Anket

modu nasil buldunuz

Muhte?em
9 (42.9%)
iyi
5 (23.8%)
eh i?te
6 (28.6%)
i?renç
1 (4.8%)

Toplam Oy Verenler: 21

Konu: Anadolu 1320[SP][WB] yeni scene resimleri  (Okunma sayısı 22413 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Anadolu 1320[SP][WB] yeni scene resimleri
« : 15 Şubat 2015, 13:07:11 »
Evet arkadaşlar modu ben yaptim talewords da ismimi aliemre461 olaraj bulabilirsiniz şimdi geçelim

Uyari : mod warband içindir 1.153 üstü her sürümde çalişmaktadir ve oyunun başlangıcında bulunan senaryoda labirent tam bitmediği için bu versiyonda yoktur öteki versiyonlarda eklenecektir

   
Arkadaşlar ilk modum Anadolu 1320 ile karşınızdayım


                                             


Senaryo
Spoiler
[close]

Mod 1320 yılındaki Anadolu hakkında geçecektir modun yaklaşık % 80 i bitmiştir

                                                                                     
Modu İndir

               
v.0.1.5 indir

Spoiler
[close]



Moda Eklediklerim[/size]


Spoiler
[close]


Moda Diğer Versiyonda Gelecek Özellikler

V0.2 Özellikleri

Spoiler
[close]


Teknoloji ağacı özelliği


Spoiler
[close]


Eklediğim Devletler


Spoiler
[close]

Yeni scene resimleri

Spoiler
[close]
Resimler

Yeni resimler


Spoiler
[close]

Labirent resmi

Spoiler
[close]

Mısır Krallığı

Spoiler
[close]

Yeni teknoloji ağacı özelliği(gelişecek)

Spoiler
[close]

Teknoloji ağacı

Spoiler
[close]

Cami özelliği

Spoiler
[close]
-->
[close]


Eski resimler


Spoiler
[close]
Haçlı Modeli
Spoiler
[close]
Bir hançer
Spoiler
[close]
Hacli kaski
Spoiler
[close]
Haçli Kaski
Spoiler
[close]
Osmanlı Baltası
Spoiler
[close]
yeni bir zülfikar modeli
Spoiler
[close]
Bir kırmızı haçlı zırhı
Spoiler
[close]
Altın Orda Krallığı
Spoiler
[close]
Altın Orda Krallığı
Spoiler
[close]
Normal Harita
Spoiler
[close]
Haritada Kervansaray
Spoiler
[close]
Kervansarayın içinden bir görüntü
Spoiler
[close]
Yeni Sancaklar
Spoiler
[close]
Kim demiş askerler sancak kullanamaz :D
Spoiler
[close]
Bir Osmanlı askeri
Spoiler
[close]
Arap Askeri
Spoiler
[close]
Bir Arap Askeri daha
Spoiler
[close]
Krallıklar
Spoiler
[close]
Kervansarayın dıştan görünüşü
Spoiler
[close]
Bir haçlı askeri
Spoiler
[close]
Handa yazı tura
Spoiler
[close]
Bir haçlı askeri daha
Spoiler
[close]
Osmanlı Alp Askeri
Spoiler
[close]
Kervansaray giriş menüsü
Spoiler
[close]
Din sistemi
Spoiler
[close]
Oyuna başlarkenki menü
Spoiler
[close]
Harita
Spoiler
[close]
Şehir menüsünde gemi satın alma
Spoiler
[close]
Deniz Savaşları
Spoiler
[close]
Denizde duran gemiler
Spoiler
[close]
Haritanın doğusu
Spoiler
[close]
Haritada bir yer
Spoiler
[close]
Haritada Marmara denizi
Spoiler
[close]
Osmanlı Beyliği
Spoiler
[close]
İsteyenler için kral olarak başlama
Spoiler
[close]
Bazı askerler ve bir fil
Spoiler
[close]
Bir Osmanlı piyadesi :D
Spoiler
[close]
Deve Resmi
Spoiler
[close]
Yeni krallık resimi
Spoiler
[close]
Avcılık resmi
Spoiler
[close]
Avcılığa başlarken
Spoiler
[close]
Bir avcılık resmi daha
Spoiler
[close]
Haçlı Kulübesinden Asker Alma
Spoiler
[close]
Avlanırkene
Spoiler
[close]
Delhi Sultanlığı Haritada
Spoiler
[close]
Haçlı Kulubesi
Spoiler
[close]
Bir Atlı Haçlı Askeri
Spoiler
[close]
Bir Haçlı Askeri
Spoiler
[close]
Haritada kiev knezikliği
Spoiler
[close]
Yunan Yeri haritada
Spoiler
[close]
Outsposts özelliği
Spoiler
[close]
Outsposts özelliği
Spoiler
[close]
Haritada Venedikliler ve mora
Spoiler
[close]
Kamp menüsünde outsposts
Spoiler
[close]
Oustpotsların içi
Spoiler
[close]
Oustpotsların içi
Spoiler
[close]
Harita kutsal roma
Spoiler
[close]
Bir Osmanlı Obası
Spoiler
[close]
Yunus Emre
Spoiler
[close]
Yunus Emre ile konuşurken
Spoiler
[close]
Kıbrıs Krallığı
Spoiler
[close]
Özellik
Spoiler
[close]
İdam emri
Spoiler
[close]
Cellatlar
Spoiler
[close]
Bir bulgar askeri
Spoiler
[close]
Bir memlük askeri
Spoiler
[close]
Banka sistemi
Spoiler
[close]
Banka sistemi
Spoiler
[close]
İmereti krallığı
Spoiler
[close]


