Konu: Anadolu Beylikleri Sur Problemi  (Okunma sayısı 5594 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ahlat_selçuklu

  • Level 5
  • İleti: 109
  • Mücahit
Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« : 21 Haziran 2015, 13:57:13 »
Arkadaşlar twcenter da Elvasat Anadolu Beylikleri modunu yayınlamış. Ben de modu kurdum. Mükemmel bi mod ama Nüfus ne kadar artarsa artsın yeni sur gelmiyor ve yeni binalar yapılmıyor. Bunu düzeltmek için hangi text dosyasını ayarlamam gerekiyor.
TMR

Çevrimdışı Nesimi

  • Level 9
  • İleti: 525
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #1 : 21 Haziran 2015, 17:14:02 »
Aynı oyunu bende gördüm. Sabaha kadar inceledim, muhteşem bir oyun. En kısa zamanda indirip kuracağım.

Çevrimdışı ahlat_selçuklu

  • Level 5
  • İleti: 109
  • Mücahit
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #2 : 21 Haziran 2015, 18:21:34 »
Aynen mod süper. Ama v1.0 olduğu için bazı problemler mevcut. Şu sorunu çözmem lazım. Campaign de istediğim birimler olmayınca anlamı kalmıyor.
TMR

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • Level 14
  • İleti: 11285
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #3 : 21 Haziran 2015, 20:42:25 »
Modun facebook sayfasına mesaj at.

Çevrimdışı Nesimi

  • Level 9
  • İleti: 525
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #4 : 21 Haziran 2015, 21:40:14 »
Ben attım da cevap alamadım.

Çevrimdışı Constable

  • Level 11
  • İleti: 2749
  • (-_(-_(>_<)_-)_-)
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #5 : 21 Haziran 2015, 22:29:08 »
Bazı modlarda tüm şehirlerin sonuna kadar büyümemesi ayarlanıyor yani atıyorum Karsı, İstanbul gibi metropol yapamıyorsunuz. Gerçekçilik adına yapılmış birşey. Bu modda da aynısı olabilir belki.

Çevrimdışı wonderful004

  • Level 11
  • İleti: 2923
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #6 : 21 Haziran 2015, 22:31:50 »
bu mod forumda paylaşılsa güzel olur

Çevrimdışı ahlat_selçuklu

  • Level 5
  • İleti: 109
  • Mücahit
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #7 : 21 Haziran 2015, 23:33:15 »
Metropol yapma değil. İlk seviyeden sonra İstanbul dahil Konya dahil hiç bir şehir gelişmiyor. Belki de bir scriptle felan düzelir. Forumda yayınlanırsa mod güzel olur. Bence çoğu kişi Medieval 2 ye geri döner.
TMR

Çevrimdışı Eminnn

  • Level 11
  • İleti: 2339
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #8 : 22 Haziran 2015, 09:12:10 »
 Beyler bu bizim sultanlık beylikler modumu forumdan arkadaşların yaptığı? Paylaşsanıza bir görelim. Merak ettim bende.
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

Çevrimdışı Constable

  • Level 11
  • İleti: 2749
  • (-_(-_(>_<)_-)_-)

Çevrimdışı Eminnn

  • Level 11
  • İleti: 2339
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #10 : 22 Haziran 2015, 11:21:26 »
 Kısaca özellikleri ney bu modun? Yeni askerler falan var mı bol bol?
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

Çevrimdışı ahlat_selçuklu

  • Level 5
  • İleti: 109
  • Mücahit
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #11 : 22 Haziran 2015, 11:54:21 »
Eski birimlerin hiç biri yok neredeyse. Ama campaign haritasında şehirler gelişmediğinden güçlü askerler çıkmıyor. Custom battle var sadece. Ben Saint John tarikatıyla başladım. Bayağı bi event mesajı geliyo. Örneğin Templarlar bize katılsın mı felan. Müslümanlar da Ahi veya Mevlevi guildi seçiyo. Ona göre dindarlık veya ticaret artıyo. Kısaca özellikler böyle de, inşallah şu sorunu çözer yapımcı.
TMR

Çevrimdışı zafer2813

  • Level 11
  • İleti: 2868
  • 20 Ramazan (Pazartesi) 1415
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #12 : 22 Haziran 2015, 12:36:19 »
 Modu ben de indirdim, doğrusu Türk modları içerisinde bence en mükemmeli bu şuan. Gerçekten özenilmiş bir mod fakat teknik sıkıntıları da var, onu da patchlerle halledeceklerini söylüyorlar. Bu mod diğer Total War (kapandı) forumunun emeği. Burada paylaşmak için onlardan ve bizim yöneticilerden izin almak lazım
Sen bir Topal Osmansın...
Yaman kırdın, yamansın...
Rum'a yamansın, Türk'e amansın...
Sen bir Topal Osmansın...

Çevrimdışı Nesimi

  • Level 9
  • İleti: 525
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #13 : 23 Haziran 2015, 23:49:02 »
Abi alt üstü mod paylaşılacak, devrim yapmıyoruz ki. Nasıl olduğunu bilsem ben paylaşırım.

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • Level 14
  • İleti: 11285
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #14 : 23 Haziran 2015, 23:57:38 »
Abi alt üstü mod paylaşılacak, devrim yapmıyoruz ki. Nasıl olduğunu bilsem ben paylaşırım.
Modu yapan kişilere teklif ettik açın diye açmadılar, bak: https://www.facebook.com/TotalWarTurkiye/posts/911748428868348

Çevrimdışı Nesimi

  • Level 9
  • İleti: 525
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #15 : 24 Haziran 2015, 00:00:23 »
Paylaşmayacakları modu niye yapıyorlar?

Çevrimdışı SonAkinci

  • Level 10
  • İleti: 1448
  • Yiğit Bin Yaşar Fırsat Bir Düşer!
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #16 : 30 Haziran 2015, 11:18:39 »
Arkadaşlar modun Türkçe yaması varmı hep ingilizce mi yoksa?

Çevrimdışı MedievalMusti99

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 3376
  • Eskiler eskiden güzeldi.
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #17 : 30 Haziran 2015, 13:10:45 »
Kaya Umut (asıl isim tam tersi) adlı arkadaşla Faceten görüşün.

Çevrimdışı SonAkinci

  • Level 10
  • İleti: 1448
  • Yiğit Bin Yaşar Fırsat Bir Düşer!
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #18 : 30 Haziran 2015, 13:20:11 »
Arkadaşlar sizin mod Türkçe mi?

Çevrimdışı zafer2813

  • Level 11
  • İleti: 2868
  • 20 Ramazan (Pazartesi) 1415
Ynt: Anadolu Beylikleri Sur Problemi
« Yanıtla #19 : 30 Haziran 2015, 16:40:30 »
Arkadaşlar sizin mod Türkçe mi?
Modu çıkaranlar başta İngilizce yayınlamayı düşünüyordu fakat site kapanıp da ekip küçülünce kalanını da Türkçe yaptılar. Böylece yarı Türkçe yarı İngilizce olmuş oldu mod
Sen bir Topal Osmansın...
Yaman kırdın, yamansın...
Rum'a yamansın, Türk'e amansın...
Sen bir Topal Osmansın...