[YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler

  • 61 Yanıt
  • 10052 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı Noble_TR

  • ***
  • 1146
  • Okul sebebiyle aktif değildim, döndüm.
[YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« : 10 Mayıs 2013, 16:29:53 »
Yeni Bilgiler ve Eskilerin Derlemesi

Kampanya Mekanikleri

?1 Tur, 1 yıl olacak.
?Rome 2, M.Ö 275 ile 264 tarihleri arasında başlayacak ve 300 yıl/tur sürecek.
?Yeni bölge sistemi sayesinde bir bölgede merkezi bir şehir bulunacak ve bu şehrin etrafında daha ufak yerleşimler bulunacak.
?Bu sistemin amacı Shogun 2 'deki gibi sayısız kuşatma savaşları yerine açık alanda daha çok savaşma olanağının yaratılmasıdır zira oyuncu veya AI şehri almak için etraftaki küçük yerleşimlerdeki ordularla da yüzleşecektir.
?Diplomaside artık bir müttefiğin belirlenen şehre belirlenen zamanda saldırması istenebilecek.
?Askerler denizden geçmek zorunda kaldığında bir taşıma filosu oluşturmanız gerekmeyecek askerler otomatik olarak taşıma gemileri oluşturacak fakat filo korumasız olacak yani taşıma filosunu bir de savaş filosu ile korumanız gerekebilecek.
?Oyuna başlarken ki ülkelerin artık daha belirli bonusları ve özellikleri olacak. Mesela Galya gibi barbar ülkelerin şehirleri savaştıkları her ülke için +2 mutluluk kazanacak.
?Gemi savaşlarında bordalama(gemiye çıkma), gemilere yarmak amacıyla çarpma(ramming) eylemleri bulunacak. Ayrıca bordalama köprüsü de bulunabilir(ihtimal).
?Harita çok daha doğuya uzanacak falan ayrıntılı bilgi verilmedi.
?Filolar deniz kenarındaki şehirleri kuşatabilecek, kuşatma ancak güçle (karşı bir filo sanırım) ile dağıtılabilecek.
?1 yılın sezonları/iklimi hala 1 yıl/1 tur kavramı için ayarlanıyor.
?Filolarda tıpkı ordular gibi farklı modlara, amaçla bürünebilecek, baskınlar gibi.
?Karakterler ordulardan daha fazla uzağa gidebilecek. (movement points)
?Ordular nehirlerin üzerinden gemi veya köprü olmadan geçebilecek.
?Önceki oyunların aksine ordular açık alanda oluşturuldu, ve oluşturulan ordu oranın generaline bağlandı. Ordu birer birlik halinde şehirlerden çıkarılmadı. (Buradaki amaç mikro yönetimi düşürmek.)
?Orduların kendi beceri ağacı bulunacak (skill tree), savaşlardan beceri elde edilecek.
?Orduları sokabileceğiniz 4 vaziyet bulunacak bunlar (emin olmasam da): Normal, Pusu (düşmanın görüşünden sakınmak), Zorunlu yürüyüş (daha uzağa yürüme imkanı fakat eğer düşman yakalarsa savaşaa dezavantajlı bir halde başlanacak), Savunma (Fort yani kale tarzı kamp kurmak).
?Paralı askerler olacak.
?Her generalin ülke içinde bir "partisi" yani bu karakterlerin siyasal düşmanları bulunacak. Bu karakterlerin yaptıkları kendisinden sonra gelenleri de etkileyecek.
?Geçmiş kavramı bulunacak yani bir ordu dağıtıldığında yeniden toplanabilecek. Aynı zamanda ordu veya filo artık onların bir parçası olmuş özellikler kazanabilecek, insanlarının iyiliği için savaşmış bir ordunun kuşaktan kuşağa geçen bu mirası gibi.
?Ordular harita üzerinde Zorla İlerleme (forced march) ile bir bölgeyi istilaya karşı savunmak veya tehdit gören bir yeri koruma için hızla gidilebilecek. Fakat bu sayede düşman şehrine direk saldırmak mümkün olmayacak (head shotting denilen durumu azaltmak için).

