Konu: [İhtimal]Rome 2 : Total War  (Okunma sayısı 6467 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Telcontar

  • Level 10
  • İleti: 1249
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #40 : 20 Haziran 2012, 12:07:30 »
Romada yenilikler olarak E:Tw de mesela askerler suralara koyunca topları otomatik aeşliyordu.Romede taşlar atabilir.Değişik kuşatmalar özledik bir. Avrupada asavaşmayı. Denizleri düşmana dar etmeyi.Dünyayı korkutmayı özledik. Medievalde Mehter açıp agza gelip kafirleri kılıçştan geçirmeyi özledik uleynn!!!  dov*

Çevrimdışı pusu

  • Level 8
  • İleti: 415
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #41 : 20 Haziran 2012, 12:12:14 »
Rtw'de spancılar vardı.Çıkarsa onlar da gelir.
FORUM SİLİNDİ DÜZEN

Çevrimdışı Telcontar

  • Level 10
  • İleti: 1249
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #42 : 20 Haziran 2012, 12:42:41 »
Sapancıalr değil büyük kayalar filan. Merdivenleride itseler.

Çevrimdışı kaan_zorba

  • English Longbowman
  • Level 14
  • İleti: 6493
  • Dünya Savaşı Gezgini ...
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #43 : 20 Haziran 2012, 17:44:47 »
Kızgın yağ falan bayaa güzel olur  kah*
« Son Düzenleme: 20 Haziran 2012, 17:45:04 Gönderen: kaan_zorba »


Our Life Is Made By The Death Of Others...
Leonardo Da Vinci.

Çevrimdışı Emprecuss

  • Level 14
  • İleti: 5979
  • Officer Of The Phalangite
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #44 : 21 Haziran 2012, 00:46:34 »
o triremelerin o şeyi artık şahmerdan mı diyosunuz zaten suyun altında ışığı nasıl topluyor anlamadım güneş ışınları suyun altında kırılır ve ayrıca iç bükey ayna olması gerekir trireme şahmerdanının ucu mızrak şeklinde yada kare şeklinde idi (konu fen dersi oldu)

Al kardeşim.Şu en uçtaki çıkıntı şey bronz kaplı dediğim şey o.Denizin altından iyi çekmişler fotoğrafını.

Çevrimdışı pusu

  • Level 8
  • İleti: 415
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #45 : 21 Haziran 2012, 12:42:10 »
Sapancıalr değil büyük kayalar filan. Merdivenleride itseler.
Sapancıda güzel olur rhodaian slingers diye asker vardı.Çok kullanırdım.Bunların birde teknolojisi falan olur.Ama Romalı devletlerde ayrı konar göçer devletlerde ayrı Avrupadaki kabilelerde Galya,Cermenler Britonlarda farklı olsa çok güzel olur.
FORUM SİLİNDİ DÜZEN

Çevrimdışı fleetcommander

  • Level 8
  • İleti: 311
Ynt: [İhtimal]Rome 2 : Total War
« Yanıtla #46 : 22 Haziran 2012, 14:27:51 »
Deniz savaşları güzel olur :)