Rehber: Rome 2 Aile İçi Entrikalar Ve İç Savaş Hakkında Her Şey

  • 57 Yanıt
  • 40852 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Arkadaşlar bende Spartayı seçtiğimde iç savaş çıktı 12 fulle yakın ordu spartayı işgal ettiler. İlk başta biraz endişelendim eyvah işimiz bitti diye ama göründüğü gibi zor değil. Çünkü bu 12 ordunun askerlerinin ve komutalarının savaş tecrübeleri yok. Sadece yakındaki atina ve larissayı işgal edebildiler sonra uzaktan getirdiğim tecrübeli ordularla 7-8 turnde köklerini kazıdım :D  dov*
« Son Düzenleme: 15 Eylül 2013, 18:50:51 Gönderen: c.yılmaz »
Savaşta dürüst oyun olmaz ! Kılıç yok mu sopa kullan. Sopa yok mu taş kullan. Taş yok mu yumruk ve tekmelerini kullan. Canınızı veriyorsanız bile düşmanınıza bunu ödetin !!


*

Çevrimdışı Probang

  • **
  • 919
  • Göztepe
İç savaş ne yapsam çıkmıyor. Nasıl çıkaracağız ?

Peki iç savaş sonrası yine cumhuriyet seçilirse o zaman durum ne? Yani imparatorluk seçilirse artık iç savaş riski falan yok, fakat cumhuriyet seçilirse bu durumda entirika ve iç savaş ihtimallerine devam anlamına mı geliyor???
Yalnız Kur’andaki helal ve haramı kabul edin diyenler çıkar. İyi bilin, Peygamberin haram kılması, Allah’ın haram kılması gibidir. [Tirmizi, Darimi]

(Bazı kibirli kişiler çıkacak, “Allah Kuranda bildirilenden başka bir şeyi haram kılmadı” diyecek. Yemin ederim ki, benim de emrettiğim, yasakladığım, koyduğum hükümler vardır. Bunların sayısı Kur’andaki hükümlerden daha çoktur.) [Ebu Davud]

(Bana Kur’anın misli kadar daha hüküm verildi.) [İ. Ahmed]

Bir zaman gelir, beni yalanlayanlar çıkar. Bir hadis söylenince, “Resulullah böyle şey söylemez. Bunu bırak, Kur’andan söyle” der. [Ebu Ya’la

Cevabı yine ben vereyim, farketmiyor. Cumhuriyet de seçseniz imparatorluk da seçseniz entirika olayı sona eriyor. Tabi yeni bir iç savaş ihtimali hangisinde olur onu bilmiyorum :) Bunu denemedim henüz :)
Yalnız Kur’andaki helal ve haramı kabul edin diyenler çıkar. İyi bilin, Peygamberin haram kılması, Allah’ın haram kılması gibidir. [Tirmizi, Darimi]

(Bazı kibirli kişiler çıkacak, “Allah Kuranda bildirilenden başka bir şeyi haram kılmadı” diyecek. Yemin ederim ki, benim de emrettiğim, yasakladığım, koyduğum hükümler vardır. Bunların sayısı Kur’andaki hükümlerden daha çoktur.) [Ebu Davud]

(Bana Kur’anın misli kadar daha hüküm verildi.) [İ. Ahmed]

Bir zaman gelir, beni yalanlayanlar çıkar. Bir hadis söylenince, “Resulullah böyle şey söylemez. Bunu bırak, Kur’andan söyle” der. [Ebu Ya’la

*

Çevrimdışı Marcus Ahmetius

  • ****
  • 55
  • Total War Türkiye
Emeğine sağlık bilaaader  tbr*

*

Çevrimdışı frostyNEWSTED

  • ***
  • 201
  • To exist is to resist!
atinayla oynarken iç savaşı(legendaryde)kazandım hiç bi seçenek çıkmadı işte cumhuriyetmi imparatorlukmu diye ama tüm entrika mekanizması ortadan kalktı üzerinden 100 küsür tur geçmiş olmasına rağmende bi daha iç savaş neyim çıkmadı herhalde bi kere var o iç savaş
Ben triumph olayını anlamadım.İngilizce oynuyorum oyunu türkçesine ne yazdılar bilmiyorum.Roma kampanyamda oldu bir iki kere generalim için bi video çıkıyor ve bu adam roma adına büyük işler başardı halk kahramanı oldu gibi bişiler diyor ama ne getirisi ne götürüsü var çözemedim bilen varmı?

