Son İletiler

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Oyun çıkmadan önce hem moda girmek hem de karakterleri daha iyi tanımak bakımından önerilen yapımları izlemek lazım.
42
Sinema, Belgesel ve Dizi / Ynt: Fantastik Canavarlar 2 İnceleme (Youtube Kanalı)
« Son İleti Gönderen: Fizban 16 Kasım 2018, 21:25:21 »
Fantastik Canavarlar 2 İnceleme

43
Total War: Three Kingdoms / Ynt: Total War Three Kingdoms'ta Diplomasi
« Son İleti Gönderen: * Halife * 16 Kasım 2018, 21:01:56 »
İnşallah faaliyet yaparız, dağıtırız, sana çıkar  tbr*

Üyelere özel olacak. 50 mesajdan (anlamlı ve gereksiz çoğunluk olmayacak) az mesajı olan bu forum üyelerine özgü olan hediye faaliyetine katılamayacak.

Tabi değişimler olabilir. Niyetimi ima etmeye çalıştım. Hakikaten bu aileye katkı sağlamışların yüzünü güldürmeye çalışacağız bundan sonra. Umarım başarılı oluruz.
44
Total War: Three Kingdoms / Ynt: Total War Three Kingdoms'ta Diplomasi
« Son İleti Gönderen: cellat211 16 Kasım 2018, 20:36:51 »
vay işler çok değişecek gibi umut verici borçlardan para verip oyunu alamamak da bir o kadar sinir bozucu  uzgun*
45
Total War: Rome 2 Rehberleri / Rise of the Republic Politik Ekran ve Sivil Savaş Rehberi
« Son İleti Gönderen: Miraj 16 Kasım 2018, 20:18:53 »


Hayırlı cumalar aziz cemaat

Sebeb-i ziyaretimiz; son güncelleme Rise of the Republic ile gelen politik ekran hakkında sizlere bilgimizin yettiği gadarıyla bilgilendirmek, daha sonra da hiç sivil savaşa girmeden habu oyun nasıl oynanır onu göstermek.

Not: Bu rehberi direk Rome 2 için hazırladığım rehberin içine koymak istedim ama orada daha çok Vanilla Rome 2 yani ilk çıkan sade Rome 2 hakkında bilgiler verdim. Herkeste Rise of the Republic olmayabilir. Son güncellemeleri yoksa politik ekranları eskidir. O yüzden orayı karıştırmayayım dedim.

Evet geçelim rehberimize.

Öncelikle politik ekranı öğrenelim.
Ekranın solundan başlayalım:




Burada ya Protected yazar (kampanyaya yeni başladıysanız ya da hali hazırda sivil savaş varsa)
ya da Risk yüzdesi yazar (sivil savaş çıkma ihtimali)

Peki bu risk yüzdesi neye göre artıyor?
Karşı partinin size olan sadakat yani Loyalty puanı sıfır ( 0 ) altına, eksilere düşerse sivil savaş riskiniz artıyor.



Influence



Meclisteki çoğunluğunuz.
Sivil savaşla alakası yoktur.
Meclisin %80 kontrolü bendeyken sivil savaş çıkmışlığı var.
Meclisteki çoğunluk, resimde de gördüğünüz üzere size bazı güzel artılar sağlıyor.
Ok ile gösterdiğim küçük dairelerin her biri pozitif güzellikler veriyor, ilk ikisi hariç!



İlk iki daire negatif şeyler veriyor.
Meclisteki saygınlığınızı yitirmiş oluyorsunuz.
Yani; mecliste %25'in altına inmemeye çalışın.

Saygınlığı yüksek tutmak için aile generalleriyle savaşlar kazanabilirsiniz veya bazı kartlar tur başına +Gravitas yani saygınlık veriyor, bunları kullanabilirsiniz.
Unutmayın rakip partinin generalleriyle kazanacağınız savaşlar, onlara saygınlık kazandırır.
Sizin ailenizden birisi ile beraber savaşa girerse, o aileden size biraz bağlılık yani Loyalty sağlar.
Burada dikkat etmeniz gereken; rakip aile reisini general yapmamak!
Oğlu, kızı falan varsa yapabilirsiniz.



