Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!

  • 1365 Yanıt
  • 121269 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı sheithan

  • ***
  • 206
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #20 : 11 Eylül 2013, 14:02:55 »
Arkadaşlar benim sorunum önceki total war serilerinde olduğu gibi ordumun içinde bulunan birlikleri ordunun tamamından ayıramıyorum örn ordumda bir general 8 hastati var ve ben bu 8 hastatiden 2 sini başka bir yere göndermek için ordudan ayırmam gerekiyor ama bu olmuyor ordunun tamamı ilerliyor önceki total war larda ctrl tuşunu kullanıp birimleri seçip sonra onları başka bi yere gönderip ayırabiliyordum bu rome total war 2 de bunu yapamıyorum acaba oyunumda bir sıkıntı mı var yoksa genel olarak mı böyle? Bir yardımcı olursanız sevinirim :)
bu oyunda 1 birim bile olsa general olmadan hareket etdiremiyosun
Spoiler
[close]

*

Çevrimdışı BatuhannGunduzz

  • **
  • 6
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #21 : 11 Eylül 2013, 14:09:01 »
bu oyunda 1 birim bile olsa general olmadan hareket etdiremiyosun
Oyuna giricem sırf bu cevabı bekliyorum yoksa kafayı yiycektim teşekkür ederim ama bence oyunun bu özelliği çok saçma olmuş  srn* yinede oyuna devam  tbr*

*

Çevrimdışı Hatpiyadesi

  • *
  • 134
  • Cennet Mekan Abdülhamid Han
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #22 : 11 Eylül 2013, 14:17:20 »
Muhakkak forumda yazılmıştır ama ben bulamadım. Sparta ile tüm yunanistanı fethettim. Teblip yazdırabilirsin diyor. Ama nereden nasıl yazacağımı bilmiyorum ve her tur geçişinde hatırlatıp duruyor. Bu tebliğ nereden ve nasıl yazılıyor arkadaşlar
Jandarma İstihbarat ve Terörle Mücadele

Bir Attila Total War Hikayesi. Ayrıca Mizahi...

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=113532.msg1381203#msg1381203

Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #23 : 11 Eylül 2013, 14:28:59 »
sol altta bina ayrıntılarının yanında var kullanabilirsin :D

*

Çevrimdışı Hatpiyadesi

  • *
  • 134
  • Cennet Mekan Abdülhamid Han
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #24 : 11 Eylül 2013, 14:30:24 »
sol altta bina ayrıntılarının yanında var kullanabilirsin :D

ov ov ov kendimi cahil hissettim :/ :D
Jandarma İstihbarat ve Terörle Mücadele

Bir Attila Total War Hikayesi. Ayrıca Mizahi...

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=113532.msg1381203#msg1381203

*

Çevrimdışı spartaks

  • *
  • 98
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #25 : 11 Eylül 2013, 15:12:24 »
arkadaşlar benim de bir sorum olacak bir türlü ordumla caralis kentine saldıramadım "geçerli vaziyette saldıramazsınız diyor" iki tur atladım yine öyle nedeni nedir acaba?

*

Çevrimdışı buyukaslan2278

  • *
  • 107
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #26 : 11 Eylül 2013, 15:24:49 »
Vaziyetini hızlıya almışsındır. Vaziyet butonuna tıkla ve "vaziyet yok"u işaretle.

*

Çevrimdışı spartaks

  • *
  • 98
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #27 : 11 Eylül 2013, 15:26:10 »
Vaziyetini hızlıya almışsındır. Vaziyet butonuna tıkla ve "vaziyet yok"u işaretle.

teşekkür ederim yardımınız için. Kolay gelsin...

*

Çevrimdışı buyukaslan2278

  • *
  • 107
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #28 : 11 Eylül 2013, 15:30:52 »
Britanya'daki 2 devlet birleşip Konfederasyon kurmuş demektir. Yani daha güçlü ve daha büyük bir devlet. Ama himaye değil bildiğin Roma, Kartaca gibi bir devlettir. Bu özelliği Arverni, İceni, ve Suevi kullanabilir. Lakin sadece kendi kanındakilerle yapabilirler. Yani Suevi-Cermen kabileleriyle, Arverni-Galya "", İceni-Briton "". Umarım açıklayıcı olmuştur. Biraz karışık anlattım gibi duruyor çünkü  tebessum*

*

Çevrimdışı furkan3453

  • *
  • 4
  • Total War Türkiye
Ynt: Oyun Hakkındaki Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #29 : 11 Eylül 2013, 16:46:29 »
Arkadaşlar oyunda ansiklopedi ingilizce bende oyun türkçe bunu nasıl düzeltcez ?