*

Çevrimdışı jax61

  • **
  • 569
İç savaş ne yapsam çıkmıyor. Nasıl çıkaracağız ?


dostum iç savaşı çıkartmak için ben de epeyce uğraş verdim. ama  ben çıkartabildim. rehberin en alt kısmında mısırla nasıl yaptığım yazıyor. ordakileri bir dene .


Krallar düşlerinde bile yalnızdırlar...

*

Çevrimdışı Çağrı Beg

  • •Reis-ül Küttab•
  • ***
  • 1137
  • İnsanı ölümden eceli korur.
atinayla oynarken iç savaşı(legendaryde)kazandım hiç bi seçenek çıkmadı işte cumhuriyetmi imparatorlukmu diye ama tüm entrika mekanizması ortadan kalktı üzerinden 100 küsür tur geçmiş olmasına rağmende bi daha iç savaş neyim çıkmadı herhalde bi kere var o iç savaş
Ben triumph olayını anlamadım.İngilizce oynuyorum oyunu türkçesine ne yazdılar bilmiyorum.Roma kampanyamda oldu bir iki kere generalim için bi video çıkıyor ve bu adam roma adına büyük işler başardı halk kahramanı oldu gibi bişiler diyor ama ne getirisi ne götürüsü var çözemedim bilen varmı?

buna cevap vermem lazım çünkü Türkçesinde triumph yerine "utku" yazıyor  yardir* anında o tur sonu save ettim çıkıp oyunu ingilizce yaptım yaklaşık bir haftadır da öyle oynuyorum. soruna gelince gerçekte romada zafer geçidi yapmış generallere "triumphator" denirdi oyunda da buna mukabil bu video çıkan general "vir triumphator" diye bir trait kazanıyor bakarsan görürsün özellik fln veriyor işte.
Caesar dedi ki: "Eski Roma yasasını yıkmadıkça onun yönteminde payıma düşeni yapamam. Tanrıların bana bağışladığı yetenek hiç meyve vermeden kurur gider."
Ama Pompeius şöyle dedi: "Yasa herşeyin üstündedir. Yasayı çiğneyenin sonu ölümdür." Caesar şöyle yanıt verdi: "Yasayı kaldırıyorum. Gücü yeten varsa buyursun öldürsün beni."
Caesar yasayı kaldırdı.

*

Çevrimdışı Godlike

  • ****
  • 51
  • Total War Türkiye
    • ikariam
'' evlilik teklifi : bu entrika ile ailemizden birisiyle hedef generali evlendirerek sonraki üyelerini ailemize katmış oluyoruz.sadece bu entrika eğer partimizin desteği diğer partilerden az ise bize destek kazandırabiliyor arkadaşlar. ''

Bu dediğimden eminmisin yani diğer ailelerin generalleriyle bizim akraba kızları evlendirince generalin soyu artık bizim aileden mi çıkıyor tam tersi olmasın? yada bu yazdıgını neye göre yazdın nerde yazıyor?

*

Çevrimdışı jax61

  • **
  • 569
'' evlilik teklifi : bu entrika ile ailemizden birisiyle hedef generali evlendirerek sonraki üyelerini ailemize katmış oluyoruz.sadece bu entrika eğer partimizin desteği diğer partilerden az ise bize destek kazandırabiliyor arkadaşlar. ''

Bu dediğimden eminmisin yani diğer ailelerin generalleriyle bizim akraba kızları evlendirince generalin soyu artık bizim aileden mi çıkıyor tam tersi olmasın? yada bu yazdıgını neye göre yazdın nerde yazıyor?

düzenleme yapıldı.


Krallar düşlerinde bile yalnızdırlar...