Şimdi de hiç sivil savaşı çıkmadan nasıl oynayabiliriz kısmına geçelim.
Öncelikle güncelleme ile oyunda para geliri artırılmış.
Ama akıyor bu akşam maşallah diye sevinmeyin.
Adamların bunu yapma sebepleri politik ekrana bütçe ayırmanızı istemeleri.
Ayırmazsanız sivil savaş kaçınılmazdır.
Ben size en ucuz yolunu göstereceğim.

Taktik haritada baktığınızda, politik görünümü seçerseniz rakip partinin yönetimindeki bölgeleri görebilirsiniz.
Politik ekranda da kaç bölgeyi yönettikleri yazar.
O bölgeye Edict olarak Party Loyalty seçerseniz +10 Loyalty verir.
Ben resimde rakip partinin kontrolündeki bölgeye tam hakim değilim.
Dolayısıyla orada Edict yapamıyorum.
O özelliği kendi kontrol ettiğim bölgede gösterdim size.
Siz bu özelliği rakip partinin kontrol ettiği yere uygulayacaksınız.





Bir de karakter ekranında yapabileceğiniz bazı şeyler var.
Ben size en ucuz ve en etkili bulduğum yöntemi öneriyorum.
Diplomat olarak görevlendirmek.
Rakip parti lideri evli değilse evlendirin.
Karısını da kendisini de gönderin diplomat olarak.
Resimde de görebildiğiniz üzere ben bu şekilde birkaç turda Loyalty puanını 55'e çıkardım.
Fakat bunu yaparken dikkat edin.
İyi ilişkileriniz olan yerlere yollayın.
Bazen adamın kafasını kesip geri yolluyorlar.
Bu size o partiden eksi Loyalty puanı verir.
Bir de bu özelliğin güzel yanı; internette okuduğum birisine diplomat olarak gönderdiği ülke Province hediye etmiş.
Bedavadan toprak alabilirsiniz yani.

Not: Politik ekrandaki Secure Loyalty hem pahalı hem de geçicidir(5 tur). Çok gerekmedikçe kullanmayın.





Son olarak dikkat etmeniz gereken şey rakip partinin Gravitas / Loyalty dengesi.
Baktınız adamlar çok Gravitas(saygınlık) kazandılar, mecliste etkileri yükseldi:
Karakter ekranında dedikodu falan yayabilirsiniz.
Purge çekip katletmek var ama o loyalty puanını çok sarsıyor.
Bazıları rakip parti generallerini savaşta öldürün diyor ama ondan sonra rakip partideki kişiler size karşı bağımlılıklarını yitiriyor eksi Loyalty veriyor.
Eğer rakip partide bende olduğu gibi 1-2 kişi varsa bu yöntem denenebilir.
Fakat kalabalıksa, o kalabalığın Loyalty puanını tekrar yükseltmek masraf.
Veya yine 1-2 kişi varsa rakip partide; taktik haritadan kontrol ettikleri bölgeye bakıp:
1- Rakip partideki generallerin ordularını dağıtın.
2- Kendi ordularınızı o bölgede bekletin.
3- Her tur Purge çekin.
Önce Purge çekip sonra orduları dağıtmaya çalışırsanız, rakip parti generalleri ordularını dağıtmayı kabul etmeyebilirler.
Her tur politik ekranı kontrol edin manuel yani kendi elinizle sivil savaş çıkarmanız için bir seçenek çıkacaktır.
Kendi elinizle savaşı başlatır ve rakip partiyi bitirebilirsiniz.

