Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları

  • 56 Yanıt
  • 8337 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı mrgold2626

  • *
  • 447
  • Rome II Total War
Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #50 : 13 Aralık 2014, 01:48:19 »
Assasin's Creed Revelations demiyon mu onda var İshak Paşa zırhı bak şöyle bir şey

Spoiler
[close]

bunu almak için oyuna tekrardan başlayacağım nasıl olsa AC III açılmadı uplayde de sorun bildiriyorum adamlar 2 gündür dönmediler sinir oldum en iyisi torrentmış abi bunu anladım..  dov* bu arada neyse konuyu kaydırıyoruz :D

Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #51 : 14 Aralık 2014, 03:05:12 »
@Çağrı Beg kardeşim, tarihe ne denli ilgi duyarsın bilmiyorum ? Assassin Creed muhabbeti nerden sardı onuda anlamadım, yazdığım şeyi yanlış anladığın ortada, şimdi hava cıvadan kastım bu adamların yaptıklarıyla paso övünmeleri, fakat The Creative Assembly oyun stüdyolarının yapmış olduğu gerçeğe en yakın şehir bu diyecek isek -"belli bir noktaya kadar doğrudur en detaylı ve güzel yapılmış şehir gerçekten"- ;
 1- şehir alanında bir meydan muharebesi söz konusu olmayacağı için galata kısmının ciddi ormanlık olması gerek,
 2- daha önce yazdığım dikili taş ve yılanlı stun vay efendim niye yok demiyorum olması tarihi gerçeklik açısından hoş olurdu çünkü yaptığı şehrin videosunu bize gösteriyor övünüyor bak ahanda böle yaparız diye  skl*
 3- Surlar nekadar güzel tarihe ve eski yunan-roma kültürüne uygun biçimde hem çatılı yapılmış bravo hem çok katlı
 4- Constantinople yani İstanbul nedense bu çıplak arazi görünümü yüzüden bir trakya yada balkan şehri gibi değilde acem veya pers diyarının liman şehri gibi yoğun bir sarı tonajlı çevre içinde kalmış?
 5- Assassin Creed oynamışlığım dahi yok
 6- Şehir girişlerinden yani kapıların gördüğü alanların düzlük olması kalan kısımlara ise ağaçlandırma yapılması gerekirdi,
 7- diğer bir fikrim ise adam akkıllı gösteriş yapacaklarsa, bu eyaletlere küçük kasabalar serpiştirebilirler bizim kontrol etmediğimiz fakat şehirler vasıtası ile her upgrade te çoğalan otamatik büyüyen , düşmanlar tarafından talan edilebilen ekonomimizi etkileyen yapılar, ben yazdığım bir çok yazıda grafik herşey değil diyorum hocam gözünü seviyim, 2B yapsın ama gözümüze güzel gelsin, grafik ile estetik çok farklı şeyler
 8- daha öncede yazmıştım bu CA , blacksea studio nun yapımcısı olduğu Kinght of Honor'u inceleyip bazı özellikeri bünyesine katsa başında öleceğimiz bir oyun yapmış olucak ama işte paranın gözü kör olsun  tebessum*

"Sega tarafından Total War: Rome 2'nin satış rakamları açıklandı. Çıktığından beri 800,000 adet satış yapmış olan Rome 2, yaklaşık olarak 11 milyon dolar kar getirmiş durumda. Yılın en büyük yapımlarından biriydi. Oyun eylül ayında piyasaya sürülmüştü ve çıktıktan itibaren dört farklı yama almıştı. Sizler Total War: Rome 2 hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce başarılı mıydı?" bu yazı merlininkazani.com dan alıntıdır.

http://www.antoine-helbert.com/fr/portfolio/annexe-work/byzance-scenes.html
http://www.antoine-helbert.com/fr/portfolio/annexe-work/byzance-architecture.html

burda bir sanatçının bizans ve Constantinople hakkında ilistürasyonları var bukadar abartsınlar demiyorum tabi  kah*, low poly modelleme ve hd kaplamalarla aşırı zahmet göstermeden CA birçok güzelliği bu Atilla versiyoundaki şehre aktarabilir-di, onuda beklemiyorum zaten bidahaki oyun Medieval III olursa inşlah , daha fazla emek harcasınlar bir zahmet deve yüküyle para kazanıyorlar, giderleri nedir bilemiyorum ama sonuç itibariyle gösterdikleri en ufak bir ilgi bile para olarak geri döncek ?

Saygılar
« Son Düzenleme: 14 Aralık 2014, 04:09:12 Gönderen: Bayezid the Thunderbolt »
Her günün son günün olacakmış gibi yaşa çünkü o günlerden biri son günün olacak !

