Konu: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama  (Okunma sayısı 6686 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kralll_-_12

  • Level 3
  • İleti: 18
Öncellikle herkeze Selamın Aleyküm arkadaşlar.
Farkettimki medival 2 total war ın updateleri yani güncellemlerinin yapılışını kimse anlatmamış bu yüzden ben anlatim dedeim.
Ben medieval 2  total war ın 1.5 kadar tüm güncellemlerin yapılışını sizlere göstereceğim.

ilk önce .
http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=506.0
Bu siteden medieval 2 total warımızı indirelim ve temiz bir şekilde c/programfiles (86) içine kuralım. oyunu kurulu olanlar bu indirme işlemini atlasınlar.

eğer oyunuzu kuruluysa ve c/programfiles (86) yerine başka bi yere kuruluysa mesela D ye yada başka bi klösore kuruluysa yapmanız gerek iş şudur o medieval 2 total warı kurduğunuz dikse yada dizine giriniz. ve medieval 2 total warı bulunuz ve sağ tıklip kes deyiniz ardından c/programfiles (86) bu yere atınız.

daha bittimi hayır ctrl ve alt tuşunun tam ortasında bulunan Windows simgesine benzer bi tuş var ona basılı tutunuz ve R ye basınız yani çalıştırı açınız açılan küçük pencereye regedit yazın ve tamama basınız.

kayıt defteri düzenleyici adında bi pencere açıacakdır ve solda tarafda 5 tane klosor olacaktır bunlardan bizim işimize yaracak olan tam ortada bulunan yani HKEY_LOCAL_MACHINE dir.
bunun hemen sol tarafında bulunuan küçük kuşa benzer bi tuş var ona tıklayınız oradan SOFTWARE
nin sol tarafındai küçük tuşa basınız yine Wow6432Node bulunuz aynı şekil sol tarafındaki küçük kuşa basınız. SEGA yı bulunuz ve küçük tuşa yine basınız.açılan dizinden Medieval II Total War a düz tıklayınız. ve sağ tarafda bulunan bölümden AppPath bulun ve çift tıklayınız. burası oyunumuzun kurulu olduğu dizin siz d ye kurmuş olabilirsiniz o yüzden c yerine D:\Oyun Dosyaları (x2002)\Medieval 2 Total War gibi şeyler yazar bunu tamanen siliniz ve oraya C:\Program Files (x86)\medival klosrünün ismi neyse onu yazınız mesela Mediveal 2 Total war. olarak yapınız.

Oyunuzun klosoründe eger  türkçe yama kurulu ise siliniz. aksi taktirde sorun çıkarabilir.

oyunuzun kurulu olduğu dizine giriniz ardından dataya ordan sounds dosyasının bir kopyasını alınız.
nedeni sounds dosyası update yapılırken içinden bir kaç şey siliniyor ve yeni şeyler yüklendigiden dolayı hata veriyor. bu yüzden bi kopyasını alınız.

şimdi crack yapıp oyunumuza giriyoruz. ardından optionsa geliyoruz.
ve sağ üst köşede versions yazar oranın 1.0 olduğuna emin olunuz.
eğer 1.2 filansa direk 1.3 updatesine geçiniz.

Şimdi updatelere yani güncellemlerimze geçebiliriz.
1.1 patch yi yapmayacağız çünkü gerek yok 1.2 patchde mevcuttur 1.1
bu yüzden 1.2 patch le başlıyoruz.
http://www.gamershell.com/download_19011.shtml
Buradan 1.2 patch yi indiryoruz.
ardından inen rarı açıyoruz.
rarın içinde bulunan MIITW_UPDATE2 dosyasını masaüstüne atıyoruz.
ve çift tıklıyoruz sakın ellemeyin kendi kendine bir şeyler yükleyecektir.
ardından medival 2 total warı kuruduğumuz şekil bi pencere gelecektir.
nexte basıyoruz devam ediyoruz ardından kurulum bittikden sorna size rest atsınmı pc yoksa atmasınmı diye soracaktır.
siz buna yes diyeceksiniz yoksa oyunda sorunlar çıkabilir.
bilgisayar yeniden başlatır ken sakın kasanızdan rest at düğmesine basmayınız.
bekleyiniz az o kendi kendine atacakdır. ardından crack filan sakın yapmayın.