Umarım yardımcı olur.
Galın sağlucakla tebessum*
46
Total War: Three Kingdoms / Total War Three Kingdoms'ta Diplomasi
« Son İleti Gönderen: * Halife * 16 Kasım 2018, 18:02:23 »


Sıkı durun, gelmiş geçmiş en iyi diplomasi sistemine sahip Total War oyunu geliyor. Gerek eski gerek yeni seçenekler ile önümüzde bir hayli meşgul olacağımız bir diplomasi düzeni var. CA nihayet potansiyeli idrak etmiş. Three Kingdoms atmosferi de bu duruma kolaylık sağlayan bir içerik sunduğu için ayrıntılı diplomasi seçenekleri göreceğiz oyunda. Daha önce olmadığı kadar, özellikle vasal yönetimi açısından adeta bir "kulkla yöneticisi" konumuna erişeceğiz.

Güzel ama bir o kadar da tedirgin edici bir gelişme var. Yeni seçenekler ve dönem nedeniyle AI baştan yazılmış. Yani eski Total War yapay zekasını unutuyoruz.

DİPLOMATİK TAVIR VE ANLAŞMA DEĞERLENDİRMESİ

Yeni bir tasarım detayı ile başlayalım. CA önceki diplomasi hareketlerini devletlerin "askeri güc"üne odaklı tasarlamışken TTK'da sistem sizin hamleleriniz ve agresif olup olmayışınıza odaklı hareket edecek diyor. Yani bir tehdit misiniz değil misiniz, bunu tartacak. Güçlü olabilirsiniz ama askeri açıdan X devleti için tehdit olmadığınızı düşünen yapay zeka sizle her daim iyi ilişkiler içerisinde olabilir.

Çin'i birleştirme iddiası ile yola çıktığınız oyunda kurduğunuz beyliğin seviyesine göre yeni diplomasi seçeneklerini aktif edebiliyoruz. Asil bir bey ile başlayıp Çin İmparatoru olma süreci içerisinde birçok diplomasi seçeneği göreceğiz.

Yapayzeka diplomaside birçok detayı tahlil ederek size cevap verecek. Elbette askeri güç bir etken ama artık mali hususlar da yapayzeka için etkili. İlerleyen süreçte kimi seçeneklerin kabulü zorlaşırken kimilerininki de kolaylaşacak. Ortak tehdit ve kaygı taşıyan tarafların şüphesiz diplomaside uzlaşması daha kolay olacak. Bir başka etken de mesafe, haritanın bir ucundan öbür ucuna anlaşmalar daha çok olumsuz cevaplar demek. İki topluluk arasındaki anlaşmalar, sadece o iki topluluk arasında olmuyor. Çevre topluluklar da bu anlaşmalara göre kendileri ile iletişim kurduğunuzda ve seçenek sunduğunuza daha önceki tutumlarınızı da değerlendiriyor.

Hain durumuna düşmekten kaçınmanız lazım. Saygı oyunda önemli bir yer tutacak. Alaşma çiğneme iptal etme kabul edilebilir değil. Savaş açma ihtimali tavan yapıyor böyle anlarda.

MÜZAKERE SAFHALARI

Diplomasi şimdi daha çok aşama içeriyor. Ticareti yapılabilir eşyalar, kaymaklar ve paktlar... Böylece sadece para tabanlı anlaşmalarda takılıp kalmıyorsunuz. Artık karşı tarafın ne yapacağını görebildiğimiz bir detay var. Puan tabanlı olarak +1 orana erişene kadar karşı tarafa çeşitli seçenekler sunmalıyız. X Y Z istiyoruz ama oran +1 değil fazladan bir geçiş hakkı ya da para önerdiğimizde oranın +1 olduğunu gördüğünüz an karşı tarafın bu öneriyi kabul edeceğini anlıyorsunuz.

