The Bloody Handz ( Kanlı Eller ) - ''Oynanabilir'' Yeşilderili Alt Fraksiyonu

  • 0 Yanıt
  • 334 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

                                                                                                                                                       

Ork ve Goblinler, Eski Dünya'nın vebasıdır. Genellikle Yeşilderililer olarak bilinirler, asla dindirilemeyen bir savaşma sevgisine sahip, agresif ve gaddar bir ırkı meydana getirirler. Orklar şiddet için yaratılmıştır: çıkık çeneli ve iri görünüşlü; gaddar, tehditkar yaratıklardır. Goblinler ise tam tersi olarak küçük ve kurnazlardır; daha büyük sayıda çeteler olarak bir araya gelirler.

Çoğu Yeşilderili kabilesi güneydeki Kırgıbayır’da yaşasa da, Elemler Zamanının ardından Cücelerin ağır yenilgisinden sonra, Orklar ve Goblinler Cücehisarlarındaki “kaliteli yaşamdan” hoşlanmaya başladı, özellikle de altlardaki salonlarda üst üste yığılan “parlak şeylerin” bolluğu sayesinde.

Yeşilderililer geleneksel olarak Kırgıbayır’da kabile kabile dolaşır, sadece Haaarb! çağrısı gerçekleşince bir araya gelir. İşte şu an öyle bir şey gerçekleşiyor: Wurrzag uzakta; “Büyük Yeşil Kâhin”in onlara sunacağını inandıkları kudretin peşindeki Kanlı Eller Orklarının yanında Ejderhasırtı Dağlarına yol almış, pis yeşil ellerine geçecek yağma ve kaçınılmaz hurdalardan ötesini arıyor.

Wurrzag tüm soyu için kudret, Yeşilderililerin açgözlü ayaktakımı olmayı bırakıp “göklere uzanmasını” arzuluyor. Bu, Wurrzag’ın kuvvetini diğer ve bir ihtimal daha sinsi Yeşilderililer ve insancık grupları, bastıbacaklar ve yollarına çıkmaya cüret eden her şeyle çatışmaya zorlayacak. Savaş tam da Yeşil Tanrılar Gork ve Mork’un istediği şey: kanlı ve canlı istiyorlar, hemen istiyorlar! Orkların en sofusu Wurrzag nasıl Tanrıların sözüne karşı gelebilir? Gelemez. Haaarb!

MEKANIKLER

-Yalnızca Cüceler veya diğer Yeşilderili fraksiyonlarına ait olan toprakları ele geçirebilir.
-Savaşganlık: Orduların savaşırken ve baskın yaparken artan ve aktif değilken ve yenilgi sonucunda azalan bir Savaşganlık derecesi vardır.
-Hasımlık: Düşük Savaşganlık birlikler arasında kavga çıkarır ve bu da yıpranmaya neden olur.
-Haaarb!: Yüksek Savaşganlık, düşmana gönderilebilen Kanlı Ellere özel Yabani Ork ağırlıklı müttefik bir Haaarb! Ordusu oluşturur.
-Yer Altını Kullan: Ordular, geçilemeyen arazileri ve düşman ordularını atlatmak için yer altı tünelleri ağını kullanmayı tercih edebilir.

OYUN TARZI
-Normal Yeşilderili Fraksiyonlarının sadece Güney Kargıbayır eyaletinde inşa edebildiği yabani ork binasını , haritanın her bölgesinde inşa edebilir.
-Kısmen ucuz Yabani Ork bakım maliyeti.
-Geniş birim boyutları.
-Ucuz birim bakımı.
-Baskından ve talandan elde edilen gelir için bonuslar.
-Kırılgan liderliğe sahip goblin birimleri.
-Sınırlı teknoloji ağacı.
-Ticaret yapamaz.
-Sınırlı ekonomik bina.
                 
                                                                                                                                                             Efsanevi Lordlar
                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                 Wurrzag
                                                                                                                                                               
                                                                                                                       

Wurrzag Ud Ura Zahubu, (önceki Şamanlarını yanlışlıkla bir Toparlaksı Canavara dönüştürmesinin ardından) Kemik Burun kabilesini kudrete sürüklediğinden beri, doğrudan Ulu Yeşil Tanrılar Gork ve Mork adına konuştuğunu iddia etmiştir. Bu Yabani Şaman Ork Güney Diyarları geçmiş ve Kırgıbayır’ın derinliklerine doğru yol almıştır. Kabileleri birleştirip kaybettikleri Haaarb! ateşini yeniden yakıyor. Sözleri ve varlığı, kabileleri Gork (veya belki de Mork) adına ulu şeyler gerçekleştirmeye itebilir. Wurrzag, Ölüler Diyarında Lekeli Gafatasları kabilesini birleştirdi ve Hortlak ordu karşısında zafere götürdü. Wurrzag’ın müdahalelerinin daha pek çok örneği vardır, böylece ünü dört bir yana yayılmıştır.

Çoğu kabilede, Wurrzag’ın gelişi Mork’un (veya belki de Gork’un) onları özel bir vazife için seçtiğine dair bir işaret olarak görülür. Öte yandan tüm Savaş Şefleri onu böyle hoş karşılamaz. Bazıları Wurrzag’a şüpheyle yaklaşır: Şefler önceden tüm işleri yapmış olmasına rağmen, Wurrzag’ın zaten hali hazırda gerçekleşmek üzere olan olayların hemen öncesinde geldiğini düşünürler. Wurrzag başında olmasa bile Haaarb!lerin gerçekleşebileceğini, pek çoğunun da öyle oluştuğunu savunurlar. Gerçek ne olursa olsun, Wurrzag kesinlikle bu ölümlü diyara Yeşil Tanrılar’ın bir aracı olarak konduğuna inanır ve Orklar bir şeye inandığı zaman, kaderin bunu gerçek yapma alışkanlığı vardır...
« Son Düzenleme: 17 Aralık 2016, 15:24:06 Gönderen: polatgeyik »