Total War: Rome II'nin Özellikleri

  • 181 Yanıt
  • 33956 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı dejavu3535

  • *
  • 571
  • ImSpartacus
    • İzmir seninle güzel
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #180 : 10 Kasım 2013, 22:26:11 »
Donanımdan anlayan arkadaşlar şu konuda bana bir yardımcı olabilirlerse çok sevinirim, sırf bu soru için yeni konu açmak istemedim. Benim bilgisayarım bundan;
http://www.pcworld.com/product/387319/aspire-5740-6378.html

Genel olarak memnunum, ama ekran kartının neredeyse olmaması sebebiyle oyunlar konusunda sıkıntım var.Çoğu oyunda ekran kartı bilgisayarımı kilitliyor(en azından ben öyle biliyorum), hoparlörler saçma sapan bir ses çıkarıyor ve bilgisayarı açma tuşuna basılı tutarak yeniden başlatmak zorunda kalıyorum. Shogun2yi en düşük ekran ayarlarında oynamıştım ve bitirmiştim, bu hatayı da en fazla 2 kez almışımdır heralde. Şimdi bu durumda sizce RomeIIyi oynayabilir miyim? Kaldırmaz derseniz oyunu bilgisayara hiç yüklemicem, yeni laptop alıcam yaza yakın. Kaldırır derseniz orijinal oyunu yüklicem bilgisayara
kaldırmaz benzer özelliklerde masaüstü bilgisayarım var onda bile kaldırmıyor laptoptan oynuyorum bende


Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #181 : 31 Mart 2014, 13:48:51 »
Sağol dostum işime yaradı.