Örneğin Liu Bei, Cao Cao'ya bir şey öneriyor. Arayüzde +8 oranı gözüküyor, bu anlaşmaya karşı tarafın hevesli olduğunu anlıyoruz. Hevesli olsun olmasın +1 = anlaşma kabul demek. Ana +8 gibi bir rakam gördüğünüzde Cao Cao'dan daha fazla şey talep edebileceğinizi de unutmayın. Karşı taraftan alacağınız herhangi bir şeyi kendiniz için ya da generallerinizle paylaşarak onların size bağlılığını artırmak için kullanabilirsiniz. Bu para, at dahi olabilir...

Diplomasi yaparken diğer cenkbeylerinin anlaşmanıza dair sergileyeceği tutumları göreceğiniz bir ekran da bulunuyor. Müzakere safhaları da tam olarak bu. Diplomasi artık yaptım, oldu ve bitti değil. Tekiler ve tepkiler her daim karşınıza çıkacak.

Bir başka örnek askeri geçiş talebi yaptınız diyelim. Ama karşı tarafın bu talebinize tutumu oran olarak -12, ancak 4200 para verdiğiniz takdirde bu geçiş iznini alabiliyorsunuz. Burada para yerine gıda malzemesi önerirseniz ödeyeceğiniz miktarı bir şekilde daha aza indirip zenginliğinizi azaltmamış oluyorsunuz.

YÖNETİM ALTINDAKİ DEVLETLER (VASALLAR)

Artık yönetici devlet ile vasal devlet arasında daha fazla etken faktör var. Ayrıca vasalın yönetici devletine faydaları da artmış durumda. Tabi bu da yöneten taraf için artan sorumluluk demek.

Seleukos ve Sasanileri hatırlayın önceki oyunlarda, eğer vasalı çok olan bir devlete savaş açarsanız karşınızda sadece o cenkbeyi değil vasallarını da göreceksiniz ve bunun ne kadar tehlikeli olduğunu daha önceden tecrübe ettiniz.

Vassal olmaktan çekinmemek yeri geldiğinde iyi olabilir. Küçükseniz, çevreniz sizi sıkıntıya sürükleyecek düşmanlarla doluysa daha büyük bir cenkbeyinin vasalı olmayı teklif edebilirsiniz. Bu bir kölelik değil. Ama şüphesiz bazı sınırlamalara tabi oluyorsunuz. Yönetici devlete ödeme yapma, başka bir topluluğa savaş ilan ediyorsanız yönetici devletten izin almanız gerekiyor. Eğer kabul ederlerse efendiniz savaşa dahi geliyor. Bu halinizle bile İmparatorluğa oynayabilirsiniz.

Yönetici devlet demek de vasallarını ezen olarak algılanmamalı. Karşılıklı bir simbiyot yaşam şeklini kabul ediyorsunuz bir bakıma. Eğer dengeleri iyi tutturamazsanız özgürlüklerini ilan edecekler. Bu da sizlerle savaşacakları anlamına geliyor. Bu durumu müzakere ederek de elde etmek isteyebilirler. Kendi çıkarınıza vasalınızı özgürlük verebilirsiniz bunu yaparken de taleplerde bulunabilirsiniz. Devamında müttefik olarak onlara eş değerde muamele ettiğinizde daha öncekiden çok daha güçlü bir pakt ile düşmanın karşısına dikilebilirsiniz.

Yeni bir seçenek, annex, ilhak seçeneği ile vasalınızı her şeyiyle kendi yönetiminize katabilirsiniz. Ancak bunun olumsuz yönü var, onur kırıcı ve diğer tüm topluluklar ilhak karşıtıdır hele hele annex etmeme sözü vermişken bunu yaparsanız diğer topluluklar ile aranızın ne kadar kötü olacağını oynayınca göreceksiniz. Eğer birden fazla vasalınız varsa ve birden fazla ilhak yaparsanız diğer yönetiminizin altındaki beyler aynı şeyin başlarına gelmemesi için harekete geçtiklerini göreceksiniz.

İyi bir lord olup, dengeleri gözeterek hareket ederseniz birden fazla devleti yöneten bir devlet olmak çok harika olabilir, tamamıyla size bağlı.