*

Çevrimdışı NucLeaR-TR

  • ***
  • 1813
  • Time is the best teacher but it kills all students
Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #52 : 14 Aralık 2014, 08:35:01 »
İyi güzel ama oyun daha geliştirilme aşamasında oyun çıktığı zaman şehir bambaşka bir yer olacaktır . Rome 2'de  Roma'nın ilk hali ile şimdiki hali arasında çok büyük fark var ayrıca bence bu şehrin orta seviyedeki hali . Rome 2'de olduğu gibi oyunda zaman içinde şehir gelişecek ve bu boşluklar dolacaktır .



Bu arada Çağrı Rome 2'de Kartaca gayet detaylı yapılmıştı  pff* pff*
« Son Düzenleme: 14 Aralık 2014, 08:35:44 Gönderen: NucLeaR-TR »

*

Çevrimdışı Çağrı Beg

  • ?Reis-ül Küttab?
  • ***
  • 1137
  • İnsanı ölümden eceli korur.
Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #53 : 14 Aralık 2014, 22:56:58 »
@Bayezid the Thunderbolt

Öncelikle en büyük ilgi alanımın tarih olduğunu belirtmek isterim özellikle de antik çağlar konusunda bir hayli fikir sahibi olduğumu düşünüyorum. AC muhabbeti nereden çıktı dersen şehir tasvirleri konusunda adamlar aşmış olduğu için senin beklentilerini ve eleştirilerini okuyunca ancak Revelations'ın seni paklayabileceğini düşündüm o yüzden örnek verdim resimlere bakınca ne demek istediğimi anlarsın kirp*
Spoiler
[close]
Bunlarda şehrin içinde dediğin gibi surlara kadar bina var öyle çıplak alanlar yok ve surların dışı da ormanlarla kaplı, ayrıca şehrin etrafıyla alakalı şikayetlerin (orman, renk tonajı vs.) haritayla ve iklimle alakalı hatalar bence şehir tasarımıyla değil.
TW oyunlarında büyük ölçekli ordular savaştığı için bu ormanlar ordu yönetiminde bir çok sorun çıkartırdı sanırım bu yüzden sansüre uğramışlar kah*
Surlar konusuna gelince sadece şunu söyleyebilirim "düşünmeleri bile yeter" normal bir şehir suru olmadığını hissettirmişler en azından.

Bir de şu dediğine değinmek istiyorum eyaletlerde Empire'daki sistemin yani büyüyen ve düşman tarafından talan edilebilen küçük kasabalar olması gerektiğini söylemişsin. Empire ve Napolyonda sistem dediğin gibiydi ama her zaman bu sistemde bir eksik olduğunu düşünmüştüm yani hemen hemen sadece görüntüsel şeylerdi bu kasabalar. Yani eyalet başkentinde bir bina yapıyorduk mesela Ankara'da ama bu bina Batman'da gözüküyordu ve düşman tarafından ele geçirilemiyor sadece talan edilip ekonomiye zararı oluyordu. Ama Rome 2'de bir devrim yapıldı ve bu şehirler geliştirilerek oyuna doğrudan etki etmesi sağlandı. Artık bu şehirlerden direk bina yapılabiliyor ve düşman tarafından ele geçirilerek bir eyalette birden fazla devletin toprağı olmasına izin verilmişti. Yani tam da benim düşündüğüm şey yapılmıştı ama kimse olaya bu açıdan bakmadı sadece oyunun olumsuz yanları ortaya çıkarıldı.

Her neyse ben oyunu savunmuyorum sadece TW tarihindeki en ayrıntılı şehir için hava cıva, dandik gibi yorumlara serinin bir hayranı olarak sessiz kalmıyorum o kadar aksi halde kendimle çelişirim. Sen bu seriyi ne kadar zamandır oynuyorsun veya hangi oyunla başladın bilemiyorum ama ben 2000 yılından beri tüm çıkan oyunları sırasıyla oynadım ve serinin ne aşamalar geçirdiğini, nasıl ilerlediğini-gerilediğini çok iyi biliyorum.
Senin dediklerinin çoğu mantıklı şeyler olsa da daha önce de dediğim gibi bunlar için şu an biraz erken belki bir sonraki oyunda olabilir ama olmasa da olur açıkçası çünkü bu tarzda bir oyun için bu kadarı bile kafi bence tbr*

Saygılar



Akıncım bizzat Kartaca'ya gitmiş biri olarak sadece limanın ve tepedeki akropolün yerinin doğru olduğunu söyleyebilirim sana çünkü şehirde MÖ 146 yılından önce yapılan hiçbir şey kalmamış Romalılar sağolsun harbiden anasını bellemişler şehrin. Yani şehrin geri kalanı için sadece kurgu diyebiliriz ama dediğin doğru Konstantinopolis'ten önce en detaylı şehir yine de Kartacaydı tbr*
Caesar dedi ki: "Eski Roma yasasını yıkmadıkça onun yönteminde payıma düşeni yapamam. Tanrıların bana bağışladığı yetenek hiç meyve vermeden kurur gider."
Ama Pompeius şöyle dedi: "Yasa herşeyin üstündedir. Yasayı çiğneyenin sonu ölümdür." Caesar şöyle yanıt verdi: "Yasayı kaldırıyorum. Gücü yeten varsa buyursun öldürsün beni."
Caesar yasayı kaldırdı.

