Total War: Rome II - Jack Lusted ile Soru Cevap [29.5.2013, 13. Bölüm Geldi]

  • 154 Yanıt
  • 28494 Gösterim

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı ezergeçer

  • *
  • 2718
  • everyone is a monster to someone
Spoiler
[close]

...
Will grass be flattened by troops moving over it?
No.

Will Rome II support multi-monitor display?   
No.

How many soldiers will a high-end machine be able to handle before performance drops?   
That will depend on the machine but on a top range machine you'll be able to get a lot of soldiers on screen.




S: DLC planlarınız nelerdir?
C: Bekleyip göreceksiniz...

S: Sıradaki oyun ne olacak?
C: Bilemiyorum.

S: Oyuna eklenen bazı geliştirmeler var mı?
C: Birkaç ufak sürpriz var.

S: Neden Selevkoslar oynanabilir ülkeler listesinden çıkarıldı?
C: Oynanabilir ülkeler listesi ile ilgili birçok zor seçimimiz vardı, içlerinden seçmek zorunda olduğumuz rahat 20 ülke vardı. Bunların herbiri de o listede bir yere sahip olabilirdi, fakat zaman ve uğraşla tüm oynanabilir devletleri seçtik, hepsini birden seçemezdik.Selevkoslar da elemeleri geçemeyen devletlerden biriydi.

S: Salernum kuşatması ufak yerleşim savaşlarının bir temsili miydi?
C: Evet, bazı ufak yerleşim savaşları yerleşmenin içinde yer alıyor, diğerleri ise yerleşim yerinden uzakta.

S: Forumdan fikirler alıp onları gelecek oyunlara ekliyor musunuz?
C: Forumlar içlerindeki onlarca hırslı ve kendini adamış, ortaya fikirlerini atan insanlarla harika bir kaynak ve insanların ne düşündüğünü görmek ilginç oluyor. Fakat buradaki dizayn ekibinin oyun endüstrisinde çok büyük bir kolektif tecrübeyi sahip olduğunu unutmayın. Yeni fikirler düşünmek için para ödeniyoruz.

S: Zorluk düzeyinde efsanevi zorluk olacak mı?
C: Evet.

S: Oyunun Arapça çeviri olacak mı?
C: Korkarım ki şu an öyle bir plan yok.

S: Oyunda hangi kültürler var? Ve bunların ne gibi etkileri var?
C: Temel kültürler Roma, Yunan, Doğu ve Barbar. Bunlar da daha sonra çoğunlukla Barbar devletleriyle konfederasyon oluşturmak için önemli olan farklı alt-külterlere ayrılıyor. Kültürler, devletler bir şehri ele geçirdiğinde gelen tercihleri etkiliyorlar, diplomaside ve devlet adamlarında(ajan, diplomat vb.) da farklı etkileri var. Mesela Yunan devletlerinin birbirlerine karşı diplomatik dezavantajları var ama diğer ülkelerle olumlu veya olumsuz bir faktörleri yok. Tam aksine ise Barbar ülekelerinin diğer kültürlere karşı bir hoşnutsuzlukları var fakat birbirleri arasında ufak bir avantaja sahipler.

S: Rome I'deki gibi özel birlikler olacak mı? (Druidler, berserkerler vb.)
C: Druid Soyluları, Berserkerler, Kraliyet Spartalıları, Falxmen, Savaş Köpekleri, Zırhlı Hindistan Filleri, Tırpanlı Savaş Arabaları ve dahası. Oyunda özel birlik azlığı olmayacak.

S: Neden Rome II mermer gibi donuk birşey yerine siyah transparan bir kullanıcı arayüzü kullanıyor?
C: Bu Rome 2'yi oyun dünyasına entegre ediyor ve kullanıcı arayüzünü oyundan ayrı gibi değil de oyunu tam bir bütün gibi hissettiriyor.

S: Daha arkadaş canlısı bir kullanıcı arayüzü geliştiriliyor mu? Mevcut olanın görüntüsünü beğenmedim de.
C: Kullanıcı arayüzünün kullanımı çok iyi, sadece elinize alana kadar bekleyin.

S: Rome II modlanabilir olacak mı ve modlamayı destekliyor musunuz?
C: Evet ve bir kez daha evet, şu anda sadece oyunu çıkartmaya çalışsak da umuyoruz ki Rome II de, piyasaya sürdüğümüz en modlanabilir oyun olan Shogun 2 kadar modlanabilir olacak. Bir modlama zirvesi yapacağız. (Şu anda çok meşgul olsak da Craig herkese tarihler konusunda dırdır edip duruyor.)


S: Askerler savaşırken hiç kılıçlarını, mızraklarını veya kalkanlarını kaybedecek mi?
C:Öldüklerinde silahlarını düşürecekler fakat savaşın kalanında birliğin kalanından farklı olarak askerlerin kişisel bir şekilde farklı bir animasyon setine geçmesini gerektirdiği için savaş sırasında silahlarını veya kalkanlarını kaybetmeyecekler.

S: Savaşta birlikleri gemilerden istediğim herhangi bir yerde karaya çıkarabilirmiyim yoksa sadece belli noktalar mı olacak?
C: Sahillerde veya limanlarda karaya çıkarabilirsiniz.

S: Binalar ve otlar ateşe verilebilir mi?
C: Binalar evet, otlar hayır.

S: Filler ve savaş arabaları müttefik birliklerin üstüne doğru koşarsa zaiyata sebep olabilirler mi?
C: Evet olabilir. En iyisi onları direk üzerlerine yollamak değil de etraflarından dolandırmak.

