katederek kaçacaklardır. Bunu önlemek için mümessil eylemi uygula ve ordunun önünü kes. Savaşta Attilayı öldür. Ama ölmeyecek sadece yaralanacak . İyileşip ordusunun başına geçince , Bir daha aynısını  yap . bu sefer bir yazı geliyor ekrana yine yaralandı artık insanlar onun yenilmezliğini tartışıyor diye. 3. kez de ordusunun başındayken öldürürsen bu sefer yaralanmıyor ölüyor direk. Sonrasında da önceden bahsettiğim şeyler oluyor bakım maliyeti azaltma özelliklerini yitirip vasat bir göçebeye dönüşüyorlar. Avlayıp öldür hepsini. :)
« Son Düzenleme: 20 Eylül 2016, 18:38:34 Gönderen: polatgeyik »

*

Çevrimdışı Eminnn

  • *
  • 2338
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Ynt: Hunlar nasıl yıkılır?
« Yanıtla #5 : 20 Eylül 2016, 19:11:04 »
Eyvallah kardeşim çok yararlı bilgiler sundun. Sağolasın. :)
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

*

Çevrimdışı Delibalta

  • *
  • 307
  • Kurbağanın vakvakası duru suya ne zarar?
Ynt: Hunlar nasıl yıkılır?
« Yanıtla #6 : 17 Şubat 2017, 02:18:25 »
içkiye karıya kumara alıştır  yardir*


Hunlar yıkılmıyor,yapay zeka cheat engine kullanıyor sanırsın,böyle bi mantık yok.Oyunun başında iki üç ordusunu yeniyorsun dördüncüye Nakkorlarla geliyorlar,nerden buluyon parayı? ne ara o kadar asker bastın? diyen yok tabi,Doğu Roma ile oynarken forumda öğrendiğim bi taktik ile deli para yapmıştım ama ordu basmaya yetiştiremedim,bitmiyorlar abi geliyorlar paso.
Ne kadar çok olsa da ördek-ü kaz,
Yetermiş ona bir şâhin-i baz.