Konu: bişeyler yaptım işte:eheh  (Okunma sayısı 1598 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı SARIDEW

  • Level 3
  • İleti: 37
bişeyler yaptım işte:eheh
« : 05 Mayıs 2007, 22:44:44 »
sagılarımla .buba
 .krl .krl .krl






« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2007, 03:02:00 Gönderen: MetalCi```HaFiz| »
Teretdüt etmeden gittiler. öyle güzel öyle güzeldiki  gittikleri yerler... gittiler ve bir daha dönmediler.

Çevrimdışı lonelyboy

  • Level 8
  • İleti: 413
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #1 : 06 Mayıs 2007, 02:56:20 »
resimleri güzel yakalamışsın 3 ve 5 güzel duruyor
İMZA SİLİNDİ - BOYUT önemli olan imzanın boyutu değil işlevi
Eğer laik görürseniz ben Rome: Total War genel veya modifikasyonlar da bölüm sorumlusu olabilirim.


adam dinle romeyı ayırıyor beyler

Çevrimdışı Amar

  • Level 7
  • İleti: 286
  • Velâ Gâlibe İllallah
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #2 : 06 Mayıs 2007, 03:06:21 »
argolarda lan ulan değil nen lem len ve ulen uleynn gibi sansürle ama güzel çalışmalar
Bazı insanlar Bazen insanlar...

Çevrimdışı faky

  • Level 3
  • İleti: 21
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #3 : 06 Mayıs 2007, 09:45:20 »
son resimde atları nasıl yakalamıssın olee he hee cok komık tebrikler

Çevrimdışı Amar

  • Level 7
  • İleti: 286
  • Velâ Gâlibe İllallah
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #4 : 06 Mayıs 2007, 09:52:20 »
bence savaş mahali polenezköy :D ahahahaha atların aşkına bak
Bazı insanlar Bazen insanlar...

Çevrimdışı biohazard

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #5 : 09 Mayıs 2007, 00:34:49 »
özelllikle son 2 resim güzeldi .oba

Çevrimdışı ankaraspider

  • Level 3
  • İleti: 30
    • Total War Anadolu
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #6 : 09 Mayıs 2007, 00:48:15 »
resimleri iyi yakalamışsın hele o bir deki kol hareketini nasıl gordun şaştım valla(dibine kadar incelemişsin helal)

gerçekten de çok güzel olmuş eline sağlık...

Çevrimdışı SARIDEW

  • Level 3
  • İleti: 37
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #7 : 09 Mayıs 2007, 15:47:54 »
adamlar daha neler yapıyo onları çekip göndirim yakında .krl
Teretdüt etmeden gittiler. öyle güzel öyle güzeldiki  gittikleri yerler... gittiler ve bir daha dönmediler.

Çevrimdışı kuffar

  • Level 1
  • İleti: 0
Ynt: bişeyler yaptım işte:eheh
« Yanıtla #8 : 09 Mayıs 2007, 15:51:50 »
hehehe atların durumunu çok iyi yakalamışsın helal olsun.