Total War Rome 2 Türkçe Yama

  • 79 Yanıt
  • 45690 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı kampi123

  • *
  • 421
  • For the Motherland!!!!!!!!!!!!
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #70 : 28 Ağustos 2013, 17:55:38 »
gereksiz bir soru olucakta içimde kalmasın gelecek oyunlarda türkçe olcak demi tebessum*
For the honor of Rome!!!!!!!!!!!!!

*

Çevrimdışı Easterling

  • **
  • 6246
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #71 : 28 Ağustos 2013, 18:01:52 »
Rome 2 zaten Türkçe olacak. Yani bu bölüm gereksiz.

*

Çevrimdışı kampi123

  • *
  • 421
  • For the Motherland!!!!!!!!!!!!
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #72 : 28 Ağustos 2013, 18:03:52 »
onu demiyorum rome türkçe olacak tamam ben gelecek oyunlar örnek mtw3ün türkçe olma ihtimali onu soruyorum
For the honor of Rome!!!!!!!!!!!!!

*

Çevrimdışı Easterling

  • **
  • 6246
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #73 : 28 Ağustos 2013, 18:05:31 »
Ha pardon ben yanlış anlamışım. E yani Rome 2'nin Türkiye oyuncuları çok fazla olursa ve yöneticiler konuşursa M3TW de gelirse oda Türkçe olur, merak etmeyin.

*

Çevrimdışı kampi123

  • *
  • 421
  • For the Motherland!!!!!!!!!!!!
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #74 : 28 Ağustos 2013, 18:08:53 »
ben şahsen hani dil listesine girdik zaten hep böyle devam eder türkçe yine yer alır ingilizcenin italyancanın fransızcanın yanında diğer serilerdede diye düşünüyorum tebessum*
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2013, 23:42:58 Gönderen: bozkirsovalyesi »
For the honor of Rome!!!!!!!!!!!!!

*

Çevrimdışı dogukanking

  • *
  • 2050
  • Sultan Mur?d-i r?bi(4.murat)
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #75 : 28 Ağustos 2013, 19:35:32 »

İnşallah ama daha mt3 çıkacağı kesin değil. Bende 1 dünya savaşını anlatan bir oyun çıkmalı.
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2013, 23:43:05 Gönderen: bozkirsovalyesi »
D.Karaaslan...

*

Çevrimdışı killershogun26

  • **
  • 588
  • Quintilius Varus, give me back my legions!
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #76 : 29 Ağustos 2013, 17:28:28 »


total war klasiğine uymaz.
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2013, 23:42:47 Gönderen: bozkirsovalyesi »
R4Bİ4

*

Çevrimdışı reacttr

  • **
  • 189
  • Total War Türkiye
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #77 : 31 Ağustos 2013, 03:03:45 »
son arkadaşın dediğine katılıyorum zaten modlarla dünya savaşları oynanabiliyor ama oyunun orjinali gibi zevk vermiyor  kılıcın mızrağın okun zevki bir başka be aga.ayrıca arkadaşın sorusuna yanıt olarak eğer türkiye de iyi bir satış oranına ulaşılırsa gerek rome 2 gerek dlcler açısından firma gelecek oyunları için de türkçe düşünebilir ama beklediği satış elde edilemezse türkiye pazarından ilerideki oyunlarda türkçe dil seçeneğinin olacağını düşünmüyorum
Ultima Ratio Regum.

Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #78 : 09 Eylül 2013, 21:04:14 »
arkadaşlar ben 1.30 gb lıkt ürkçe dil paketi indirip kurdum ansiklopedi dahil tüm yazılar Türkçe ama sesi bir türlü Türkçe yapamadım nerden nasıl indiririm bilen varsa yol gösterirse memnun olurum tşk ederim

Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #79 : 09 Eylül 2013, 21:08:47 »
arkadaşlar ben 1.30 gb lıkt ürkçe dil paketi indirip kurdum ansiklopedi dahil tüm yazılar Türkçe ama sesi bir türlü Türkçe yapamadım nerden nasıl indiririm bilen varsa yol gösterirse memnun olurum tşk ederim

ses Türkçe değil sadece metinler türkçe