DİPLOMASİ SEÇENEKLERİ
-Barış ve Savaş

Burada vassal devletler ile alakalı yeni seçenekler mevcut, önceki serilerden bilinen seçenekler de varlığını koruyor. Ultimatom için bir yenilik diyebiliriz. Bu tehdit seçeneği kendinizle eş değer bir devlete yapılırsa olumsuz geri dönüş yapabilir. Bu yüzden ilerisini düşünerek kullanın. Hatırlatalım, her diplomasi adımınız karşınızdaki topluluğu değil çevrenizdeki her topluluk ile ilişkileriniz için bir etken.

-Ticaret ve Evlilik

Toplu ödeme gibi tur bazlı ödeme seçenekleri yeniden karşımızda. Artık tahıl veya benzeri ortak puanda toplanan "yiyecek" sadece hazineye kalmıyor bir ticaret malzemesi olarak da kullanılabiliyor. Kimi toplulukların yemek üretimi çok az ya da yok bile, işte böyle bir anda siz askeri değil ayni gelirinizle toprakları kendinize bağlayabiliyorsunuz.

Artık şehirler de diplomasiye tabi. Şehir teslim etme, talep etme... Geleneksel Total War oyunlarındaki bu seçenek yeniden karşımızda.

Bir diğer yenilik "önemli eşya" ya da "varlıklar" diplomaside size ait olan efsanevi ya da değerli at, silah gibi öğeleri de diplomasi de söz konusu yapabilirsiniz. Kimisi kullanılabilirken kimileri de süs konumundadır ama önem arz eder. Çeşitli şekillerde bu varlıklara erişebilirsiniz.

İlişkiler, ticaret, evlilik ile de halledilebilir. Evlenenlerin yaşayacağı yeri bile belirleyebilirsiniz. Bu seçenek size yeni yandaşlar kazandırmak için değerlendirilebilir. Sonraki yazıda ittifak, koalisyon ve diplomasi anlaşmaları daha da detaylı izah edilecek(miş).

1-2 ÖRNEK VAKA

Taraf değiştiren ve başkasının yönetimine giren X şahsiyet Y tarafından varis ilan edildiğinde, Y ölünce varlıkları X'e kalabiliyor. Bu Medieval'da var olan bir özellik, yıllardır görmüyorduk, geri geliyor.

Gıda sorunu yaşayan X karakteri, Z ile savaşta, Y de fırsat olarak X'e bolca gıda verebileceğini öneriyor ama bunun karşılığında hamilik de öneriyor. Z güçlü bir düşman, gıda yok ve Y de Z'ye düşman. O halde Y'nin gıda teklifini kabul etmek ve Z'nin şiddetinden Y'nin boyunduruğu altına girmek şu an için yegane durum. Sonuç olarak Y'nin talepleri kabul ediliyor. Normalde buradaki gıda sorunu yaşayan X askeri olarak güçlü aslında ama gıda problemi ciddi bir sorun olduğu için bu çaresiz durumda vasal olmayı kabul ediyor.

Not: Olabildiğince kısa ve anlaşılır yazmaya çalıştım, 1re1 çevirmedim.  op* diplomasi ile alakalı bilgiler geldikçe burada toparlayalım.
47
Baştan sona soluksuz okudum. Henüz efsanevi zorlukta başlamayı göze alamayan biri olarak öncelikle takdir etmem lazım. İyi bir oyun, güzel hikaye anlatımı ve arada verilen küçük ama etkili tüyolar kalite kokuyor, eline sağlık.


Şu ağız burun kırdırdığın ama karşı tarafı da duman ettiğin efsane savaşları nasıl çıkardığını bir kaç savaş videosu ile paylaşabilirsen tadından yenmez usta.