şimdi 1.3 kuracağız
http://www.gamershell.com/download_20881.shtml
onu bu siteden indirebilirsiniz.
indirdikden sorna rarı açınız.
daha sorna rarın içindeki update 3 ü masaüstüne atınız.
ve update 3 klosrüne giriniz.
buradan sadece yapacağınız iş setupu bulup çift tıklamak tekrardan medieval 2 total war kurlumunda olduğu gibi bir pencere açılacaktır.
next diyoruz ve kurulumunu bekliyoruz.
kurulum bittikden sorna finish diyoruz ve pcemize rest atıyoruz tekrardan.
aksi taktirde oyunda sorun çıkma ihtimali olabilir.

ve şimdi 1.3 crack'ını yapacağız.
http://megagames.com/fixes/medieval-2-total-war-v13-all-no-dvd-prophet
bu siteden indirebilirsiniz.
indikden sorna rarı açınız içinde bulunan exe yi medieval 2 total war kurlu olduğu dizine atınız ve değiştir. diyip crack işlemini bitirelim.
ardından oyunumuza girelim ve options basalım sağ üst köşede versions yazar 1.3 olduğuna emin olunuz eğer değilse silin tekrar yükleyin en başdan güncellemleri yapınız.

şimdi sıra geldi kingdoms'a
kingdoms nedir. yapımcıların bize verdiği 1.5 patch sidir.

kurlumu
ilk önce
http://www.gamershell.com/download_24608.shtml
bu siteden indiyoruz.
ardından indikden sorna rarı açıyoruz.
Total_War_Kingdoms dosyasını masaüstüne atıyoruz.
ve burdan setupa basıyoruz english dili seçiyoruz next diyoruz.
ve kurulumunu bekliyoruz.
kurulum bittikden sorna finish diyip çıkınız.

ardından buradan.
http://www.lonebullet.com/file/cracks/medieval-2-total-war-kingdoms-v15-english-no-dvdfixed-exe/3068
Kingdoms 1.5 patch crackını indirin.
ardından indikden sorna rarı açınız.
içinde bulunan exe yi. medieval 2 total war dizinine atınız. ve değiştir deyiniz.

ve böylelik ile tüm güncellemlerimiz bitmişdir.
eğer encountered an unspecified error and will now exit hatası verirse kopyasını. aldığımız sounds dosyasını dataya tekrar atınız. değiştire basınız.
tekrar girmeyi deneyiniz olmazsa irtiabata geçiniz benimle.

Şimdi sıra geldi Türkçe Yama'nın kuruluşuna

öncellikle
http://totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=116429.0
buradan indiriniz türkçe yamayı eskisi gibi %70 değil binalar yapıtlar dünyada yeni keşfedilen bilgiler gibi şeyler İngilizce değildir full Türkçedir.
toplamda %97 türkçe yama olarak bizlere sunulmuşdur.

Neyse indirelim rarı açınız.
ardından rarın içinde bulunan beni oku belgesine çift tıklıyoruz. ve size kurulumun nasıl olduğunu anlatıyor. zaten

önemli bilgi
medieval 2 total war dizine giriniz ve ardından dataya giriniz burada bulunan fmv sounds World dosyasını kriger tr ye tarken kes yapıştır deyip atmayınız kopyalayıp atınız çünkü online oynarken sıkıntı çıkabilir.

tr yamayı filan kuruduğumuza göre oyunumuza girelim ve yandan çok oyunculuya basalım online battls ve lan battls in hemen altında detalis yazıyorsa tamam 1.3 updatesi düzgünce kurulmuşdur.

onlineye geçebilirz artık.

Şimdi geldi sıra multiplayere yani çok oyuncuya
Eskiden bundan 5 yıl önce herkez gamespy den oynardı çok oyunculu olarak ama artık nedense gamespy desteklemiyor. bu yüzden hamachi ile oyniyacagız.

ilk önce.
forum.donanimhaber.com/medieval-2-total-war-hamachiden-oynamak--65212826
bu siteden hamachi yi indirip anlattığı şekilde kuruyoruz.

hamachi sayesinde. arkaşlarınız ile dosyasıya online oyunlar oynayabilirsiniz.
medieval 2 total warda bunlardan birisi

he bide hamachi odalarınız buraya yani bu konunun altına yazabilirsiniz.

eğer update yaparken yada yanlışlıkla silidiginiz dosyalar varsa bana bilidirin internete yüklip sizlere atabilirim.

