Konu: Mizah TWT Mayıs 2008  (Okunma sayısı 12749 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Darkness778

  • Level 9
  • İleti: 685
  • Bitliste 5 minare.
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #80 : 09 Mayıs 2008, 00:32:38 »
kendini sanırım kitlesi en büyük olan totalwar sitesinde rezil etmek istiyor zeyc biz napalım kolay gelsin diyelim  tbr*
,

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #81 : 09 Mayıs 2008, 00:34:08 »
onlar değil. her şeyi ben yapıyorum. ayrıca bu başlıkta söylenen hiç bi şey ağır olmaz. ki dediğin de doğru. ben 10-25 kişi için çabalıyorum. Bi dakka gözlerim doldu birden. (buraya burun çekme efekti yaparmı birisi, ben yazıyla ifade edemedim de).

önemli olan nitelik. bak 3 kişi 3 sayfadır konuşuyoruz. ... yine gözlerim doldu. ah sizi sizi, ben sizlerle varım, halkım benim, beni sevin birazcık diye uğraşıyorum. ah darkness ah? lanet olsun bu içimdeki insan sevgisine...
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı ZeCy

  • Level 9
  • İleti: 652
    • TOTALWARIZM
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #82 : 09 Mayıs 2008, 00:34:43 »
yaa beğenmeyince intihara filan kalkışmaz inşallah  uzgun* oradaki arkadaşlara  önceden söyleyelimde, şakadan beğensinler. Hee süper filan desinler  yardir*

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #83 : 09 Mayıs 2008, 00:39:28 »
onlar kadir kıymet biliyo merak etme sen. ota samana tebrik gönderiyolar.
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı Darkness778

  • Level 9
  • İleti: 685
  • Bitliste 5 minare.
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #84 : 09 Mayıs 2008, 00:40:28 »
peymane senin reklamını yaptıgımızı söylemek istedin az önce skl*.Zeyc üstükaparlı olarak söyle tamammı peymane sonra üzülmesin.Burun çekme efekti fırk de yeter.
_________EDİT___________
Peymane benden sana bir çuval ot. tebessum*
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2008, 00:42:46 Gönderen: Darkness778 »
,

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #85 : 09 Mayıs 2008, 00:46:44 »
darkness o küçük yazılı yeri okudum, seni şeytan. fırk mış, burnunu bi çek bakıyım öyle mi ses çıkıyo. hey ya rabbim. hüsnüden de delisin sen.
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı Darkness778

  • Level 9
  • İleti: 685
  • Bitliste 5 minare.
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #86 : 09 Mayıs 2008, 00:48:43 »
Hüsnü kim yaw srn*.Kitaplarda öyle yazıyor.
,

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #87 : 09 Mayıs 2008, 00:50:04 »
vadideki hüsnü sen bilmezsin.

fırk için bi de kitaplara mı baktın. Allah aşkına söyle nasıl aradın. Çünkü bu bir araştırmacılık dehası olur.
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı ZeCy

  • Level 9
  • İleti: 652
    • TOTALWARIZM
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #88 : 09 Mayıs 2008, 00:52:11 »
kurtlar vadisindeki deli hüsnü galiba

Çevrimdışı Darkness778

  • Level 9
  • İleti: 685
  • Bitliste 5 minare.
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #89 : 09 Mayıs 2008, 00:53:17 »
Bark arkdaşım güzel peymanem okudugm bazı kitaplardan aklımda kaldı bir çevremde nezle olunca burnunu çektiginde yine fırk fırk etmeye başladın kendine dikkat etsene gibi terim ler kullanılır senin oralarda nasıl terimler kullanılır bilemiyorum.
,

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #90 : 09 Mayıs 2008, 00:55:16 »
fırt fırt derler bizim köyde :)) ama benim istediğim efekti tam karşılamıyor. hani böyle ağlarsın da amaaaaan her neyse. oyun oynuycam ben. git başımdan darkness :))
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı Darkness778

