Konu: Karalamalarım  (Okunma sayısı 9957 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Hashasim the MERCİLESS

  • Level 14
  • İleti: 5234
  • Bonzai Adamı Bozai...
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #20 : 29 Aralık 2013, 12:27:44 »
Bunlar bir karalamadan fazlası dostum  tbr*
Biz Anadolu'ya kardeşlik Türküleriyle gelmedik!
'Kurt Başlı Sancağımız'. Kan damlayan kılıçlarımızla geldik.

 DİREN DOĞU TÜRKİSTAN...

Çevrimdışı general263

  • Level 8
  • İleti: 323
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #21 : 11 Ocak 2014, 17:19:17 »
Kim demiş General sivri kulaklı çizemez deyü?  dov* dov*

« Son Düzenleme: 11 Ocak 2014, 17:22:43 Gönderen: general263 »

Çevrimdışı Dark Heart

  • Level 12
  • İleti: 3269
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #22 : 11 Ocak 2014, 17:25:20 »
Hobbit 2 de ki kadın mı bu  ehue*

İmrendim yahu,şimdi senin sayende heves edicem gidicem çizicem bir çöp adam. Sonra sinirlenicem bir daha da resim çizmicem  kah*

Çevrimdışı The Enemy

  • Level 11
  • İleti: 2960
  • Legio I Victrix
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #23 : 11 Ocak 2014, 17:35:47 »
Bugün bi moyolu kadın çizdim ama biraz fazla iddialı oldu.

Çevrimdışı cahman

  • Level 12
  • İleti: 3427
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #24 : 11 Ocak 2014, 18:02:53 »
cidden olağan üstü  tbr*
NO FUTURE

Çevrimdışı general263

  • Level 8
  • İleti: 323
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #25 : 11 Ocak 2014, 18:36:52 »
Evet hobitteki elf abla.Yeteri kadar benzemetemedim ama güzel oldu şahsı.

Çevrimdışı killerknight78

  • Level 9
  • İleti: 525
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #26 : 11 Ocak 2014, 18:48:28 »
İnanılmaz bir yetenek.

Çevrimdışı general263

  • Level 8
  • İleti: 323
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #27 : 11 Ocak 2014, 22:07:55 »
Bu tam bizlik işte:


Çevrimdışı kiami

  • Level 11
  • İleti: 2800
  • cemel maafi
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #28 : 11 Ocak 2014, 22:09:28 »
Arada subliminal mesajlı resimler çiziyor musunuz? kah*
Tamam bu durumda kabul etmek zorudayım @misket in genel kültürüne ve @forever_ducale nin "top"lar hakkındaki derin bilgisine saygı duyuyorum.
Evet, maalesef hakkında çok şey biliyorum :(

Çevrimdışı general263

  • Level 8
  • İleti: 323
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #29 : 11 Ocak 2014, 22:18:10 »
Yeni ergenken arkadaşların ısrarıyla öyle hatalarım olmuştu   gll* gll*
« Son Düzenleme: 11 Ocak 2014, 22:18:31 Gönderen: general263 »

Çevrimdışı Dark Heart

  • Level 12
  • İleti: 3269
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #30 : 11 Ocak 2014, 22:19:55 »
Şu mesaj duvarda ki göz dimi  ehi*

Çevrimdışı cahman

  • Level 12
  • İleti: 3427
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #31 : 11 Ocak 2014, 22:25:01 »
Bu son resmi ne kadar sürede çizdin çok fazla ayrıntı var harika yav sk*
NO FUTURE

Çevrimdışı Appius Victor

  • Level 9
  • İleti: 647
  • Lone Wanderer
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #32 : 11 Ocak 2014, 22:25:11 »
Çizimlerin benimde hoşuma gitti. Bu arada aklıma takılan bişey var bu Dark Heart kendini kız diye tanıtmamış mıydı? Şimdi The Enemy olum demiş ona. Daha öncedende dikkatimi çekti bu. Başlarda yok ben asosyal bi kızım ailem bilgisayarın başından kaldıramıyo beni. Ama benim ilgilendiğim bu forumu görseler onlar benden daha beter bağımlı olurlar falan diyodu. Ne iş?

