Konu: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler  (Okunma sayısı 7111 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« : 24 Haziran 2009, 18:57:48 »
Evet arkadaşlar.Bazı modcular vardır.Bir yerde hata yapar oyun açılmaz.Sonra sinirlenir, modunu iptal eder ve oyunu siler.Benimde başıma gelmişti.Sizler için bir hata arşivi hazırlamaya çalıştım. tbr*

Devlet seçme ekranında oyundan atma:

- data\text klasöründeki Campaign Descriptions'ta bir eksiklik olup olmadığını kontrol edin.

Devlet seçme ekranından kampanya haritasına geçerken dolum ekranında oyundan masaüstüne atma:

- "Packs" klasörünün olup olmadığını kontrol edin.
- Export_descr_buildings klasörünü kontrol edin.
- data\world\maps\base klasöründeki haritalarda hata yapmış olabilirsiniz.
- Descr_strat'ta hata yapmış olabilirsiniz.
- General eklediyseniz isminin data\descr_names yazı dosyasında olup olmadığını kontrol edin.

Devlet seçme ekranından kampanya haritasına geçerken ana menüye dönme:

- data\world\maps\base klasöründeki haritalarda hata yapmış olabilirsiniz.
- Eğer şehir eklediyseniz bir daha gözden geçirin.
- Descr_strat'ta değişiklik yaptıysanız bir daha kontrol edin.
- Dosyalarla oynadınız ama map.rwm veya map_height.hgt'yi silmemiş olabilirsiniz.

Custom Battle'da bir sorun oluyorsa:

- Export_descr_unit dosyasını kontrol edin.Askerlerde bir sorun olabilir.

Savaşa geçerken dolum ekranında hata ile karşılaşılırsa:

- Descr_model_battle dosyası ile oynadıysanız bir daha kontrol edin.
- Paralı askerlerde bir hata olabilir.

Oyuna girer girmez atıyorsa:

- Export_descr_unit , export_descr_building , descr_model_battle dosyalarına bir daha bakın.
- Oyunda eksik bir klasör olabilir.
- Devlet eklediyseniz veya sildiyseniz bir daha kontrol edin.

----------------------------------------------------------------

Hataları anlamak için çoğu modcu  " -show_err " kodunu kullanır.Böylece oyundan atıyorsa hataları size göstermek için uyarı penceresi gelir.Bunun için oyunun .exe'sine sağ tıklayın.

Hedef kısmının sonuna " -show_err " ekleyin.Şu şekilde olacak yani. "C:\Program Files\Activision\Rome - Total War\RomeTW.exe" -show_err
 
M2TW için ise system_log yazı dosyası var.Burada yaptığınız hatalar sizlere gösterilir.

Hatasız oyunlar. tbr*
« Son Düzenleme: 24 Haziran 2009, 22:55:56 Gönderen: Narbonensis »

Çevrimdışı TuCoT

  • Yeniçeri A?as?
  • Level 12
  • İleti: 3415
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #1 : 24 Haziran 2009, 19:04:50 »
Teşekkürler, sabitliyorum, daha sonra ekleme de yapabilirsin ilk mesajına.

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #2 : 24 Haziran 2009, 19:06:31 »
Sağolasın. tbr*

Çevrimdışı Fatih_53

  • Level 2
  • İleti: 7
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #3 : 16 Aralık 2009, 01:37:08 »
kardes oncelıkle sagol paylasımların ıcın en yazılarını uzun suredır takıp edıyorum. Ve bana gercekten cok faydası oluyor bunun ıcın sana tesekkur etmek ısterım benım etw ıle ılgılı bır sorum olacak benım yaptıgım degısıklıkler etw de ıslenmıyor etkılı olmuyor sence bunun nedenı nedır? bır de ottoman realısmı ındrdm fakat grand campaıgn e gırınce atıyor oyun. Ne yapmalıyım? Yardımların ıcın tekrar tesekkurler...

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #4 : 16 Aralık 2009, 19:57:55 »
Öncelikle sağol.

