Total War Warhammer 2'den Yeni Detaylar

  • 0 Yanıt
  • 597 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı * Halife *

  • *
  • 12574
  • Tek tabanca...
    • Kişisel sitem
Total War Warhammer 2'den Yeni Detaylar
« : 03 Haziran 2017, 17:36:02 »


Total War: Warhammer 2’nin sefer moduyla ilgili heyecan verici detaylar paylaşıldı.

Total War: Warhammer 2 bu yıl içerisinde çıkışını yapacak. Çıkış bu kadar yakın olan bir oyun olması nedeniyle hakkında artık giderek daha fazla bilgiler edinmeye başladık. Bu sefer öğrendiklerimiz oyunun sefer moduyla alakalı.

Yeni oyunla ilgili ilk çarpıcı detay, sefer modunda yeni ve alternatif zafer şartının gelmesi. Birinci Warhammer’da ve diğer Total War oyunlarında olduğu gibi ikinci oyunda da isterseniz toprak fetihleriyle zafere ulaşmayı tercih edebilirsiniz, fakat, ikinci Warhammer’da bir alternatifiniz olacak: Sihirli bir girdap gibi olan Great Vortex denilen yere, oynadığınız ırka göre ya korumak yahut yok etmek amacıyla, haritanın çeşitli yerlerinde bir dizi ritüeli tamamlayarak ulaşmak. Böylece devasa ordulara ve muhteşem bir ekonomiye sahip olsanız dahi seferi kaybetmeniz mümkün olacak, zira AI kontrolünde ırklar da bu sefer şartını sağlamaya uğraşacaklar. Bunun için ikinci oyuna eklenecek bir arayüzle siz dahil tüm ırkların Great Vortex’e ulaşma yolunda hangi seviyede olduğunu görebileceksiniz.

Warhammer’ın ikinci oyununda artık birinci oyundan farklı olarak seçeceğiniz efsanevi lider oyunun senaryosunu ve gidişatını etkileyecek. Mesela High Elfler olarak oynuyorsanız, Prens Tyrion’a seçebilir ve seferinizi Ultuan’daki diğer High Elf grupları ile çevrili bir şehirde başlatabilir veya onun yerine kardeşi Teclis’i seçebilir ve kendinizi tamamen farklı bir kıtada bulabilirsiniz. Seçiminize göre hedefleriniz, düşmanlarınız ve müttefikleriniz değişiyor. Seçmediğiniz diğer efsanevi lider de seferinizde yer alacak, eğer başarılı bir politika izlerseniz onu da kendi safınıza çekebilirsiniz.

Bana en ilginç gelen yeniliğe gelelim. Birinci oyundaki ırklar ikinci oyunda da yer alacak. Fakat ilginç olan bu değil, İlginç olan bu grupların (1. oyundaki ırklar) Great Vorteks’i kontrol etmeye çalışmayacak, ancak diğer ırklarda olduğu gibi çatışma veya diplomasi yoluyla onlarla etkileşimde bulunabilecek olmamız. Ayrıca geliştiriciler sefer haritasında çeşitli ırklardan askerlerden oluşan ordular görebileceğimizi ve bunlarla da mücadele etmemiz gerekeceğini söylemiş. Ayrıca bu tip orduları sefer haricindeki tekli ve çok oyunculu savaşlarda da görebileceğimizin sözünü vermişler.

Şimdiye kadar açıklanan ırkların sefer modundaki özelliklere de değinilmiş. Mesela High Elfler bir ticarete başladıklarında bunun sayesinde her şeyi görebiliyorlar, yani bir nevi savaş sisi kalmış oluyor. Ayrıca ajan faaliyetleri ya da belli sıklıklarla çıkan olay mesajları kazandıkları özel para birimleri mevcut. Bunun sayesinde diğer fraksiyonların ilişkilerine etki edebiliyorsunuz. Lizardmanler ise Geomansi (gizleri öğrenme ilmi diyebiliriz)  Ağ denilen Yeni Dünya ve ötesine yayılmış ağ üzerinde tapınaklar inşa ederek çeşitli avantajlar elde edebileceklermiş.

Birinci oyunda her şehri fethedemiyorduk biliyorsunuz. Fakat ikinci oyunda her şehri fethedebileceğiz ama oynadığımız fraksiyona uymayan ırkların yerleşim yerlerini işgal edersek bu, büyümeyi ve istikrarı olumsuz olarak etkileyecek. Son olarak en büyük haberlerden birisi de her iki oyunun haritalarını içeren sefer modunun da olacağı. Henüz bunun hakkında fazla bilgi verilmemiş ama burada Great Vortex zafer koşulu olmayacak.

Açıkçası genel olarak bir Total War serisi takipçisi özelde de Warhammer evrenini seven birisi olarak bu yeniliklerin  beni heyecanlandırdığını söylemeliyim. Creative Assembly çıtayı Warhammer 2’de daha yükseğe çekecek gibi.


Oyun Fest'ten Fatih'in haberi, kaynak
http://www.oyunfest.com/total-war-warhammer-2-yeni-detaylar.html