Savaş Mekanikleri

?Ordularda artık görüş sistemi bulunacak savaş sırasında görüş açısında olmayan askerler görülemeyecek (ağaçlara veya tepe arkalarına saklanılabilecek) ve bunları fark etmek için gözcüler yollanabilecek.
?Pusuya düşüren ordu yanan kayalar (samanlar değil kayalar?) oluşturabilecek ve askerler tüm haritaya yayılabilecek, fakat pusuya düşen taraf ince bir hat şeklinde yani yürüme formasyonun da savaşa başlayacak.
?Okçular askerlere ok yağdırırken, AI atlıları ile saldırıya geçti ve yeni bir özellik fark ettim; artık atlılar düşman askerine çarpınca durmak yerine hattı yarıp dönüp bir de arkadan çarpacak, ve yakın dövüşe girecek.
?Savaş dinamiklerinde artık ağır bir birlik hafif bir birlik askeri geriye itebilecek.
?Formasyon bozulmadan koşarken mızrak fırlatılabilecek.
?Birliklere yeni harita sistemi ile emir verilebilecek.
?Bagaj konvoyları bulunacak (Malzemeler için).
?Savaş haritasında birden fazla ele geçirme bölgesi olacak.
?Savaş alanları kalıcı olacak. (Bir daha aynı yerde savaş olursa birebir aynı yer olacak)
?Kuşatma silahları manuel olarak ateş açabilecek.
?Askerler arası boy farkları olacak.
?Birlik isimleri orjinal isimlerin İngilizceye çevrilmesi olacak yani, Oathsworn (Yeminliler), Naked Warriors (Çıplak Savaşçılar) gibi.
?Savaş sırasındaki yeni strateji bakış açısı şu anlık sadece birliklere hareket emri verebilecek şekilde tasarlandı, bu bakış açısına ekrandan bir tuşla veya klavyeden bir tuşla geçilebilecek, ve bu tuşa basar basmaz harita geçilecek.
?Atlılar artık düşman hattını yarıp bozacak.
?Arkadan saldıran Berserker birlikleri adeta buharlı öğütücüler gibi olacak.
?Piyadeler okçu saldırılarına karşı kalkanları kullanacak ve oklar bu kalkanlara saplanacak veya üstünden sekecek.
?Testudo (Kaplumbağa) vaziyetine geçiş hızlı olacak.
?Romalı piyadeler koşarken Pilum fırlatabilecek.
?Savaş alanı tahrip edilemeyecek (Orman yangını çıkarmak gibi).
?Askerler düşmanı göremiyorsa, oyuncuda göremeyecek.
?Domuzlar olacak.(Flaming Pigs)
?Yapay zeka daha sezgisel ve zeki olacak; örneğin hatları oluşmuş bir savaşta fazla birliklerini sizi çevrelemek için etkin olarak kullanacak, kuşatmada duvardaki bir yarığa akın edecek.
?Savaştaki cesetler kanla kaplı olacak fakat çok az şekilde. Craig bir Kan DLC'si olabileceğini söyledi.
?Savaşta kaçan birliklerde beyaz bayrak bulunmayacak (belki sonra eklenebilir). Birlik kaçarsa bayrağın rengi beyaza dönmek yerine, yok olacak.
?Oklar zırhlardan ve kalkanlar sekebilecek.
?Mevsimler savaş sırasında etkin olacak (Nasıl olacağı hala plan ve yapım aşamasında).
?Savaş haritaları daha fazla özenilmiş şekilde bulunacak ve tarihsel bir bölgede savaşa girilirse gerçek tarihteki bölgede savaşılacak (Teutoburg ormanı gibi).

Diğer

?Sistem gereksinimleri şu şekilde düzenleniyor: Oyun yüksek sitemlere göre dizayn ediliyor fakat düşük sistemlere İNTEGRE EDİLMİŞ GRAFİK KARTLARINA göre de ayrıca düşürülüyor. Bu sayede bilgisayarı kuvvetli olan oyuncular yeni teknolojinin getirilerinden faydalanırken düşük sistemlilerde oyunu İYİ bir görüntü seviyesinde oynayabilecek. Yapımcı bizzat İntel ve diğer üreticiler ile bu durumu geliştirdiklerini söyledi.
?Multiplayer yapımcılar tarafından TLC alacak. (TLC ne birisi açıklarsa iyi olur  tebessum*)

Sistem gereksinimleri:

Minimum:

OS:Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:1GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista / Windows 7 or 8) GB RAM
Graphics:512 MB Direct 9.0c compatible card (shader model 3)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:30 GB HD space
Additional:Screen Resolution - Minimum spec: 1024x768 minimum/ Recommended spec: 1280x1024 minimum (ALL SPECS ARE CURRENTLY NOT FINAL AND ARE SUBJECT TO CHANGE AT ANY TIME)



Recommended:

OS:Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory:2GB Ram (XP), 4GB RAM (Vista / Windows 7 or 8) GB RAM
Graphics:1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®:11
Hard Drive:30 GB HD space
Additional:Screen Resolution - Minimum spec: 1024x768 minimum/ Recommended spec: 1280x1024 minimum.

