Konu: medieval 2 total war encountered an unspecified error and will now exit  (Okunma sayısı 38920 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı King IV. Alfanso

  • Level 11
  • İleti: 2030
  • You Will Never Walk Alone
ya arkadaslar nolur yardım edin bu sorunu bi türlü çözemedm oyun orjinal gece gündüz bulmaya calısyom yarım edin lütfennn  agla* agla* agla* agla*
Oyun orjinal mi değil mi?Ona göre yardım edebilirim.
Sicilya Ve Kuzey Afrika Kralı

Çevrimdışı BarbarionRome

  • Level 10
  • İleti: 1997
  • lanetullahi aleyhim
 Alfonso Adam Orjinal Demiş Zaten  tbr* Ama Bence Medieval 2 De O Kadar Da Kayırmamak Lazım.
« Son Düzenleme: 25 Eylül 2014, 22:17:57 Gönderen: BarbarionRome »

Çevrimdışı King IV. Alfanso

  • Level 11
  • İleti: 2030
  • You Will Never Walk Alone
Alfonso Adam Orjinal Demiş Zaten  tbr* Ama Bence Medieval 2 De O Kadar Da Kayırmamak Lazım.
Haklısın görmemişim  bnak*
 
 Soruna dönersek oyunun tüm dosyalarını (%AppData%  dahil) sil,oyunu tekrar kur.Benim bildiğim bu yol ile oyunun o sorunu kalkıyordu.
« Son Düzenleme: 25 Eylül 2014, 22:22:04 Gönderen: King IV. Alfanso »
Sicilya Ve Kuzey Afrika Kralı

Çevrimdışı Saddam31

  • Level 1
  • İleti: 1
Git orjinal al sorun kalmaz,korsana destek yok.

ya bak oyunlardane zaman bi sıkıntı çıksa çözümü ararken hep senin gibi tipleri görüyorum ne bok olursa olsun sana sövmek için kayıt oldum ulan amını ırzını siktiğimin evladı korsana destek yokmuş lan herkesin durumumu var sanıyosun lan orul orul orosbu çocukları 3-5 kuruş biriktirip pc alıyoruz oyun indiriyoruz senin gibi veledi zina amın evlatları canımı sıkıyor siktir git bak yedi ceddini sikerim

Çevrimdışı Muhyiddin42

  • Level 2
  • İleti: 10
Descr strat içerisinde daha önce de değişiklik yaptım ama hata falan vermemişti. Aile ağacını, isimleri falan değiştirdim, başlangıç şehirlerini değiştirdim. Bu kez hata verdi. Tam savaşa girerken bu hatayı vermeye başladı.
Bu hatayı vermesinin sebebini bilen var mıdır?
(Orjinal desc strat yedeği var. Onunla değiştirip orjinal haline getirmek sorun değil)

Çevrimdışı Muhyiddin42

  • Level 2
  • İleti: 10
Durum sandığımdan da ciddiymiş. Üstünde oynadığım tüm dosyaları orjinalleriyle değiştirdim. Ama yine de aynı hatayı alıyorum.
Şimdi steam üzerinden tekrar 12 saat yüklenmesini mi bekleyeceğim  kizgin*
Silip yeniden yüklemekten başka çare yok mu?

Çevrimiçi mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4468
Tüm hepsini orijinal dosyalarla değiştirdikten sonra çalışması lazım. Unuttuğun bir şey olmalı..

Çevrimdışı Uruk

  • Level 2
  • İleti: 5
Arkadaşlar Medieval Total War 2 ve Kingdoms'u sorunsuz oynuyorum ama Third Age Total War'ı yükledim ve oyuna girerken bu hatayı alıyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Çevrimdışı zombie10

  • Level 1
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
Arkadaşlar konuyu hortlatıcam kusura bakmayın.Ama buradakilerin hepsini uyguladım bir çözüme ulaşamadım.Sorunu şu şekilde çözdüm.Ben normalde 1.0 version ile oynuyordum, daha sonra 1,2 pathe yükselttiğimde tam savaşa girecekken bu hatayı almaya başladım.Sanırım save'de eski version kalıntıları olduğundan çakışma yapıyor.

ÇÖZÜM
C:\Users\'Kullanıcı'\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\SEGA  klasörünü silin oyuna tekrar girin problem çözülüyor.

Çevrimiçi mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4468
Bir çok sıkıntı oyunun bu hatayı vermesine sebep olabiliyor. Birisini daha paylaşman güzel oldu..
Bir de tavsiye de bulunayım. Oyunu yükseltmeye devam etmelisin. 1.3 ve 1.4 yamalar çok geniş yenilikler içeriyor..