Konu: Mod Yapımı Konusunda Yardım?  (Okunma sayısı 3395 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« : 03 Temmuz 2015, 19:05:38 »
Arkadaşlar bu MOD tasarlama nişleri nasıl oluyor? Bende Rome 1 için kafamdaki planlarımı mod oalrak hazırlayıp oyuna katabilmek isterim ancak MOD yapma konusunda bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim tebessum* Konuyu internetten araştırmak yerine size soruyorum çünkü tecrübeli sözlerin daha çok işime yarayacağını düşünüyorum tbr*
@forever_ducale  @mh051020  @Easterling @Mouth Of Sauron @omer56  @Ewert  @Emprecuss  aklıma ilk gelen arkadaşları yazdım yardım edebilecek herkese teşekkür ederim tbr*
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2015, 19:10:15 Gönderen: Gaius Julius Ceasar »
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • Level 14
  • İleti: 11287
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #1 : 03 Temmuz 2015, 19:06:23 »

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #2 : 03 Temmuz 2015, 19:08:00 »
Ercü Empreccus forumu bıraktı biliyorum?
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2015, 19:08:48 Gönderen: Gaius Julius Ceasar »
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Easterling

  • Level 14
  • İleti: 6253
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #3 : 03 Temmuz 2015, 19:09:13 »
Emprecuss ve @Diesel daha iyi bilir ve şu bölüme göz gezdir.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?board=834.0
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2015, 19:10:10 Gönderen: Easterling »

Çevrimdışı forever_ducale

  • fsociety
  • Level 14
  • İleti: 11287
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #4 : 03 Temmuz 2015, 19:10:05 »
Yok bırakmadı kerata.

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #5 : 03 Temmuz 2015, 19:15:51 »
Emprecuss ve @Diesel daha iyi bilir ve şu bölüme göz gezdir.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?board=834.0
@Easterling  o konuya baktım yardımcı olabilecek bir şey göremedim orada da nasıl yapacağını soran bir arkadaş var, başka bir tavsiyen var mı?
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Easterling

  • Level 14
  • İleti: 6253
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #6 : 03 Temmuz 2015, 19:33:00 »
Emprecuss ve Diesel gelince yardım eder. Onun dışında o bölümden bakabilirsin ama aradığını bulamadıysan TWC'den de bakabilirsin.

Çevrimdışı Diesel

  • Level 12
  • İleti: 3969
  • ~ Brotherhood Of Steel ~
Re: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #7 : 03 Temmuz 2015, 19:44:48 »
Rome 1 Mod yapımı belki Medievaldan daha kolay fakat zorluk konusu neler katacağına göre değişir.Model yapacaksan çok zorlaşır yapmayacaksan kolaya biner.

Ayrıca , mod araçları var fakat Medieval 2'için , yani Romeye çok uyarmı bilmem.İstersen daha çok açığa yükle daha iyi yardımcı olayım.
dizel

Çevrimdışı omer56

  • Level 13
  • İleti: 4078
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #8 : 03 Temmuz 2015, 20:29:20 »
@Emprecuss başkana iş düştü

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Re: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #9 : 03 Temmuz 2015, 21:14:53 »
Rome 1 Mod yapımı belki Medievaldan daha kolay fakat zorluk konusu neler katacağına göre değişir.Model yapacaksan çok zorlaşır yapmayacaksan kolaya biner.

Ayrıca , mod araçları var fakat Medieval 2'için , yani Romeye çok uyarmı bilmem.İstersen daha çok açığa yükle daha iyi yardımcı olayım.
Model yapacaksan derken? Dediğim gibi tamamen acemiyim eğer bana yardımcı olabilirsen sevinirim, Rome 1 de sadece birimlere özellik eklemek yeni birim eklemek ve yeni kaleler eklemeyi yapacağım başlangıç oalrak. Bide daha çok açığa yükle derken ne demek istediğini anlamadım @Diesel  ?
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Diesel

  • Level 12
  • İleti: 3969
  • ~ Brotherhood Of Steel ~
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #10 : 03 Temmuz 2015, 21:29:51 »
Ne yapmak istediğini daha ayrıntılı anlat dedim  tebessum*