Kaynaklar:
[spoiler]
PCGAMESN
TWCenter: Jack Lusted's thread
PC gamer
Wiki Faction page
C.A. Forum post
Gamers Global
Sprong.com
Jack Lusted Post in TWCenter
Confirmed features from CA event
[/spoiler]

Yunan Kültür Paketi Getirileri

Birlikler
Mercenary Veteran Hoplites (Paralı Hoplitler) - Tüm ülkeler kullanabilir.

Thureos Hoplites -Atina'ya özel birlik

Thorax Hoplites -Atina'ya özel birlik

Agrianian Axemen (Agrianiyalı Baltalılar) - Epirus ve Makedonya'ya özel

Aspis Companion Cavalry (Aspis kullanan Yoldaş Süvariler) - Epirus ve Makedonya'ya özel

Heroes of Sparta (Sparta'nın kahramanları) - Sparta'ya özel

Polybolos Repeating Scorpion (Kuşatmada yapılabilen araç) -Kartaca , Roma ve Yunan kültürü tarafından yapılabilir.

Tortoise Armoured Battering Ram (Zırhlı Koçbaşı) - Yunan, Roma ve Kartaca kültürü tarafından yapılabilir.

Binalar

The Monument of Lacedaemon (Lacedaemon Anıtı) - Sparta'ya özel
-Birliklerin moralini arttıran bir yapı.

Oracle of Dodona (Dodona Kehaneti) - Epirus'a özel
-Şehir halkına mutluluk, ülkeye ise diplomatik avantaj sağlar (Yunan kültürüne karşı).

Acropolis - Atina'ya özel
-Atina mühendisliğinin eseri, şehirdeki asker kapasitesini ve kuşatmalara karşı dayanıklılığını arttırır.

Atina'dan olduğu tahmin edilen şehir görüntüsü

[spoiler][/spoiler]
« Son Düzenleme: 11 Mayıs 2013, 18:20:01 Gönderen: Noble_TR »

*

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • **
  • 11256
Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #1 : 10 Mayıs 2013, 16:44:05 »
Süper kaliteli bir konu hazırlamışsın, eline sağlık dostum tbr*

Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #2 : 10 Mayıs 2013, 17:43:23 »
Ellerine sağlik,harika.Derleme toplama iyi olmuş tbr*

Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #3 : 10 Mayıs 2013, 17:52:20 »
dostum harika bir konu olmuş ellerine sağlık.

*

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • **
  • 11256
Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #4 : 10 Mayıs 2013, 18:42:35 »

Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #5 : 10 Mayıs 2013, 19:02:34 »
Harika konu  tbr*

Müttefik devletlerden saldırı istemek diplomasi adına güzel bir şey. Anlaşılan oyunda müttefiklik önemli olacak.

*

Çevrimdışı GrandDuce

  • ***
  • 230
  • Lord of the Venice
Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #6 : 10 Mayıs 2013, 19:22:50 »
oyunu merakla bekliyorum. Çok güzel şeyler vaat ediyor.

*

Çevrimdışı Panicaut

  • *
  • 313
  • Total War Türkiye
Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #7 : 10 Mayıs 2013, 19:56:18 »
demo ne zaman çıkcak  pacoz*
İMZA SİLİNDİ - BOYUT

*

Çevrimdışı Emprecuss

  • **
  • 5905
  • Officer Of The Phalangite
Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #8 : 10 Mayıs 2013, 19:58:18 »
Çok güzel bir konu hazırlamışsın sen mükemmelsin Noble ask*

*

Çevrimdışı SultanAhmetPaşa

  • *
  • 2314
  • ''Kim bir kavme benzerse o da onlardandır.''
Ynt: [YENİ ve Derleme] Onaylanmış Özellikler
« Yanıtla #9 : 10 Mayıs 2013, 20:05:42 »
Kampanya Mekanikleri
•Yeni bölge sistemi sayesinde bir bölgede merkezi bir şehir bulunacak ve bu şehrin etrafında daha ufak yerleşimler bulunacak.

At ve Kılıç'taki  gibi mi?
"Biz Cehennem için bir çok cin ve insan yarattık. Onların kalpleri vardır, ama anlamazlar. Gözleri vardır ama görmezler. Kulakları vardır, ama işitmezler. Onlar hayvanlar gibidirler, hatta onlardan da daha alçaktırlar. İşte gafiller onlardır." (A'raf, 179)

?Doğrusu biz insanı karışık bir nutfeden yarattık. Onu imtihan edeceğiz bu nedenle onu işitici, görücü yaptık. Kuşkusuz biz ona yolu gösterdik; ister şükredici olsun, ister nankör.? (İnsan, 76/2-3)

?Ümmetim sarığı indirince izzetlerini Allah indirecektir ?(Deylemi, el-Firdevs, no:4247, 3/88)