ETW benim ilgi alanım değildir.Çünkü oyuna pek ısınamadım.Bu yüzden de oyunun dosyaları ile ilgilenmedim.Ama şunu söyleyeyim.ETW'nin dosyaları M2TW veya RTW ile aynı değildir.Bu yüzden forumda anlattıklarımızı ETW'de denemen imkansızdır.

Ottoman Realism sorusu için ise modu yapanlara sorman gerekiyor.Ben söz konusu modun yapımında bulunmadım.

Çevrimdışı Fatih_53

  • Level 2
  • İleti: 7
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #5 : 16 Aralık 2009, 20:06:08 »
tamam kardes cok saolasın ılgılendıgın ıcın bır de bu sefer m2tw ıcın bır sorum olcak belkı bura yerı deıl ama eger kıngdoms yoksa bırım ekleme yapabılırmıyız daha once anlattıgın gıbı?

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #6 : 16 Aralık 2009, 21:38:57 »
O konuyu anlatmıştım.Modifikasyon okulunda araştırırsan bulabilirsin.

Çevrimdışı alpas

  • Level 2
  • İleti: 12
  • *K.R.G*
    • ALpasGüner - MySpace
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #7 : 02 Mayıs 2010, 01:07:32 »
Lütfen Yardım...

***Bana  çok alakasız bi hata verdi. Yeni şehir ekledim 15 tane. Daha öncede eklemiştim bi sorun  oLmadı. İLk bşta hata verdi kurcaLadım bi dosyada ismi ynLş yazmışm ama şmdi çok aLakasız ve bnmLe iLgisiz bi hata verio

System.log da buLdum

Alıntı
00:57:10.796 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10671, column 23 :
we should only have trait(Berserker) additional affects for triggers(Battle_Losing_Berserker)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10789, column 28 :
we should only have trait(BattleChivalry) additional affects for triggers(battle3Chivalry_Dread_Not_fighting)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10790, column 25 :
we should only have trait(BattleDread) additional affects for triggers(battle3Chivalry_Dread_Not_fighting)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10800, column 28 :
we should only have trait(BattleChivalry) additional affects for triggers(battle3Chivalry_Dread_Routing)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10801, column 25 :
we should only have trait(BattleDread) additional affects for triggers(battle3Chivalry_Dread_Routing)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10813, column 28 :
we should only have trait(BattleChivalry) additional affects for triggers(battle3Chivalry_Dread_Routing2)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10814, column 25 :
we should only have trait(BattleDread) additional affects for triggers(battle3Chivalry_Dread_Routing2)
00:57:10.812 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 10855, column 25 :
we should only have trait(BattleDread) additional affects for triggers(battle3Dread_Let_Them_Go)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 16753, column 27 :
we should only have trait(GoodDenouncer) additional affects for triggers(hereticinit1_denouncerclear)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 16761, column 26 :
we should only have trait(BadDenouncer) additional affects for triggers(hereticinit1_denouncerclear_bad)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 16769, column 25 :
we should only have trait(StrongFaith) additional affects for triggers(hereticinit1_faithclear)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 16777, column 22 :
we should only have trait(Purifier) additional affects for triggers(hereticinit1_purifierclear)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 17702, column 29 :
we should only have trait(CrusaderHistory) additional affects for triggers(crusades_6)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 17703, column 30 :
we should only have trait(StrategyChivalry) additional affects for triggers(crusades_6)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 17712, column 29 :
we should only have trait(CrusaderHistory) additional affects for triggers(crusades_7)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 17755, column 26 :
we should only have trait(JihadHistory) additional affects for triggers(jihads_7)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 17756, column 30 :
we should only have trait(StrategyChivalry) additional affects for triggers(jihads_7)
00:57:10.828 [script.err] [warning] Trigger parsing warning in data/export_descr_character_traits.txt, at line 17765, column 26 :
we should only have trait(JihadHistory) additional affects for triggers(jihads_8)

karakter trait hatası verio ama bn o dosyaya dokunmadım biLe  sinir*

Acaba yanLışıkLa bi traiti mi bozdum siLerken ddm yok hem okdrda trait hatası oLmzdı die dşündm  sinir* sinir*