Bunun için modelleme öğrenmek gerek  tebessum*
dizel

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #11 : 03 Temmuz 2015, 21:36:56 »
Şöyle açıklıyım o zaman:
1-Yeni askeri birimler eklemek istiyorum
2-Yeni kaleler eklemek istiyorum
3-Askerlere yeni özellikler eklemek istiyorum [lejyonların kapanabilmesi gibi başka birimlere başka özellikler]
4-Yapay zekayı daha zorlayıcı yapmak istiyorum

İstediklerim bunlar, modelleyi nasıl öğreneciğimi söylebilir misin? Yani netten araştırarak mı yoksa forumda bunun için bir sayfa var mı? @Diesel
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Diesel

  • Level 12
  • İleti: 3969
  • ~ Brotherhood Of Steel ~
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #12 : 03 Temmuz 2015, 21:39:24 »
1-İnternetten modelleme bulmalısın.Fakat : öğrenmek istediğinden emin misin ? Kolay değil.
2-Bu en kolayı.Forumda bulabilirsin.
2-Dosyalardan mümkün.
3-Bu biraz zor.Bunu en güzel ülkelerin ticari güçlerini kısıtlayarak yaparsın.Event ve diplomasiylede.
dizel

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #13 : 03 Temmuz 2015, 21:45:29 »
Misal Macedon Phalanxlarına kalkan duvarı özelliği eklemek istesem bunu dosyalardan yapabiliyor muyum?
Ayrıca evet modelleme öğrenmek istiyorum zor da olsa eninde sonunda yapacağıma eminim
Yapay zekayıda zorlaştırmak için gerekenleri öğrenmek istiyorum diğer ikisi kolay dedin zaten buradan hallederim yardımların için teşekkürler @Diesel
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Diesel

  • Level 12
  • İleti: 3969
  • ~ Brotherhood Of Steel ~
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #14 : 03 Temmuz 2015, 21:51:38 »
Evet diye biliyorum , zira kalkanları animasyona uygunsa neden olmasın :)
O halde internetten 3DWings diye arat  ,derslerine bak . Kılıç kalkan modelle  tebessum*
Tamam sor bana hallederiz  tebessum*
dizel

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #15 : 03 Temmuz 2015, 21:54:41 »
Hepsi için teşekkür ederim tebessum* Yeni özelliklere bakmaya başladım bile tbr*
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Aura

  • Level 11
  • İleti: 2163
  • Demircan Öney
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #16 : 03 Temmuz 2015, 22:01:22 »
1-Asker eklemek zor bir olay değil. Mantığını kavradığın anda seri bir şekilde yeni asker ekleyebilirsin. (Birim kartları vs hazırsa ekleyeceğin askerin daha kolay olur)

2-Kolay iş bununda mantığını kavradığın zaman seri bir şekilde ekleyebilirsin. world klasöründeki dosyaların işlevlerini çözmen lazım hangisi ne işe yarıyor.

3-Rtw data klasöründe (benimki D:\SteamLibrary\steamapps\common\Rome Total War Gold\data mesela) export_descr_unit.txt klasöründe ilk satırlarda özelliklerin bir listesi var hangisi ne işe yarıyor.

