Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
1
Total War: Warhammer Rehber ve Taktikler / Ynt: warhammer2
« Son İleti Gönderen: fakcakaya Bugün, 13:38:51 »
slm

ayinleri ilk bizim bitirmemizle veya rakiplerin bitirmesi arasındaki farkı tam çözebilen oldumu? ayinleri ilk bizde bitirsek rakiplerde bitirsek final savaşına ulaşıyoruz doğrumu?
2
Maalesef mümkün değil..
Empire ve sonrası oyunlarda haritayı değiştiremiyoruz..
3
Empire: Total War Türkçe / Ynt: Darthmod Empire - Türkçe Yama
« Son İleti Gönderen: kronoSs Dün, 13:49:04 »
hocam arşiv hasarlı diyor . dosya bozuk galiba . yardımcı olur musun ?
4
Napoleon: Total War Modları / NTW İçin Haritası Modu [İstek]
« Son İleti Gönderen: oyunsonaerdi Dün, 11:35:01 »
Herkese merhaba. Napoleon Total War'un sefer haritasını nasıl genişletebilirim. Dünya haritası modu varsa elbette güzel olur ama şart değil, Anadolu ve kuzey Afrika'yı eklemek fena olmaz. Düğer birçok Total War' daki gibi yani.
5
The Lord of the Rings (Orta Dünya) / Ynt: Yüzüklerin Efendisi Dizi Oluyor!
« Son İleti Gönderen: mehmetozan 20 Kasım 2017, 23:28:46 »
Dizinin yüzük kardeşliğinden önceki bir dönemi konu alacağını ve tamamen yeni bir hikaye olacağını okumuştum..
Bu sebeple yeni karakterlerin olması kimsenin canını sıkmaz sanırım :)
Filmlerin hikayelerinden farklı bir şey olması özgünlük vereceği gibi böylece olası kıyaslardan da kurtulacaklar..
6
The Lord of the Rings (Orta Dünya) / Ynt: Yüzüklerin Efendisi Dizi Oluyor!
« Son İleti Gönderen: The Enemy 20 Kasım 2017, 21:16:04 »
Peki Amerikan film sektöründe veya Hollywood'da bu dediklerini, yani aşk, abartılı macera konularını değinmeden işleyecek bir yönetmen veya yapımcı biliyor musun? Ben bilmiyorum.

Yani demek istediğim bu modernizasyon kaçınılmaz. İsmi belki modernizasyon olmayabilir fakat kaçınılmaz gerçek bu.

Örnek verecek olursak Black Sails dizisinde ben korsanları doya doya izlerim diyorken neredeyse bir sezon lezbiyen sevişme sahneleri izledim.

Hele bi dizi çekilsin önümüze gelsin, o zaman daha sağlıklı eleştiriler yaparız. Şimdilik her şey tahminden öte değil.
7
The Lord of the Rings (Orta Dünya) / Ynt: Yüzüklerin Efendisi Dizi Oluyor!
« Son İleti Gönderen: [Haccı]Emmi 20 Kasım 2017, 19:30:39 »
Babasının notlarını toparlayıp, kitaplarını tamamlayan hatta haritaları da notları referans alarak çizen ve buna hayatını adayan bir evlattan bahsediyoruz.Bir hikayenin içini dışını vıcık vıcık aşk hikayeleriyle doldurup sanki koca Evren'de karakter noksanlığı varmış gibi oradan buradan karakter üretip filmin abartısız yirmi dakikasını bu karakterin işgaline ayırmak günümüz insanlarına hitap eden modernizasyon usulü filan değildir efendim.Hobbit filmini baz alarak söylüyorum bunları.Eminim ki LOTR dizisi de Hobbit'den farklı olmayacak.

Para kazanmak isteyen süper kahraman filmi çekebilir.
8
Total War: Attila Genel Sohbet / Ynt: Hunlarla veya göçebelerle şehir kuşatma
« Son İleti Gönderen: furkannoyan 20 Kasım 2017, 19:02:13 »
aynen valla en iyisi mancınıklarla surları dövmek , cevap için teşekkürler :)
9
The Lord of the Rings (Orta Dünya) / Ynt: Yüzüklerin Efendisi Dizi Oluyor!
« Son İleti Gönderen: The Enemy 20 Kasım 2017, 18:37:14 »
Yapılan her bir işte ticari bir kazanç vardır. Ticari kazanç sadece yönetmenin insafına kalmış bir şey değildir. Bunun yapımcısından en küçük bireyine kadar çıkar mevzusu söz konusudur.

Sadece LOTR evreni için değil, diğer tüm edebi eserlerin birebir aynısını beklemeyin. Bu mantıkla bakılırsa yapılan projeden keyif alınamaz. Amacım yazarı eleştirmek değil fakat, kitabın yazıldığı dönem ve koşullar ile filmin çekildiği dönem ve koşullar aynı olmadığından, günümüz insanlarına hitap edebilecek şekilde modernizasyon yapılmasında bir zarar görmüyorum şahsen. Ki yapılan modernizasyonlarda aşırıya kaçıldığını da sanmıyorum.

Yapılan bir iki karakterin olmamasına rağmen filme eklenmesi hangimizi rahatsız etti? Aksine filme daha fazla aksiyon ve bakış açısı sunmuştur.

LOTR için konuşacak olursak, filme eleştirinin direk yazarın şahsı tarafından gelseydi belki gerçekten filmin içine edildiğini söyleyebilirdik. Fakat şuanda tamamen öznel görüşler ortaya atılıyor ve kimine güzel iken kimine de kötü olması çok doğal. Yazarın oğlunun yapacağı eleştiriler benim fikirlerimi çok da etkilemiyor.
10
The Lord of the Rings (Orta Dünya) / Ynt: Yüzüklerin Efendisi Dizi Oluyor!
« Son İleti Gönderen: [Haccı]Emmi 20 Kasım 2017, 10:01:14 »
Acaba bu yıl hangi Fantastik Evren'in içine etsek konseptli uzun soluklu bir dizi olacağından şüphe yok.Hobbit Üçlemesi'nden sonra Christopher Tolkien'e hak verdim.Ne zaman bir kitap beyaz perdeye aktarılsa bunlar oluyor.
Sayfa: [1] 2 3 ... 10