Takeda zor da oynuyorum yenemiyorum yardım

  • 4 Yanıt
  • 305 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Takeda zor da oynuyorum yenemiyorum yardım
« : 11 Kasım 2016, 21:12:33 »
Arkadaşlar merhaba ben bu oyunu yaklaşık 3 aydır oynuyorum.Neredeyse sürekli takeda oynadım.Oyuna alıştım da sayılır.Ancak hala takeda zor kısa seferde zafere ulaşamadım.Realm divide olduktan sonra tüm klanlar yavaş yavaş bana düşman oluyor ve hepsi bana yüklenmeye başlıyor ve gelen ordular da ashiguru değil hepsi samurai oluyor.Yanlış yaptığım birşey mi var anlamadım.3 aydır uğraşıyorum hala takeda zor yenemedim.Takeda normal denedim onda yeniyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar şimdiden sağolun.


*

Çevrimdışı huseyincarpanali

  • **
  • 899
  • Kaşların arasına random kurşunu değdi
Ynt: Takeda zor da oynuyorum yenemiyorum yardım
« Yanıtla #1 : 11 Kasım 2016, 21:43:55 »
Yanına sağlam bir müttefik alıp onunla beraber büyüyeceksin. Onu sürekli hediyeyle kendi tarafında tutacaksın. Ta ki tutamayana kadar. Sonrası muharebe yeteneğine kalmış

Ynt: Takeda zor da oynuyorum yenemiyorum yardım
« Yanıtla #2 : 12 Kasım 2016, 10:29:13 »
Yanına sağlam bir müttefik alıp onunla beraber büyüyeceksin. Onu sürekli hediyeyle kendi tarafında tutacaksın. Ta ki tutamayana kadar. Sonrası muharebe yeteneğine kalmış
Hocam öyle yapıyorum zaten de hatta birkaç tane müttefikim oluyor ancak şöyle bütün japonya bana düşman oluyor ve bu adamlar bana pek yardıma gelmiyor arada sırada denk gelirse ordular yanyana geliyor reinforcement olarak yardım olmuş oluyor ama çok az. Bir de hocam bütün ordular üstüme üstüme geliyor def ettikçe tekrar geliyorlar.Siz hiç takeda zorda veya challenge'ı zor olan bi klanda zor seviyede yendiniz mi ?

*

Çevrimdışı Eminnn

  • *
  • 2337
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Ynt: Takeda zor da oynuyorum yenemiyorum yardım
« Yanıtla #3 : 12 Kasım 2016, 11:41:31 »
Shogun en zor Tw oyunlarından biri. Bu yüzden çok keskin şekilde gelişmedikçe Shogun olma. Oyunun konusu zaten Shogun olmak. Bu yüzden  sen yükseldikçe müttefiklerinden tahtı kaybetmemek için sana yüz vermiyor yada sana saldırıyor. Yapacağın şey belli. Belli bir teknoloji üzerinden git. Orduların sağlam olsun. Taktik değişiklikleri yap. Şehirleri hızlı ama savaş ilan etmeyi yavaş yavaş yap. Mümkünse çok anlaşma iptal edip savaş açma. Gerekirse bağımsız git.
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

Ynt: Takeda zor da oynuyorum yenemiyorum yardım
« Yanıtla #4 : 12 Kasım 2016, 11:55:58 »
Shogun en zor Tw oyunlarından biri. Bu yüzden çok keskin şekilde gelişmedikçe Shogun olma. Oyunun konusu zaten Shogun olmak. Bu yüzden  sen yükseldikçe müttefiklerinden tahtı kaybetmemek için sana yüz vermiyor yada sana saldırıyor. Yapacağın şey belli. Belli bir teknoloji üzerinden git. Orduların sağlam olsun. Taktik değişiklikleri yap. Şehirleri hızlı ama savaş ilan etmeyi yavaş yavaş yap. Mümkünse çok anlaşma iptal edip savaş açma. Gerekirse bağımsız git.
Eyvallah hocam sağol bilgin için..