Kod: [Seç]
;Data entries are as follows
; Type          The internal name of the unit. Note this not necessarily the same as the on screen name
; dictionary        The tag used to look up the on screen name
;
;Category and class define the rough type of the unit. They're used for setting some
;default attributes and for determining where units go in formation amongst other things
; category      infantry, cavalry, siege, handler, ship or non_combatant
; class         light, heavy, missile or spearmen
;
; voice_type        Used to determine the type of voice used by the unit
;
; soldier       Name of the soldier model to use (from descr_models_battle.txt)
;               followed by the number of ordinary soldiers in the unit
;               followed by the number of extras (pigs dogs, elephants, chariots artillery pieces etc attached to the unit)
;               followed by the collision mass of the men. 1.0 is normal. Only applies to infantry
; officer       Name of officer model. There may be up to 0-3 officer lines per unit
; ship          Type of ship used if applicable
; engine        Type of siege engine used by unit
; animal        The type of non ridden on animals used by the unit
; mount         Type of animal or vehicle ridden on
;
; mount_effect  Factors to add when in combat against enemy units that have the specified mounts
;               Up to three factors may be specified, which may be classes of mount, or specific types
;
; attributes    A miscellanious list of attributes and abilities the unit may have. Including
;               sea_faring = can board ships
;               hide_forest, hide_improved_forest, hide_long_grass, hide_anywhere   = defines where the unit can hide
;               can_sap = Can dig tunnels under walls
;               frighten_foot, frighten_mounted = Cause fear to certain nearby unit types
;               can_run_amok = Unit may go out of control when riders lose control of animals
;               general_unit = The unit can be used for a named character's bodyguard
;               cantabrian_circle = The unit has this special ability
;               no_custom = The unit may not be selected in custom battles
;               command = The unit carries a legionary eagle, and gives bonuses to nearby units
;               mercenary_unit = The unit is s mercenary unit available to all factions
;
; formation     soldier spacing (in metres) side to side, then front to back for close formation
;               followed by the same measurements in loose formation.
;               followed by the default number of ranks for the unit
;               followed by the formations possible for the unit. One or two of
;               square, horde, phalanx, testudo, or wedge
;
; stat_health   Hit points of man, followed by hit points of mount or attached animal (if applicable)
;               Ridden horses and camels do not have separate hit points
;
;Details of unit's primary weapon. If the unit has a missile weapon it must be the primary
; stat_pri      From left to right
;               attack factor
;               attack bonus factor if charging
;               missile type fired (no if not a missile weapon type)
;               range of missile
;               amount of missile ammunition per man
;               Weapon type = melee, thrown, missile, or siege_missile
;               Tech type = simple, other, blade, archery or siege
;               Damage type = piercing, blunt, slashing or fire. (I don't think this is used anymore)
;               Sound type when weapon hits = none, knife, mace, axe, sword, or spear
;               Min delay between attacks (in 1/10th of a second)
; stat_pri_attr
;               primary weapon attributes any or all of
;                   ap = armour piercing. Only counts half of target's armour
;                   bp = body piercing. Missile can pass through men and hit those behind
;                   spear = Used for long spears. Gives bonuses fighting cavalry, and penalties against infantry
;                   long_pike = Use very long pikes. Phalanx capable units only
;                   short_pike = Use shorter than normal spears. Phalanx capable units only
;                   prec = Missile weapon is only thrown just before charging into combat
;                   thrown = The missile type if thrown rather than fired
;                   launching = attack may throw target men into the air
;                   area = attack affects an area, not just one man
;
;Details of secondary weapons. If the unit rides on, or has attached animals or vehicles
;then the secondary weapon details refer to their attacks. If the unit has missile weapons
;the secondary weapon will be the one used for melee
;If the unit has a primary melee weapon, it may have a secondary side arm
; stat_sec      As per stat_pri     (a value of no means no secondary weapon)
; stat_sec_attr As per stat_pri_attr
;
; stat_pri_armour   Details of the man's defences
;                   armour factor
;                   defensive skill factor (not used when shot at)
;                   shield factor (only used for attacks from the front of left)
;                   sound type when hit = flesh, leather, or metal
;
; stat_sec_armour   Details of animal's or vehicle's defenses (note riden horses do not have a separate defence)
;                   As per stat_pri_armour, except that the shield entry is ommited
;
; stat_heat         Extra fatigue suffered by the unit in hot climates
;
; stat_ground       Combat modifiers on different ground types. From left to right
;                   scrub, sand, forest, snow
; stat_mental       The base morale level, followed by discipline and training
;                   discipline may be normal, low, disciplined or imperuous. Impetuous units may charge without orders
;                   training determines how tidy the unit's formation is
;
; stat_charge_distance Distance from the enemy that the unit will begin charging
; stat_fire_delay   Ectra delay over that imposed by animation, hetween volleys
;
; stat_food         No longer used
; stat_cost         Number of turns to build,
;                   Cost of unit to construct
;                   Cost of upkeep
;                   Cost of upgrading weapons
;                   Cost of upgrading armour
;                   Cost for custom battles
; stat_ownership    List of factions and cultures that may have this unit