Herkeze kolay gelsin saygılar Total War ailesi.
« Son Düzenleme: 04 Eylül 2018, 23:57:13 Gönderen: Cihad »

Çevrimdışı T_w_Aze

  • Level 1
  • İleti: 2
merhaba oncelikle turkce yama icin tesekkur ederim ama baska bir sorun var
oyunu indirdim kurdum daha guncelleme yapmadan oyuna girmeye calisiyorum
eğer encountered an unspecified error and will now exit hatasi veriyor lutfen yardim edin

Çevrimdışı wonderful004

  • Level 11
  • İleti: 2923
Kaç paralik oyun yahu korsanla bu kadar sıkıntıya giriyorsunuz

Çevrimdışı T_w_Aze

  • Level 1
  • İleti: 2
cozumu buldum guncellemeleri kurunca duzeldi

Çevrimdışı soloman1997

  • Level 1
  • İleti: 4
  • Total War Türkiye
Voice dosyaları hatası alıyorum acaba yardım edebilmeniz mümkünmü ?

Çevrimdışı komando_84

  • Level 1
  • İleti: 3
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #5 : 23 Eylül 2018, 22:46:06 »
1.5 güncellemesi yani kingdoms genişleme paketini kuramıyorum hata veriyor. oyun versiyonum 1.03 buraya kadar güncellemede sorun yok ama kingdoms'a gelince şöyle bir hata alıyorum sürekli.

"The setup has detected that no version of Medieval II Total War: Kingdoms is installed."
"This update requires that a previous version of the application be installed."

kısaca kingdoms u kurmaya çalışıyorum ama kurulum kingdoms un hiç bir versiyonu kurulu değil bu güncelleme önceki bir sürümün yüklü olmasını gerektirir diyor. ne yapmamız gerekir yardımcı olursan sevinirim.

Çevrimdışı MedievalMusti99

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 3384
  • Eskiler eskiden güzeldi.
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #6 : 24 Eylül 2018, 14:10:25 »
Forumda korsana destek yok, onun dışında alacağınız orijinal oyunla bu dertleri hiç yaşamazsınız.

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4545
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #7 : 24 Eylül 2018, 16:04:06 »
Korsan oyuna link atamıyoruz. Oyun yakında yine %75 indirime girecek. Yılda 3 defa bu indirime giriyor..
Şunu da söyliyeyim Kingdoms v1.5 değildir. Kingdoms 1.4 tür onun üzerine kurulurdu sanırım 1.5..
Aslında olay şu ki korsan oyun problemini ancak yine o paylaşımların yapıldığı yerlerde bulabilirsin..

Çevrimdışı * Halife *

  • Asyönetici
  • *
  • İleti: 13083
  • Tek tabanca...
    • Kişisel sitem
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #8 : 24 Eylül 2018, 22:19:42 »
korsan oyun problemini ancak yine o paylaşımların yapıldığı yerlerde bulabilirsin..

tam olarak bu

Çevrimdışı komando_84

  • Level 1
  • İleti: 3
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #9 : 29 Eylül 2018, 18:35:48 »
Forumda korsana destek yok, onun dışında alacağınız orijinal oyunla bu dertleri hiç yaşamazsınız.

Eyvallah başkan biliyorum zaten orijinal oyunda sıkıntı olmayacağını. İndirime girmesini bekliyordum. o da bu hafta sonu girdi aldım sıkıntı yok  tbr* ilginiz için teşekkürler.

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4545
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #10 : 30 Eylül 2018, 00:10:30 »
Ben de oyunun indirime girdiğini buraya mesaj atayım diyordum, unutmuşum..
İndirimi değerlendirmene sevindim. Hayırlı olsun, iyi eğlenceler..  tbr*

Çevrimdışı komando_84

  • Level 1
  • İleti: 3
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #11 : 02 Ekim 2018, 13:32:08 »
Ben de oyunun indirime girdiğini buraya mesaj atayım diyordum, unutmuşum..
İndirimi değerlendirmene sevindim. Hayırlı olsun, iyi eğlenceler..  tbr*
Teşekkür ederim.

Çevrimdışı MedievalMusti99

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 3384
  • Eskiler eskiden güzeldi.
Ynt: Medieval II Total War Update'leri (1.5'a kadar) Ve Türkçe Yama
« Yanıtla #12 : 08 Ekim 2018, 20:29:40 »
Eyvallah başkan biliyorum zaten orijinal oyunda sıkıntı olmayacağını. İndirime girmesini bekliyordum. o da bu hafta sonu girdi aldım sıkıntı yok  tbr* ilginiz için teşekkürler.

Hayırlı olsun, iyi eğlenceler :)