Yardım  uz* uz*
« Son Düzenleme: 02 Mayıs 2010, 01:08:11 Gönderen: alpas »

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #8 : 02 Mayıs 2010, 17:43:21 »
Bunlar normal hatalar sen en altta yazan hataya bak. tbr*

Çevrimdışı turkdna

  • Level 6
  • İleti: 181
  • Pınar N'ooldu?
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #9 : 25 Ağustos 2010, 01:11:18 »
Sağolasın. bende hem custom battle da hem de kampanya da savaşa girince hata raporu veriyor:

http://img801.imageshack.us/i/sorunz.png/


Ben bu sorunu export_descr_unit ile oynamadan evvel yaşıyordum. Tahminimce resme baktığımız zaman askerlerin gözüktüğünü fakat çevrenin siyah olduğunu hesaba katarsak o dosyalarla oynamamış olsam da çevreyi gösteren dosyalarda sorun olmuş olabilir diye düşünüyorum mümkün mü acaba?

Çevrimdışı CaPPeR

  • Level 9
  • İleti: 786
  • Azılı Ergen
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #10 : 18 Mart 2011, 20:10:19 »
Sağolasın. bende hem custom battle da hem de kampanya da savaşa girince hata raporu veriyor:

http://img801.imageshack.us/i/sorunz.png/


Ben bu sorunu export_descr_unit ile oynamadan evvel yaşıyordum. Tahminimce resme baktığımız zaman askerlerin gözüktüğünü fakat çevrenin siyah olduğunu hesaba katarsak o dosyalarla oynamamış olsam da çevreyi gösteren dosyalarda sorun olmuş olabilir diye düşünüyorum mümkün mü acaba?

bende de aynı hata var lütfen yardım edin ... :)

Çevrimdışı CaPPeR

  • Level 9
  • İleti: 786
  • Azılı Ergen
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #11 : 28 Nisan 2011, 18:08:41 »
çözümünü buldum....
descr_geography_new dosyalrını silmek lazım...

Çevrimdışı Emprecuss

  • Level 14
  • İleti: 5978
  • Officer Of The Phalangite
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #12 : 05 Haziran 2011, 16:58:15 »
çözümünü buldum....
descr_geography_new dosyalrını silmek lazım...
Aynı hatayı bende yaşamıştım kaç defa baştan kurdum oyunu  bnak*
Bizlerle paylaştığın için teşekkürler tbr*

Çevrimdışı Şeyhülislam

  • Level 8
  • İleti: 397
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #13 : 01 Ağustos 2011, 00:27:20 »
eyvallah capper bendede o sorun vardı çözdüm sayende  pacoz*
« Son Düzenleme: 01 Ağustos 2011, 00:52:53 Gönderen: Şeyhülislam »

Çevrimdışı EpsiLon

  • Level 3
  • İleti: 21
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #14 : 08 Şubat 2012, 00:39:09 »
ben geomodda şehir ekliyorum map.rwm siliyorum ve devlet seçip campaign yuklenirken atıyo bi bakıyorum ki map.rwm geri gelmiş  sinir* Buna bi çözüm bulabilirseniz sevinirim  bnak*

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #15 : 08 Şubat 2012, 11:20:58 »
Map.rwm oyuna her start dediğinde tekrar geri gelir zaten. Hata ordan kaynaklanmıyor, başka bir yerde hata yapmışsın.

Çevrimdışı EpsiLon

  • Level 3
  • İleti: 21
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #16 : 10 Şubat 2012, 18:18:56 »
Ama aynen anlatıldığı gibi yaptım 2-3 kerede kontrol ettim görunurde bi hata yok gibi  bnak* Unpack yapmak gerekiyormu ?

Çevrimdışı Narbonensis

  • Level 9
  • İleti: 990
  • 77..MOd Ekibi
Ynt: Modcular için Hatalar ve Kısmen Çözümler
« Yanıtla #17 : 10 Şubat 2012, 19:15:20 »
Modlama yapılmadan önce unpack yapmak gerekir, ancak geomod kullanmadan önce yapılması gerekir mi bilmiyorum.