4-Yapay zekayı değiştirmek imkansız çünkü hardcoded. Yapabileceğin tek şey birliklerin özelliklerini dengelemek ve belli devletlere başlangıçta belli formasyonlar verebiliyorsun. http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?64097-Modifying-Formation-AI-version-2&highlight=formations

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #17 : 03 Temmuz 2015, 22:03:06 »
@Diesel  ben netten askerlere yeni özellik eklemek için dosyalardan ne yapmamız gerektiğini söyleyen bir yer bulamadım sen biliyorsan bana link şeklinde verebilir misin? Benim aratmalarımda hep hileleri paylaşmış kimselerin sayfaları çıkıyor. @Aura teşekkürler tebessum*
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı Aura

  • Level 11
  • İleti: 2163
  • Demircan Öney
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #18 : 03 Temmuz 2015, 22:08:15 »
ihtiyacın olan dosya export_descr_unit.txt

type             roman legionary first cohort ii
dictionary       roman_legionary_first_cohort_ii      ; Legionary First Cohort
category         infantry
class            heavy
voice_type       Medium_1
soldier          roman_legionary_cohort_ii, 60, 0, 1.3
officer          roman_centurion
officer          roman_standard
attributes       sea_faring, hide_forest, can_sap, hardy, command
formation        1, 2, 2, 3, 4, square, testudo
stat_health      1, 0
stat_pri         13, 3, pilum, 35, 2, thrown, blade, piercing, spear, 25 ,1
stat_pri_attr    prec, thrown ap
stat_sec         9, 3, no, 0, 0, melee, simple, piercing, sword, 25 ,1
stat_sec_attr    no
stat_pri_armour  12, 5, 5, metal
stat_sec_armour  0, 1, flesh
stat_heat        5
stat_ground      2, 0, 0, 0
stat_mental      10, disciplined, highly_trained
stat_charge_dist 30
stat_fire_delay  0
stat_food        60, 300
stat_cost        2, 1220, 310, 130, 190, 1220
ownership        romans_julii,romans_brutii,romans_scipii,romans_senate

Yukarıda belirttiğim yerler özellikleri ve formasyonlarıdır bir askerin.

Mesela ekleyebileceğin formasyonlar bunlar;


; formation     soldier spacing (in metres) side to side, then front to back for close formation
;               followed by the same measurements in loose formation.
;               followed by the default number of ranks for the unit
;               followed by the formations possible for the unit. One or two of
;               square, horde, phalanx, testudo, or wedge

Özelliklerde bunlar

; attributes    A miscellanious list of attributes and abilities the unit may have. Including
;               sea_faring = can board ships
;               hide_forest, hide_improved_forest, hide_long_grass, hide_anywhere   = defines where the unit can hide
;               can_sap = Can dig tunnels under walls
;               frighten_foot, frighten_mounted = Cause fear to certain nearby unit types
;               can_run_amok = Unit may go out of control when riders lose control of animals
;               general_unit = The unit can be used for a named character's bodyguard
;               cantabrian_circle = The unit has this special ability
;               no_custom = The unit may not be selected in custom battles
;               command = The unit carries a legionary eagle, and gives bonuses to nearby units
;               mercenary_unit = The unit is s mercenary unit available to all factions

Bu arada konu yanlış yerde @forever_ducale
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2015, 22:11:53 Gönderen: Aura »

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Mod Yapımı Konusunda Yardım?
« Yanıtla #19 : 03 Temmuz 2015, 22:23:03 »
@Aura  ben daha önce dosyalardan askerlerin vuruş ve zırh değerlerini değiştrimiştim ancak oyun her 2 turn de bir kapanmaya başlamıştı yaptığım değişikler ne boyutta olsun ki oyun hata vermesin?
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250