Konu: Rome 2'nin Tüm Hileleri  (Okunma sayısı 141390 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mr.Baybars

  • Level 8
  • İleti: 405
  • XXI. Arsakes (I. Pacorus)
    • Mod DB
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #40 : 05 Eylül 2013, 20:19:13 »
Bu adamlar her türlü halleder. (gapag)
Spoiler
[close]

Çevrimdışı Son Mohikan

  • Level 9
  • İleti: 611
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #41 : 05 Eylül 2013, 20:31:30 »
Bu adamlar her türlü halleder. (gapag)
Spoiler
[close]
O adamlar tarih oldu.

Çevrimdışı bafralıkurt

  • Level 12
  • İleti: 3973
  • -Kubilay-
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #42 : 05 Eylül 2013, 21:06:50 »
Yok bir de halletmesinler. En güçlü 2 tanesi bile alabilir. Neyse ne konu dağılmasın uyarı yiyeceğiz.   skl*
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2013, 21:07:03 Gönderen: bafralikurt »

Çevrimdışı Sezar174

  • Level 3
  • İleti: 32
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #43 : 05 Eylül 2013, 21:54:38 »
 Hile yaparak oynamak bir süre sonra sıkıyor  beyler size tavsiyem yapmayın.

Çevrimdışı nelo44

  • Level 5
  • İleti: 115
  • Doğu''Dünyanın Başladığı Ve Bittiği Yer''
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #44 : 05 Eylül 2013, 22:04:08 »
para hilesini bilen warsa bi link versin veya bi yardım etsin lütfen
Benim Öfkem Emirlerime Karşı Gelmeniz Değil Benim Öfkem Bizimkisinden Daha Eski Bir Dünyaya Yaptığınız Saygısızlık


Çevrimdışı Savage

  • Level 7
  • İleti: 238
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #45 : 05 Eylül 2013, 22:56:02 »
Buradan tum arkadaslara onerim hileler aciga cikinca sakın bakmayın bagimlilik yapiyo , o yuzden artik dogru duzgun m2tw oynuyamiyorum

Aynen para hilesi bir kez girdimi bir daha çıkmıyor. Ama burada kısıtlamışlar ya orduyu o iyi olmuş ne kadar zorlasanda abaramıyorsun.  tbr*


Çevrimdışı Mr.Baybars

  • Level 8
  • İleti: 405
  • XXI. Arsakes (I. Pacorus)
    • Mod DB
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #46 : 05 Eylül 2013, 23:36:41 »
Arkadaşlar sigara veya alkol değil bu hile yapmadan tekrar oynarsınız (ben yaptım) ama hem oyunun zevki kaçar hem de legendary'de koca bir ülke kurduğunuzda resim atarsınız ve diyaloğunuz şöyle olur( parentezler içinden geçenler X'in düşünceleri)( bu"[]" işaretler benim düşüncem).
X isimli kişi:Hile kullandın mı ? (Kesin kullanmıştır paraya bak yıllık aldığı gelire bak.) [Bu soru çoğu zaman formalitedir zaten hile yaptığınızı biliyordur ama direk hile yapmışsın demesi hiç hoş karşılanmaz]
Siz:Evet hile yaptım. (Zaten gören görmüştür ne polemik yapıyon d*ngalak.)
X isimli kişi:Hile yapmasan daha iyi olurdu. tbr* (Ha hile yaptığını biliyordum şimdi gereksiz yere hile yaptığını ortaya çıkardım. sekil* )
Spoiler
[close]
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2013, 23:41:29 Gönderen: Mr.Baybars »

Çevrimdışı darkfatih22

  • Level 5
  • İleti: 143
  • Toprak Anadır Atadır Namustur Töredir!
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #47 : 05 Eylül 2013, 23:40:11 »
Arkadaşlar inanın oyunu çözdükten sonra hileye ihtiyaç kalmıyor yapmanız gereken koltuğa oturmak ve elinize bir kahve almak alt yapısı sağlam olduğundan imparator olmaktan zevk alın rehberleri inceleyin hilelere gerek kalmıyor bunda diğer serilere göre daha mantıklı şeyler var

Çevrimdışı nelo44

  • Level 5
  • İleti: 115
  • Doğu''Dünyanın Başladığı Ve Bittiği Yer''
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #48 : 06 Eylül 2013, 00:07:36 »
ya bi hile yaptım 3 birlik asker bastım ekonomi -5000lerde ne halt etcem ben  uzgun* uzgun* uzgun* uzgun* uzgun*
Benim Öfkem Emirlerime Karşı Gelmeniz Değil Benim Öfkem Bizimkisinden Daha Eski Bir Dünyaya Yaptığınız Saygısızlık