Ben de yeni dlc Cumhuriyetin yükselişinde Roma seferini ZOR seviyede tüm sefer haritasını ele geçirerek hakimiyet zaferiyle tamamlayıp ardından başladığım Çöl Kabilelerinden KUŞ seferine devam ediyorum. Roma ile ilk seferim de askeri ve ekonomik gücüme güvenerek aile ve siyaset sayfası ile ilgilenmemiştim ve iki kez bölünme yaşadım. Ansızın eyaletlerin elinden çıkması ve karşında da bizzat yetiştirip güvendiğin orduların yer alması ne demek yaşamış birisiyim. Bu iki bölünmeyi zor bela savuşturduktan sonra düzenli olarak SADAKATİ GÜVENCEYE AL diyerek sorunsuz ve kolay bir şekilde tamamladım.


Stratejik haritadan hangi eyaletlerin hangi partilere ait olduğunu görmek mümkün. Önlem olarak o eyaletlerdeki +%10 sadakat tebliği seçilebilir.


Dediğin gibi bölünme durumunda karşında kendi askerlerin yer alıyor ve keşke bu kadar da kaliteli oluşturmasaydım dedirtebiliyor.


İsyan durumunda da isyan ordusu çok hızlı asker basıp kısa sürede fulleniyor, hemen bastırmakta fayda var.


Seferinde başarılar, eline sağlık.
48
Total War: Rome 2 / Ynt: Gerçek zamanlı Rise of the Republic LEGENDARY PARTHIA CAMPAIGN
« Son İleti Gönderen: Miraj 15 Kasım 2018, 21:31:53 »
Özetle GG mi?  uzgun*

Yok be ya, bize heyecan yaptırıyor, yemezler kah*

Ben sandım kendi kendime yazıyorum meğer okuyan varmış  yardir*
Bu kadar çabuk GG olmaz ya
Bütün Parthia province olarak elimizde
Başkent ile darbeciler arasında tampon bölge olarak Merv elimizde
Biraz direnelim olmazsa yıkıldık diye SecreenShot bırakırız  sekil*  ehue*



Yine en iyi savunma, saldırıdır düşüncesinden yola çıkarak hücuma kalktık.
Böyle darbe girişimlerinde hızlı bastırmak önemli.
Yoksa adam sürekli yeni ordu basıyor.
Başta 4 ordusu olan darbeciler birkaç tur sonra 6-7 orduyla geziyor.
Burada ilginç bir durum oldu şöyle ki;
Sayılar eşit gibi görünüyor 1.6k vs 1.6k
Ama muharebe başladı, ben bakıyorum bi terslik var
Adam hem orduyla, hem garnizonla, hem de 1 birim destek zırhlı süvarilerle girdi savaşa
La vur vur bitmiyolar
Muharebe sonunda öğrendik ki adamlar 2.2k çıktı usta..
Neyse bunu da bir şekil hallettik.
Ağzımızı burnumuzu dağıttılar ama siz bir de karşı tarafı görün:



DUMAN ETTIK ADAMLARI ULA
La bu Amul köyünü de hiç sevmiyom aga.
Alsan bir dert, almasan ayrı dert.
Aldık almasına ama şimdi de hem kuzeye, hem doğuya, hem güney doğuya dikkat etmek lazım.
Düşmanlar sarmış her tarafımızı.
Derken Baktra'dan Merv'e doğru bir full stack darbeci hareketlendi.
Ben başkentte bizden bi adam yetiştiriyordum full stack orduyla saldım bunu Merv'e. (Bu sürprüz adamın nerden çıktığını birazdan anlatıcam)
Bi taraftan da Bukhara boşta gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum.
Pyrrhic zaferden sonra ordunun yarısı yok zaten.
Almaya alırız ama yukardan Roxolani inerse sıkıntı olur.
Yarım yamalak orduyla 2 köyü tutabilir miyim falan diye düşündüm