S: Hareket pusulası arayüzünü ekran resimlerinde görmedim. Kaldırıldı mı?
C: Artık kullanıcı arayüzünün bir parçası değil fakat fakat kontrolleri hala çalışıyor ve biz ayrıca birlikleri hareket ettirmek için ek bir yol ekledik. Eğer seçili bir birliğin veya seçili bir grubun parçası olan bir birliğin üzerinde sol tuşa basılı tutarsanız, ibre dört yönlü bir sembole dönüşecek ve birlikleri haritadada sürükleyebileceksiniz, ve siz bunu yaparken birlik o an ki formasyonunu ve yönünü koruyacak. Sonrasında yönlerini de değiştirmek için ctrl tuşuna basabilirsiniz.

S: Eyalet başkentleri tek bir savaşla mı ele geçirilecek, ve eğer liman şehirleriyse birden fazla savaş mı olacak?
C: Bir yerleşimin ele geçirilmesi tek bir savaşla sonuçlanacak. Limanlar şehrin bir parçasıdır, onlardan ayrı bir parça değil.

S: Garnizonlar sınırlı ordularla nasıl çalışacak?
C: Empire TW'dan beri olan otomatik garnizonlar yeniden gelecek, fakat daha iyi birlikler ve daha büyük sayılarla. Birkaç farklı bina zinciri bir yerleşmenin oto-garnizonuna birlikler ekleyebilecek. Eğer yerleşmeyi daha fazla birlikle korumak isterseniz içine bir ordu yerleştirmek zorundasınız. Bir oyuncu olarak kaç orduyla saldırdığınız ve kaç orduyla kendi bölgenizi koruduğuz arasında bir denge kurmanız gerekmekte.

« Son Düzenleme: 17 Ağustos 2013, 12:41:47 Gönderen: ezergeçer »

*

Çevrimdışı bozkirsovalyesi

  • Forumun Ara?t?rmac?s?
  • *
  • 5308
Alıntı
S: Forumdan fikirler alıp onları gelecek oyunlara ekliyor musunuz?

C: Forumlar içlerindeki onlarca hırslı ve kendini adamış, ortaya fikirlerini atan insanlarla harika bir kaynak ve insanların ne düşündüğünü
görmek ilginç oluyor. Fakat buradaki dizayn ekibinin oyun endüstrisinde çok büyük bir kolektif tecrübeyi sahip olduğunu unutmayın.
Yeni fikirler düşünmek için para ödeniyoruz.



Alıntı
S: Rome II modlanabilir olacak mı ve modlamayı destekliyor musunuz?

C: Evet ve bir kez daha evet, şu anda sadece oyunu çıkartmaya çalışsak da umuyoruz ki Rome II de, piyasaya sürdüğümüz
en modlanabilir oyun olan Shogun 2 kadar modlanabilir olacak. Bir modlama zirvesi yapacağız. (Şu anda çok meşgul olsak da
Craig herkese tarihler konusunda dırdır edip duruyor.)


Bunlar doğru ve evet şimdiye dek bir çok örneğini gördük.
Hatta benim son 7 yıldır yabancı forumlarda yazdığım bir çok fikir amatör mod yapımcıları tarafından da - yapımcı firma tarafından da kullanıldı.

Oyunun kolayca modlarının yapılabilir olması da bir büyük avantaj. Böylece çok değişik versiyonlarını oynayabileceğiz.


Alıntı
S: Eyalet başkentleri tek bir savaşla mı ele geçirilecek, ve eğer liman şehirleriyse birden fazla savaş mı olacak?

C: Bir yerleşimin ele geçirilmesi tek bir savaşla sonuçlanacak. Limanlar şehrin bir parçasıdır, onlardan ayrı bir parça değil.

Limanların kıyı kentinin bir parçası olması da benim fikirlerimden biriydi.  tebessum*
LÜTFEN LİNKTEN GİRİP FİKİRLERİNİZİ YAZINIZ.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=78969.0
----
----
----



Lütfen forumda kendi aranızda tartışmayın. Bir yerde sorun olduğunu düşünüyorsanız özel mesaj atın ilgilenelim.

Forumda adaletsizlik olmamalı. Yönetici olarak işimiz bu zaten. Biz bazı şeyleri gözden kaçırıyorsak siz bizlere haber verin.

*

Çevrimdışı ezergeçer

  • *
  • 2718
  • everyone is a monster to someone
Evet birçok fikrini ve o doğrultudaki konularını hatırlıyorum :)

Emeklerinden dolayı çeviren arkadaşlara çok teşekkürler bir çok soruyu cevaplamış oldular.
Her nota bir anlam, her anlam, bir gerçek.

*

Çevrimdışı bozkirsovalyesi

  • Forumun Ara?t?rmac?s?
  • *
  • 5308
Çeviri tamamlandı ve yorumlarınıza açık:

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=100844.0


Çeviren arkadaşlara tekrar teşekkür ediyoruz.  tbr*
LÜTFEN LİNKTEN GİRİP FİKİRLERİNİZİ YAZINIZ.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=78969.0
----
----
----



Lütfen forumda kendi aranızda tartışmayın. Bir yerde sorun olduğunu düşünüyorsanız özel mesaj atın ilgilenelim.

Forumda adaletsizlik olmamalı. Yönetici olarak işimiz bu zaten. Biz bazı şeyleri gözden kaçırıyorsak siz bizlere haber verin.