Total War: Rome II - Videolar [Son Güncelleme 02.09.2013]

  • 485 Yanıt
  • 54673 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı kpzfth

  • **
  • 3122
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #20 : 03 Temmuz 2012, 16:27:03 »
 yardir* yardir* yardir* yardir*

Benim babam direk çöpe atardı oyunu öyle bişey olsa.


*

Çevrimdışı kaan_zorba

  • English Longbowman
  • **
  • 6489
  • Dünya Savaşı Gezgini ...
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #21 : 03 Temmuz 2012, 16:29:15 »
Mümkün  yardir*


Our Life Is Made By The Death Of Others...
Leonardo Da Vinci.

Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #22 : 03 Temmuz 2012, 17:46:48 »
Yahu beyler, illa bu videodakilerin hepsi oyuna işlenecek diye bir kural yok ki. Yani kadın suikastçiler, o tutuklama sahnesi filan belli değil tam. Bu sadece o dönemi yani yaşanan çekişmeleri, entrikaları anlatan bir video. Oyunun detayları açığa çıksın, daha çok erken bence bunları konuşmak için.

Bu arada grafiklerin Shogun 2'den çok da farlı olacağını düşünmüyorum. Yani yeni bir grafik motoruyla olacağını pek zannetmiyorum açıkcası.

*

Çevrimdışı Desmond

  • ***
  • 16
  • Total War Türkiye
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #23 : 03 Temmuz 2012, 18:55:45 »
Bence kadın suikastçiler olabilir.S2TW'de geyşalara değinilmişti.Hele de romada çok fazla entrikalar var eklenme olasılığını yüksek görüyorum.
feature=related bu da bir geyşa suikast videosu...

Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #24 : 03 Temmuz 2012, 19:09:06 »
Harika o zaman. Faces of Roma dikattimi çekti nedense.  pacoz* Genç adamın dedeyi tutuklaması da dikkatimi çekti. Bildiğim kadarıyla insanları sarayına çağırıp tutklamak diye bir seçenek yoktu Tw'de. (Yanlışım varsa düzeltin uzun zamandır TW oynayamıyorum.)
Büyük ihtimal yeni bir özellikdir. 

Bence tutuklanan Sezar , tutuklattıran da yeni sezar olmak istiyen oğlu. Yani yabancı değil  yardir*
Sezar'dan akstın ünvansa oalbilir. Ama yok eğer bashettiğin "Gaius Julius Caesar" ise mümkün değil.

*

Çevrimdışı kaan_zorba

  • English Longbowman
  • **
  • 6489
  • Dünya Savaşı Gezgini ...
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #25 : 03 Temmuz 2012, 19:11:14 »
Tabi ki ünvan  tbr*


Our Life Is Made By The Death Of Others...
Leonardo Da Vinci.

*

Çevrimdışı II.Bayezıd

  • **
  • 3852
  • Gerçek, zamanın tek kızıdır.
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #26 : 03 Temmuz 2012, 20:37:50 »
Abi ellerine sağlık çok güzel olmuş.  James Russelin dedikleri yalan çıkmaz İnşallah.

*

Çevrimdışı savaşçı

  • *
  • 404
  • Bu Forumu Koruyan Ana Savaşçı
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #27 : 03 Temmuz 2012, 23:49:55 »
Entrikalar ve videoları oyuna zevk katacağından eminim.  tbr*  pacoz* pacoz*
Not: Hem şaka hem de gerçek olarak konuşuyorum.

I'm the Sword in the Darkness...
How Far Will You Go for Rome?
Yeniden Çevrimciyim!

Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #28 : 04 Temmuz 2012, 07:55:31 »
Videoda ki Roma askerleri tarafından öldürülen ,Roma askeri ,efsanevi Roma ordu disiplini ile ilgili bir ceza.

Desimasyon — Savaş esnasında isyan eden, görev yerini terk eden ya da görevini ihmal eden bir askeri birliğin tamamına verilen bir ceza hükmüdür. Ceza, birlik içerisinden kurayla seçilen her on askerden birinin, geride kalan diğer dokuz asker tarafından öldürülmesi şeklinde infaz edilirdi.

Bu detayları oyun içine koymuşlar büyük ihtimalle , gerçekten müthiş bir oyun olacak.....

*

Çevrimdışı Hashasim the MERCİLESS

  • **
  • 5234
  • Bonzai Adamı Bozai...
Ynt: Total War: Rome II - Yayınlanmış Videolar
« Yanıtla #29 : 04 Temmuz 2012, 08:16:18 »
9. Lejyon gibi efsanevi bir olayada değinirler umarım oyun campainginde. Daha sonra Mısır, Carhage, Pers gibi önemli uygarlıklarada özen gösterilmeli. Yani benim asıl istediğim, Roma döneminde ki yaşanan öenmli olayların ayrı ayrı değilde, oyun kampanyası içinde işte bu söylediğim 9. Lejyon, sonra olayın gerçekleşeceği yıla gelemeden kendinin belli etmesi ve olması Roma'nın ikiye bölünmesinden bahsediyorum. Daha sonra Kavimler Göçü falan filan. Görsellik mükemmel olacak onu anladık ama artık senaryo ( Bellide ) işte nasıl yapacaklar, Yönetim biçimi, oynanış tarzı yani bunlar önemli artık.
Biz Anadolu'ya kardeşlik Türküleriyle gelmedik!
'Kurt Başlı Sancağımız'. Kan damlayan kılıçlarımızla geldik.

 DİREN DOĞU TÜRKİSTAN...