Clan Angrund ( Klan Angrund ) - ''Oynanabilir'' Cüce Alt Fraksiyonu

  • 0 Yanıt
  • 258 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

                                                                                                                                                       

Cüceler nesiller boyunca müreffeh olmuştur. Fakat ardından diyarları zincirleme ve şiddetli depremlerle yarılmıştır, bunu Yeşilderililer ve diğer aşağılık düşmanların sürekli saldırıları izlemiştir. Böylece Karaz Ankor’un altın çağı son bulmuştur.

Her zamanki gibi, Cücelerin var olma sebebi hakları olanı geri almak ve Ulu Garezler Kitabında yazılmış haksızlıkların öcünü almaktır. Bu garezlerden birisi de zalim Gece Goblini Skarsnik’in eseridir: Skarsnik, bir başkası ona meydan okumadığı müddetçe Karak Sekiz Tepe’ye egemen olacaktır.

Efsanevi Kral Lunn’un soyundan gelen Belegar Demirçekiç, bekleneceği üzere, bu hakareti şahsi algıladı ve bu haksızlığı düzeltmek için yola çıktı. Hatta, Vala-Azril-Ungol’un kaybı Angrund Klanının gururuna o kadar büyük bir leke olmuştu ki, Belegar’ın kadim Ataları, Belegar bu hayati hisarı Angrund Klanı adına ele geçirip yoluna çıkmaya cüret eden her adi küçük yeşil aptalı ezip geçerken üstlerine düşen yardımı edene kadar huzursuz durumda.

Bu istek çok mu abartı? Pek sayılmaz: Belegar, zafere ulaşmak için ordusuna bir Korucu kuvveti ve ezip geçmeye yarayan pek güçlü aletle destek çıktı. Bunlar işe yaramalı, eğer yaramazsa sakalını kesin Katillere katılacak! Belegar’ın sözlerini iyi belle, yeşil gelgit: Karaz Ankor yükselecek, başında da Belegar Demirçekiç olacak!
                                                                                                                                                                                             “Sekiz Tepe Tahtı benimdir, meşru hak bendedir!”
                                                                                                                                                                                                                    ''Belegar Demirçekiç''
MEKANIKLER

-Yalnızca Yeşilderililer veya diğer Cüce fraksiyonlarına ait olan toprakları ele geçirebilir.
-Garezler: Düşman eylemleri, sefer zaferinin kazanılması için her birinin sonuçlandırılması gereken Garez görevlerini tetikler.
-Yer Altını Kullan: Ordular, geçilemeyen arazileri ve düşman ordularını atlatmak için yeraltı tünelleri ağını kullanmayı tercih edebilir.     

OYUN TARZI

-Karak Sekiz Tepe de özel bina zinciri mevcut.

-Karak Sekiz Tepe tekrardan ele geçirilene kadar , birimlerin bakım maliyeti %50 daha fazladır . Karak Sekiz Tepe ele geçirildikten sonra bakım maliyetleri normale döner. Bu özellik , oyun başında sizin çok fazla asker yetiştirmenizi engeller fakat buna karşılık sizin elinizde Klan Angrund Atalarının Ruhları olan ve suikast ile öldürülemeyen 4 adet ruhani kahraman mevcuttur ve bu kahramanların bakım maliyeti yoktur. Bu Ruhani Kahramanlar sefer boyunca oldukça işe yarayacaklar ve Karak Sekiz Tepe ele geçirildikten sonra bile sizinle kalmaya devam edecekler.

-Güçlü liderliğe sahip dayanıklı birimler.
-Güçlü ağır silahlara ait harika menzil.
-Güçlü ekonomi ve ticaret seçenekleri.
-Hem askeri hem de sivil dallara sahip geniş teknoloji ağacı.
-Büyü direnci.
-Pahalı birim yetiştirme maliyeti ve bakımı.
-Süvari yok.
-Küçük askeri birim boyutları.
-Büyü yok.

                                                                                                                                                             Efsanevi Lordlar

                                                                                                                                                          Belegar Ironhammer

                                                                                             

Karak Sekiz Tepe bir zamanlar ulu bir hisardı: Sekiz Tepe’nin görkem ve kuvvetini sadece Karaz Ankor’daki Ebeditepe geçebilirdi. Sekiz Tepe’ye Angrund Klanı hükmederdi. Angrund Klanının Kraliyet soyu, Grungni ile Valaya’ya dayanırdı, bu yüzden de Sekiz Tepe’nin kaybı, tüm Cüceler için en acı garezdir. Bu garezi en fazla da tahta oturan son Cüce olan Kral Lunn’un soyundan gelenler hisseder.

Karak Sekiz Tepe’nin düşüşünden beri, Angrund Klanı Karaz Ankor boyunca dağılmış halde fakat geçmişleri sayesinde kaydadeğer nüfuzlarını korumuşlar. Kral Lunn’un soyundan gelen Belegar Demirçekiç güç kazandığı zaman büyük yeminler etti: kayıp Hisar yeniden ele geçirilene ve meşru varis yani kendisi tahta geçene dek asla dinlenmeyecekti. Yüce Kral Thorgrim Garezgetiren ilk başta şüpheliydi: Demirçekiç’in seferinden önce nice girişim gerçekleşmişti. Karak Sekiz Tepe’nin düşüşünden beri türlü türlü düşmanlarla kaynadığı herkesçe bilinirdi. Şu an Sekiz Tepe’nin üst kısımlarına son derece sinsi ve kurnaz bir Gece Goblini ‘Cenkbeyi’ hükmediyor. Bu Gece Goblini, bu tür girişimlere daha önce de kolaylıkla engel olmuştu.

Belegar’ın lehine iki şey de var. Skarsnik şu an kendi sorunlarıyla yüzleşiyor: isyan sorunlarıyla. Belegar’ın iradesi ise sapasağlam, yeraltı savaşlarında öne çıkan bir harika lider o. Öte yandan bu, Belegar’ın Atalarının hisarını yeniden ele geçirmek için dördüncü girişimi... Bu, hem canlı hem de ölü her Dawiyi mahcup ediyor. Demirçekiç’i durdurmak ise kolay olmayacak. Nihayet, onlarca yıldır Loncalar ile müttefiklerinin desteğini toplayan ve Yüce Kral’dan tam destek alan Belegar, Karak Izor’da Angrund Klanını topluyor. Yeniden bir Cüce güruhu intikam peşinde Demirçekiç’in emri altında yola koyulacak, hakları olanın peşine düşecekler!


« Son Düzenleme: 17 Aralık 2016, 16:35:16 Gönderen: polatgeyik »