-->
[close]



Mod Ekibi
Spoiler
[close]



Ospler Creditsler ve Teşekkürler[/hb]
[/color]

Spoiler
[close]




İmzamız


Spoiler
[close]

Modumuzun Face Sayfası



Modda elbette hatalar olacaktır hataları söylerseniz sevinirim.
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2015, 15:32:59 Gönderen: aliemre461 »

Çevrimdışı BarbarionRome

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1996
  • lanetullahi aleyhim
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #1 : 15 Şubat 2015, 13:12:14 »
 Modu Geliştirirken Buradada Geliştirme Aşamalarını Paylaşırsan Resim Falan Yani Konuyu Sabitliyeceğim ? Ayrıca Mod Harika Olmuş Hemen İndiriyorum.
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2015, 13:15:31 Gönderen: BarbarionRome »

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #2 : 15 Şubat 2015, 13:15:56 »
Modu Geliştirirken Buradada Geliştirme Aşamalarını Paylaşırsan Resim Falan Yani Konuyu Sabitliyeceğim ?
Modu Geliştirirken Buradada Geliştirme Aşamalarını Paylaşırsan Resim Falan Yani Konuyu Sabitliyeceğim ? Ayrıca Mod Harika Olmuş Hemen İndiriyorum.

Evet gelişmeleri paylaşacağim sabitlemeniz iyi olur

Çevrimdışı Jaguar

  • Level 10
  • İleti: 1995
  • Wehrmacht
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #3 : 15 Şubat 2015, 13:20:00 »
Modu indirdikten sonra nereye kuracağız?

Çevrimdışı BarbarionRome

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1996
  • lanetullahi aleyhim
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #4 : 15 Şubat 2015, 13:24:24 »
 Yalnız Şuan İndiriyorum Ama Eski Resimlerde Gösterilen Şeyler Bizim İndirdiğimiz Modda Var Dimi Yoksa Bir Dahaki Update'te Mi ? Eğer Eski Resimlerde Olan Şeyler Şuan İndirdiğimiz Modda Yoksa İptal Edeceğim.

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #5 : 15 Şubat 2015, 13:25:50 »
Yalnız Şuan İndiriyorum Ama Eski Resimlerde Gösterilen Şeyler Bizim İndirdiğimiz Modda Var Dimi Yoksa Bir Dahaki Update'te Mi ? Eğer Eski Resimlerde Olan Şeyler Şuan İndirdiğimiz Modda Yoksa İptal Edeceğim.

Modda herşey var sadece orda v 0.2 de olan şeyler yok v 0.2 bi sonraki versiyon

Modu indirdikten sonra nereye kuracağız?

O dosyayi mb warbandin modules dosyasina atmaniz lazim

Çevrimdışı BarbarionRome

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1996
  • lanetullahi aleyhim
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #6 : 15 Şubat 2015, 13:30:04 »
 Açıkçası Şu Ana Kadar Gördüğüm En Harika Mod Diyebilirim Dosya İndi İzlenimlerimi Yazarım  tbr*

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #7 : 15 Şubat 2015, 13:35:23 »
Açıkçası Şu Ana Kadar Gördüğüm En Harika Mod Diyebilirim Dosya İndi İzlenimlerimi Yazarım  tbr*

Teşekkürler bu arada oyunda senaryo değişik ama senaryonun son kismina labirent ekliyemdim labirent v 0.2 de eklenecrk birde bir iki küçük buglar olabilir oyunda şimdiden özür dilerim

Çevrimdışı mh051020

  • Türk
  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 2965
  • Fırat Yılmaz Çakıroğlu 1991-?
Re: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #8 : 15 Şubat 2015, 13:38:17 »
Ellerinize sağlık böyle modları TWT'de paylaşmanız çok güzel bir şey.

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #9 : 15 Şubat 2015, 13:40:47 »
Ellerinize sağlık böyle modları TWT'de paylaşmanız çok güzel bir şey.