*

Çevrimdışı Myakup18

  • **
  • 10
  • Kargalar sürüyle kartallar TEK ve YÜKSEK uçar
Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #54 : 15 Aralık 2014, 09:26:19 »
abi adam herşeyi eleştiriyo Ya bu bi oyun dünya haritası degil ne gerek var Galata daki iki uç ağaca zaten harita kodunda şehri göremiyosun savaşırkende ona bunamı bakcaksın zaten yaptığınız şey videoyu görüp vikipedi den yada başka yerden eleştirmek

Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #55 : 15 Aralık 2014, 17:59:32 »
abi adam herşeyi eleştiriyo Ya bu bi oyun dünya haritası degil ne gerek var Galata daki iki uç ağaca zaten harita kodunda şehri göremiyosun savaşırkende ona bunamı bakcaksın zaten yaptığınız şey videoyu görüp vikipedi den yada başka yerden eleştirmek

Eleştirmeden hiç bir şey daha iyiye gitmez, mesele iki üç ağaçta değil, ayrıca savaşırken ona buna bakıyorum, yaptığım şeyde vikipedi'den ilk okul çocuğu gibi çemkirmek değil , şahsi eleştiri getirme ! burda oyunu eleştiriyoruz ve başlıkta Constantiniye manzaraları bende bu manzarada gözüme batanları yazdım ,

Totalwar serisini Medieval I den buyana her oyununu oynayan ve her türlü modunu takip eden ,gerçeklik katsayısnı arttıran çalışmalarıda oyunlarıma ekleyen biriym. Tarih konusu özel ilgi alanım, strateji oyunlarına olan aşkımdan dolayı bilgisayar okumak istedim ve lisede donanım okuyarak başladım , üniversitede bilgisayar ve öğretim teknolojilerini okuyup 2012de mezun oldum şuanda öğretmenlik yapıyorum ama bununla yetinmeiyip 3D modelleme tasarım üzerine özel eğitim aldım, grafik bir bütündür bağımsız unsurlardan oluşmaz bu tip bir çalışmanın lansmanı , arkaplanda yapılan işler nedir bilip bilmeden sallayanlara yazıyorum artık ! 2 yıl özel sektörde katı modelleme ve mimari görselleştirme işinde de çalıştım, bu tip bir iş yapılırken çevre (canlılar) ve yapılar bir bütünlük oluşturmak zorundadır, helede yapan böyle ciddi bir firma ise okey mi vikiboy ?

@NucLeaR-TR kardeşim doğru demişsin oyun henüz beta aşamasında ama eksiklerin giderilmesi için bizim bu konuştuklarımızın kitle halinde bu adamlara iletilmesi lazım

@Çağrı Beg kardeşim kesiştiğimiz noktalar var fakat benim ufak kasabalardan kastım ETW dekiler gibi yapılar değil, dediğin gibi bu oyundaki eyalet sistemi süper düşünülmüş bir durum ben farklı oyunlarda deneyimlediğim çok hoş bir sistemden bahsediyorum vaktim olursa senn içinn bir görsel hazırlıcam düşündüğümü anlatan

hepinize saygılar arkadaşlar
« Son Düzenleme: 15 Aralık 2014, 18:02:01 Gönderen: Bayezid the Thunderbolt »
Her günün son günün olacakmış gibi yaşa çünkü o günlerden biri son günün olacak !

*

Çevrimdışı bozkirsovalyesi

  • Forumun Ara?t?rmac?s?
  • *
  • 5308
Ynt: Total War Attila'dan Konstantiniyye Manzaraları
« Yanıtla #56 : 01 Ocak 2015, 11:14:52 »
Kent merkezi dışındaki o kasabalar benim fikrimdi.
2006 yılında bu fikirleri yayımlamıştım CA bunlarım çoğunu sonraki oyunlarda kullandı.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=2471.msg17720#msg17720


Şu fikirlerinizi İngilizce yapıp yayınlasanız sizinkilerde kullanılırdı.
LÜTFEN LİNKTEN GİRİP FİKİRLERİNİZİ YAZINIZ.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=78969.0
----
----
----



Lütfen forumda kendi aranızda tartışmayın. Bir yerde sorun olduğunu düşünüyorsanız özel mesaj atın ilgilenelim.

Forumda adaletsizlik olmamalı. Yönetici olarak işimiz bu zaten. Biz bazı şeyleri gözden kaçırıyorsak siz bizlere haber verin.