F.o.t.S Anı Arşivi

  • 10 Yanıt
  • 2958 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı II.Bayezıd

  • **
  • 3852
  • Gerçek, zamanın tek kızıdır.
F.o.t.S Anı Arşivi
« : 30 Mayıs 2012, 13:56:03 »
Arkadaşlar buraya oyunda ilginç olayları,savaşlarınızi,kampanyalarınızın son durumları koyabilirsiniz. Böylece oyunlarımız hakkında fikir edinmiş oluruz.

*

Çevrimdışı velden39

  • *
  • 138
  • Hikayeme Bakın
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #1 : 11 Temmuz 2012, 20:49:35 »
Beyazıd kimse ilgilenmiyo söz koycam konuna resim, video. Fall of the Samurai konusu zaten boş. Benim en sevdiğim oyun olmasına karşın yeni konu yada ileti göremiyorum. Nedendir bilmiyorum.  kizgin* kizgin* sinir*

*

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • **
  • 11256
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #2 : 11 Temmuz 2012, 20:52:12 »
Velden resim ve video paylaşarak bizi oyuna sevdirebilirsiniz.  kirp*

*

Çevrimdışı velden39

  • *
  • 138
  • Hikayeme Bakın
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #3 : 12 Temmuz 2012, 10:32:04 »
koycam Ducale rahat olun şu anda tatildeyim eve gidince mutlaka koyacağım. İçiniz rahat olsun  tbr*

*

Çevrimdışı Holy Roman

  • ***
  • 1955
  • нσℓу яσмαη
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #4 : 12 Temmuz 2012, 10:39:25 »
 Bekliyoruz.tbr*

*

Çevrimdışı Ares48

  • *
  • 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #5 : 01 Şubat 2013, 15:52:59 »
koycam Ducale rahat olun şu anda tatildeyim eve gidince mutlaka koyacağım. İçiniz rahat olsun  tbr*
(Asla koymadı)
Bu arada 1-2 yıla belki bu konu değerlenebilir ama daha değil.


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

*

Çevrimdışı II.Bayezıd

  • **
  • 3852
  • Gerçek, zamanın tek kızıdır.
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #6 : 01 Şubat 2013, 16:28:51 »
Ares forumda ki bağnazlıklar hala bitmedi. Med2 veya ETW gibi oyunlarla sadece Tw ci gibi gözüküyorlar ama hiçbir zaman oyundaki savaşlarda başarıyı sağlayamıyorlar. Ek olarak çoğu moderatörün orjinal oyunu bile yok..! He bir de oyunu oynamadan yorum yapan ahmaklar yüzünden forumda bu muhteşem oyunu oynayan yok.

*

Çevrimdışı Ares48

  • *
  • 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #7 : 02 Şubat 2013, 08:30:03 »
Ares forumda ki bağnazlıklar hala bitmedi. Med2 veya ETW gibi oyunlarla sadece Tw ci gibi gözüküyorlar ama hiçbir zaman oyundaki savaşlarda başarıyı sağlayamıyorlar. Ek olarak çoğu moderatörün orjinal oyunu bile yok..! He bir de oyunu oynamadan yorum yapan ahmaklar yüzünden forumda bu muhteşem oyunu oynayan yok.
Sadece bir oyunu oynayıp diğerlerini oynamaya zahmet etmemek büyük bir sorun. Benim de favori oyunum MTW 2 ama en çok onu seviyorum diye illa onu oynamayacağım. Yani akıllarından diğerleri kötüdür düşüncesini atsalar büyük bir yol katledilir ama illa aynı oyun.
Birde orijinal oyun olmayışı büyük bir sorun. Sonuçta buraya AI' yı ezdiğin resmi koymazsın gerçek bir insanı ezdiğin resmi koyarsın ama orijinal oyun olmayınca yapamıyorlar. Ben imzamda da belirttiğim gibi indirimlerin konusunu açıyorum ama çok cazip indirime karşı bile "Torrent' tan indiririm." diyenler var ki bu genel olarak Türkiye' nin sorunu.


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.

*

Çevrimdışı Appius Victor

  • **
  • 639
  • Lone Wanderer
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #8 : 02 Şubat 2013, 08:40:46 »
Ben imzamda da belirttiğim gibi indirimlerin konusunu açıyorum ama çok cazip indirime karşı bile "Torrent' tan indiririm." diyenler var ki bu genel olarak Türkiye' nin sorunu.

Sorunun bir nedeni o evet haklısın ama bir nedeni de oyun öyle her pc'nin kaldıracağı bir oyun değil hem biraz önce torrentten baktım 60GB diyor.60GB ne demek ya bi çoğumuzun bunu indirmesi günler alır zaten.Yani gerek orjinal gerekse korsan oyun eriniyo millet.Orjinal alsan bi çoğunun pc2si kaldırmaz korsan indirsen günler sürer valla oyuna sahip olmak buradan büyük bi cefa gibi görünüyor herkese sanırım.

*

Çevrimdışı Ares48

  • *
  • 393
  • Atatürk Aşığı!
Ynt: F.o.t.S Anı Arşivi
« Yanıtla #9 : 02 Şubat 2013, 10:58:39 »
Sorunun bir nedeni o evet haklısın ama bir nedeni de oyun öyle her pc'nin kaldıracağı bir oyun değil hem biraz önce torrentten baktım 60GB diyor.60GB ne demek ya bi çoğumuzun bunu indirmesi günler alır zaten.Yani gerek orjinal gerekse korsan oyun eriniyo millet.Orjinal alsan bi çoğunun pc2si kaldırmaz korsan indirsen günler sürer valla oyuna sahip olmak buradan büyük bi cefa gibi görünüyor herkese sanırım.
Sanırsam baktığın yerin içinde FotS, modlar, saveler vb. var. Yoksa oyun 12.5 GB( Steam).


Steam, Origin ve  Playstore' u düzenli olarak takip ediyorum. Total War' larda indirim olunca konu açmaya çalışırım.