Şimdi o sürprüz generalin nereden çıktığını anlatayım.
Politik ekranda yeni şeyler keşfettim.
Tur içinde bazen mesajlar geliyordu ekonomiden anlayan bir kadın var ne yapalım ya da devlet işlerinden anlayan birisi var ne yapalım diye soruyordu.
İki seçenek veriyordu;
Ödüllendir veya sahiplen.
Ben sahiplendim 2 karıyı da.
Politik ekran ScreenShot'a bir bakarsanız sağ tarafta 'Other Nobles' kısmı var.
Onlar o karılar işte.
Neyse bunlardan birini evlendirdim, baktım kocası benim aileme mensup oldu.
Ula ula ula
Bastım buna full stack orduyu, verdim mehteri, yolladım Merv'e.
Darbeci geneğaal geri vites bastı çekti gitti Maracanda tarafına.
Diğer kadını da evlendirip kocasına bastım full stack ordu, yolladım Amul'e.
Ben bu arada yarım orduyla Bukhara'yı aldım.
Roxolani yukardan gelmesin mi
Yine Pyrrhic zaferle yolladım bunları geri.
ScreenShot çekmemiş yine PC çıldırdım.
Neyse.
Bir tur sonra Maracanda'yı kuşattım yarım yamalak orduyla.
Bi an ben bile şaşırdım la abartmasammı, beklesemmi biraz falan diye.
Ama beklesem adam daha da güçlenicek.
Atın ölümü arpadan olsun.
Benim adamlar 1.2k, karşıda var 1.4k.
Otomatik savaşta %9 ordun kalacak ve kesin yenileceksin dedi.
Manuel savaştık.
Sonuç olarak 59 şehit verdik.
1161 kelle aldık.
GG WP EZ



Baktım Baktra tarafından gelen full stack ordu bu sefer beni kuşatma altına altı Maracanda'da.
Vaoov la nooliy
Amul'deki full stack orduyu koşturdum Maracanda önlerine.
Vurdum buna kırbacı vurdum buna kırbacı.
İki ordumla darbecilerin son full stack ordusuna zbam zbam zbam nası vuruyorum vaooovv
Neyse sonrası çok zor olmadı.
Kalan 2 şehrinde 1 birim general vardı sadece.
Bir ordu Amul'de diğeri de Bukhara'da Roxolani'ye karşı beklerken,
Bir full stack orduyla aldım son kalan 2 şehri de.



Toparlandık beyler sıkıntı yok.
Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz.
Bir gün boyunca Rise of the Republic Politics'i inceledim ve olayı çözdüm.
Hiç sivil savaş çıkarmadan kampanyayı nasıl oynarsınız rehbere ekleyeceğim.
Meclisteki çoğunlukla falan alakası yokmuş bu yeni güncellemede.
Zaten rehbere bi düzen çekmem lazım bu son güncellemelerden sonra.
Bu günlükte bu kadar dostlar.

Konuyu başlattım ki forum belki canlanır ama tık yok gibi  yardir*
Neyse galın sağlucakla  tebessum*
49
Total War: Three Kingdoms / Ynt: Total War Three Kingdoms Karakter Listesi
« Son İleti Gönderen: * Halife * 15 Kasım 2018, 20:51:39 »
1. mesaj güncellendi.
50
Total War: Three Kingdoms / KARAKTERLER: Huang Zhong - Yetenekler
« Son İleti Gönderen: * Halife * 15 Kasım 2018, 20:50:33 »

Huang Zhong, yaşlı görünüyor olabilir ama hala bir genç kadar dinç ve saldırgan bir yapıya sahip. Okçuluk onun savaş alanındaki en etkili yanı.

Hedefini ıskalamayan ok atışları yapabiliyor. Yay kullanımı konusunda tez ve bunu generallerine aksettirecek ve kendisine karşı yapılan tüm ataklardan kaçınma yetileri var. Tabi bunlar sürekli değil :) cooldown ya da tek kullanım olmalı, ilerleyen günlerde öğreneceğiz. Son olarak eskilerden kalma, yadigar bir yayı var.
Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10