  • Level 9
  • İleti: 685
  • Bitliste 5 minare.
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #91 : 09 Mayıs 2008, 00:57:16 »
zeyc uykum geldi sen devam et bir zahmet.İyi geceler pff*Abi 3 ümüzün talk şovuna dönmüş burası dövmesinler bizi sonra srn*
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2008, 00:58:19 Gönderen: Darkness778 »
,

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #92 : 09 Mayıs 2008, 01:00:37 »
bizi kimse durduramaz.
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı ZeCy

  • Level 9
  • İleti: 652
    • TOTALWARIZM
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #93 : 09 Mayıs 2008, 01:02:01 »
iyi geceler kardeşim. Yok ya kim uğraşır bizle  pacoz*

Çevrimdışı fethiyeli

  • Level 2
  • İleti: 12
  • kAmİkAze!
    • totalwar-turkiye
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #94 : 22 Mayıs 2008, 19:15:39 »
bakalım bakalım nasıl olmuş. Dergi eski performansını koruyomu yoksa bonanzainin gitmesiyle fetret döneminemi girdi parmaktan sonra kah*

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #95 : 23 Mayıs 2008, 16:07:13 »
 yardir*

arkadaşlar darbe yönetimi olarak bi karar alındı. Yayın kurulunda 9a 1 oyla Mizah twtnin yayın hayatının dondurulması kararı alınmıştır  ehue*

derginin isim ve telif hakları sahibi ve aynı zamanda editörü olan bonanzia gelene kadar, kendi kendime verdiğim yetkiyle ve kendi kendime aldığım kararla dergiyi donduruyorum. zira iş sınavları çok yaklaştı. artık eğlenceye fazla vakit ayıramam. Anlayışınız için teşekkür ediyorum, anlamıyorsanız ev adresinizi verin ben gelip size daha yakinen anlatabilirim  ehue*  yardir*
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı fethiyeli

  • Level 2
  • İleti: 12
  • kAmİkAze!
    • totalwar-turkiye
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #96 : 23 Mayıs 2008, 20:58:20 »
eyvah bittik biz napcaz şimdi twt dergisi olmadan intihar mı etsem napsam kah*

Çevrimdışı mingle

  • Level 6
  • İleti: 196
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #97 : 23 Mayıs 2008, 21:17:45 »
üzüldüm ama belli gibiydi zaten. Bonanzia nın forumda olamaması ayrı bir üzüntü zaten neyse hayırlısı artık
« Son Düzenleme: 24 Mayıs 2008, 07:57:37 Gönderen: mingle »
NE MUTLU İNSANIM DİYENE
Bir Zincir Yitirenler Bir Dünya Kazanacak...

Çevrimdışı peymane

  • Bölüm Sorumlusu
  • *
  • İleti: 1655
  • Belki olur...
    • Belki olur
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #98 : 24 Mayıs 2008, 01:12:29 »
dert değil yahu. 3 sayı çıkardık ve bu da önemli bir şey. artık küçük fanzinler düşünüyorum. kendi fanzinim. en azından bonanzia gelene kadar.
Elbette göklerin ve yerin yaratılması, insanların yaratılmasından daha büyük bir şeydir. Fakat insanların çoğu bilmezler. (Mümin 57)

Çevrimdışı isvahsam

  • Level 9
  • İleti: 843
Ynt: Mizah TWT Mayıs 2008 - Hadi Bakalım
« Yanıtla #99 : 24 Mayıs 2008, 01:16:35 »
Sınavlarında başarılar o zaman... Onlar başarılı geçsin ki o mutlulukla Mizah TWT için karikatürler yapılsın :)
Gerçekler, yaşam gibi; ağır ağır önümden geçiyor
Yine de merhaba...
Bir yaşam, gerçek gibi; ağır ağır sonuna geliyor
Son bir merhaba...
Gözlerim kurşun gibi; ağır ağır kapandı bu gece
...Elveda...