Teşekkürler inşallah beğenirsiniz

Çevrimdışı BarbarionRome

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1996
  • lanetullahi aleyhim
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #10 : 15 Şubat 2015, 13:57:17 »
 Şuan Oyunda En Çok Hoşuma Giden Kervansarayda İlişkiye Girmek  pacoz* pacoz* pacoz* Yanlız Kervansaraya Girdiğimizde İnsan Sesleri Çıkıyor Ortada İnsan Yok Update De Oraya At Deve İnsan Ekleyin Birde Bazı Şehirlerde Silahçıya Falan Giriyorum Hiç Bir Şey Yok Ayrıca Haritanın Bazı Bölümlerinde Ruh Yok Yani Çapulcu Haydut Falan Sıfır.Bir Daha Ki Update E Bence İtalyaya 1 Devlet Daha Ekleyin Süper Olur.

Çevrimdışı Jaguar

  • Level 10
  • İleti: 1995
  • Wehrmacht
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #11 : 15 Şubat 2015, 14:07:27 »
Gemi nerden alıyoruz?Bulamadım.

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #12 : 15 Şubat 2015, 14:10:20 »
Spoiler
[close]

Yorumunuz değerlendiricem

Gemi nerden alıyoruz?Bulamadım.

Gemi konstanipolis eskişehirde falan var bi kaç yerde daha vardi da hatirlamiyorum orada şehirden ayril butonun altinda gemi satin al var o şekilde aliyosunuz

Çevrimdışı Skywalker

  • Level 10
  • İleti: 1033
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #13 : 15 Şubat 2015, 15:14:58 »
Öncelikle eline sağlık, bugün biraz boş vaktim var, bu modu deniyeyim dedim, indirdim o yüzden. Lakin yeni oyuna başla dediğim zaman ekran öylece kalıyor, yaklaşık 1 dakika boyunca bekledim. Ne kadar bekliyoruz giriş ekranında? Çok beklettiği için oyuna giremedim. @aliemre461

Çevrimdışı Jaguar

  • Level 10
  • İleti: 1995
  • Wehrmacht
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #14 : 15 Şubat 2015, 15:18:11 »
Biraz bekletiyor cidden.

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB]
« Yanıtla #15 : 15 Şubat 2015, 15:31:15 »
Öncelikle eline sağlık, bugün biraz boş vaktim var, bu modu deniyeyim dedim, indirdim o yüzden. Lakin yeni oyuna başla dediğim zaman ekran öylece kalıyor, yaklaşık 1 dakika boyunca bekledim. Ne kadar bekliyoruz giriş ekranında? Çok beklettiği için oyuna giremedim. @aliemre461

Evet biraz çok bekletiyor yaklaşik 4 dakika bekliyorsunuz ama sonra giriyor

Çevrimdışı Skywalker

  • Level 10
  • İleti: 1033
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB] yeni scene resimleri
« Yanıtla #16 : 15 Şubat 2015, 15:41:14 »
@aliemre461 Bir şey daha soracağım, kervansaraydan kasıt hanlar mı? Hana girip çıktım sürekli ama haydut saldırmadı hiç. Kervansarayı ilk kez duyuyorum, ya da oynamaya oynamaya unuttum.

Ve şehirdeki insanları da öldüremiyorum ayrıca.

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB] yeni scene resimleri
« Yanıtla #17 : 15 Şubat 2015, 16:51:42 »
@aliemre461 Bir şey daha soracağım, kervansaraydan kasıt hanlar mı? Hana girip çıktım sürekli ama haydut saldırmadı hiç. Kervansarayı ilk kez duyuyorum, ya da oynamaya oynamaya unuttum.

Ve şehirdeki insanları da öldüremiyorum ayrıca.

kervansaraylar çok farklı şeyler hanla hiç alakası yok o kervansaray girip çıkarken haydut saldırmasıda senin seviyen ile ilgili oyundaki şehirdeki insanları öldürebiliyoruz ben öldürebiliyorum

Çevrimdışı Emir-el Muminin

  • Level 4
  • İleti: 66
  • Savaşı zenginler çıkarır, yoksullar ölür. -Sɑrtre
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB] yeni scene resimleri
« Yanıtla #18 : 15 Şubat 2015, 18:16:44 »
Kardeşim ellerine sağlık,Güzel olmuş lakin buglar var ama düzeltilecek demişsin,V0.2 versiyonuna Ragnar'ın saçını da eklesen çok güzel olur.. tbr*

Çevrimdışı aliemre461

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: Anadolu 1320[SP][WB] yeni scene resimleri
« Yanıtla #19 : 15 Şubat 2015, 18:22:31 »
Kardeşim ellerine sağlık,Güzel olmuş lakin buglar var ama düzeltilecek demişsin,V0.2 versiyonuna Ragnar'ın saçını da eklesen çok güzel olur.. tbr*

vet bi iki bug var ama düzelecekler