Total War: Rome II ''Bilgisayarımda Çalışır Mı ?'' Sorusuna Yanıt!

  • 110 Yanıt
  • 17746 Gösterim

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • **
  • 11256
Bende de o yüzden notebook var :D

Şu anda bende masaüstü kullaniyorumda mecburen yazin laptop alacam.Yoksa laptop yerine masaüstüne bi tane ekran karti alip takmam yeterliydi.

*

Çevrimdışı Sultans

  • **
  • 171
  • Fokların gazabı üstünüzde olsun !!
her şey iyi güzelde benim işlemcim amd a6 ve bu internet sitesi bunu yetersiz buluyor cidden yetersiz mi

  uzgun*  agla*

Sabri = Ronaldo + Messi +Neymar

*

Çevrimdışı kampi123

  • *
  • 421
  • For the Motherland!!!!!!!!!!!!
önemli değil ekran kartını söylesene sen bi tbr*
For the honor of Rome!!!!!!!!!!!!!

*

Çevrimdışı Sultans

  • **
  • 171
  • Fokların gazabı üstünüzde olsun !!
AMD Radeon(TM) HD 6520G

ekran kartım bu ama sitede kaldırır diye bir sorun yok gibi  tbr*

Sabri = Ronaldo + Messi +Neymar

*

Çevrimdışı kampi123

  • *
  • 421
  • For the Motherland!!!!!!!!!!!!
ultra hight benim ati hd 5570 directx 11 1gb shougun 2yi ultrada hiç kasmadı işlemci kaldırmadığı halde hemde ne minimum ne de desteklenende aama hiç kasmadı rome 2de kaldırıyo gözüküyor senin ekran kartın benimkindende iyi yani kafanı hiç yorma kaldırır kasçağınıda sanmam  tbr*
For the honor of Rome!!!!!!!!!!!!!

*

Çevrimdışı kingGOLDBERG

  • **
  • 955
  • Alae İacta Est
Ya bende bişey çıktı run veya cancel diye bende o ara başka bişeye dalmışım cancel a bastım şimdi de işlem görmüyor can u run it

Run'a basacaktin.Neyse interneti veya modemi baştan başlat tekrar dene.

*

Çevrimdışı morfo35

  • ...Morfi? is Coming...
  • **
  • 3660
  • ya el yelil yelil
Ya bende bişey çıktı run veya cancel diye bende o ara başka bişeye dalmışım cancel a bastım şimdi de işlem görmüyor can u run it
geçmişi sil

*

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • **
  • 11256
Modemi kapat aç tekrardan.