Çevrimdışı Dark Heart

  • Level 12
  • İleti: 3269
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #33 : 11 Ocak 2014, 22:35:04 »
Çizimlerin benimde hoşuma gitti. Bu arada aklıma takılan bişey var bu Dark Heart kendini kız diye tanıtmamış mıydı? Şimdi The Enemy olum demiş ona. Daha öncedende dikkatimi çekti bu. Başlarda yok ben asosyal bi kızım ailem bilgisayarın başından kaldıramıyo beni. Ama benim ilgilendiğim bu forumu görseler onlar benden daha beter bağımlı olurlar falan diyodu. Ne iş?
WTF ! sk*  sk* sk* Dur açılımını da yapayım WHAT THE F*CK !

Çevrimdışı kiami

  • Level 11
  • İleti: 2800
  • cemel maafi
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #34 : 11 Ocak 2014, 22:36:28 »
Çizimlerin benimde hoşuma gitti. Bu arada aklıma takılan bişey var bu Dark Heart kendini kız diye tanıtmamış mıydı? Şimdi The Enemy olum demiş ona. Daha öncedende dikkatimi çekti bu. Başlarda yok ben asosyal bi kızım ailem bilgisayarın başından kaldıramıyo beni. Ama benim ilgilendiğim bu forumu görseler onlar benden daha beter bağımlı olurlar falan diyodu. Ne iş?
Ben bir kız bu forumda yazı yazamaz çok zor.
Tamam bu durumda kabul etmek zorudayım @misket in genel kültürüne ve @forever_ducale nin "top"lar hakkındaki derin bilgisine saygı duyuyorum.
Evet, maalesef hakkında çok şey biliyorum :(

Çevrimdışı Dark Heart

  • Level 12
  • İleti: 3269
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #35 : 11 Ocak 2014, 22:38:04 »
Ben bir kızım diyen jajal ki o da bir espürü. Ayrıca hani fotoma bakıpta bu bir kız diyen varsa,kürsüden ayrılsın  yardir*

Çevrimdışı kiami

  • Level 11
  • İleti: 2800
  • cemel maafi
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #36 : 11 Ocak 2014, 22:39:20 »
Ben bir kızım diyen jajal ki o da bir espürü. Ayrıca hani fotoma bakıpta bu bir kız diyen varsa,kürsüden ayrılsın  yardir*
Hiç hatırlamıyorum ben yokken demiş galiba manyak.
Tamam bu durumda kabul etmek zorudayım @misket in genel kültürüne ve @forever_ducale nin "top"lar hakkındaki derin bilgisine saygı duyuyorum.
Evet, maalesef hakkında çok şey biliyorum :(

Çevrimdışı Dark Heart

  • Level 12
  • İleti: 3269
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #37 : 11 Ocak 2014, 22:40:46 »
yok Haşhaşcıya özelden diyip duruyormuş  yardir*

Çevrimdışı kiami

  • Level 11
  • İleti: 2800
  • cemel maafi
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #38 : 11 Ocak 2014, 22:41:12 »
yok Haşhaşcıya özelden diyip duruyormuş  yardir*
Ona denirmi lan öyle bir şey. kah*
Tamam bu durumda kabul etmek zorudayım @misket in genel kültürüne ve @forever_ducale nin "top"lar hakkındaki derin bilgisine saygı duyuyorum.
Evet, maalesef hakkında çok şey biliyorum :(

Çevrimdışı general263

  • Level 8
  • İleti: 323
Ynt: Karalamalarım
« Yanıtla #39 : 11 Ocak 2014, 22:44:20 »
Bir "isvahsam" vardı, o noldu?