Çevrimdışı darkfatih22

  • Level 5
  • İleti: 143
  • Toprak Anadır Atadır Namustur Töredir!
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #49 : 06 Eylül 2013, 00:20:36 »
Yapmasaydın hile çek cezasını   yardir*
Spoiler
[close]

Çevrimdışı killershogun26

  • Level 9
  • İleti: 588
  • Quintilius Varus, give me back my legions!
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #50 : 06 Eylül 2013, 00:24:00 »
Total war oyunlarında hep para sistemine kızmışımdır gerçekte bi devletin hazinesi hiç 6000 olur mu yaa yapın şöle 250.000 falan :D
R4Bİ4

Çevrimdışı darkfatih22

  • Level 5
  • İleti: 143
  • Toprak Anadır Atadır Namustur Töredir!
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #51 : 06 Eylül 2013, 00:28:37 »
250000 oyuna baslarsa devletler inan diğer savastaki ülkeler ağzımıza s*car onlarında paraları az emin ol  dl*

Çevrimdışı killershogun26

  • Level 9
  • İleti: 588
  • Quintilius Varus, give me back my legions!
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #52 : 06 Eylül 2013, 01:24:21 »
yok her devletin parası öyle olacak bizim de öyle olacak zayıf devletlerin 100.000 falan olur
R4Bİ4

Çevrimdışı Mr.Baybars

  • Level 8
  • İleti: 405
  • XXI. Arsakes (I. Pacorus)
    • Mod DB
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #53 : 06 Eylül 2013, 08:36:06 »
Para oynamasını bilene
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
« Son Düzenleme: 06 Eylül 2013, 08:37:58 Gönderen: Mr.Baybars »

Çevrimdışı BROICER

  • Level 4
  • İleti: 69
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #54 : 08 Eylül 2013, 12:42:11 »
Ben ArtMoney programını kullandım oyun başında para gani şimdi ;) başka hileye de gerek yok ama yiyecek sıkıntısı baş gösterecek muhtemelen ;(
aslan gibi askerlerimle; $ehir ve koylere dalip, kadin ve kizlara tecavuz edip, cocuklari kilictan gecirip, evleri yakip, ganimeti toplayip bir sonraki istila icin yollara du$uyorum surekli bu oyunda. ama ben vah$i degilim, barbarlik bunu gerektiriyor. cocuklari oldurmeyelim de buyuyunce ba$imiza bela mi olsunlar. kismet olursa butun dunyayi geberticem.

Çevrimdışı cradle54

  • Level 3
  • İleti: 23
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #55 : 08 Eylül 2013, 16:57:41 »
cheat engine nasıl kullanılıyor bılen varsa söleyebilirmi ben hiç kullanmadım ???

Çevrimdışı akkaserkin

  • Level 8
  • İleti: 381
  • Total War Türkiye
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #56 : 08 Eylül 2013, 17:07:04 »
ben cheat engine denedim oyundan attırıyodu  uz* uz*

Çevrimdışı BringerOfRain

  • Level 1
  • İleti: 4
  • Spartacus... That's not my name.
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #57 : 08 Eylül 2013, 17:10:26 »
Cheat Engine ile para hilesi yapmak gayet kolay. Adım adım yazayım.
1- Oyundaki para miktarını Cheat Engine'de value kısmına yazıp first scan de. Yanda adresler çıkacak onlara dokunma.
2- Oyuna girip hiç bir şey yapmadan turn atla.
3- Sonraki tur paran değişmiş olacak. Değişen parayı tekrardan value kısmına girip next scan de.
4- Bir iki ya da en fazla üç tane adres çıkacak. Adreslere çift tıklayıp alttaki kutuya gelmesini sağla.
5- Adresler alttaki kutuyu gelince value kısmındaki değeri çok abartmadan değiştir. Eğer çok uçuk kaçık bir sayı girersen paran eksilere düşüyor.


Çevrimdışı sevecen69

  • Level 3
  • İleti: 16
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #58 : 08 Eylül 2013, 17:26:27 »
Dosyada virüs var ve çalışmıyor  tbr*

Kilit + üye ban.

Çevrimdışı bannerlord

  • Level 11
  • İleti: 2283
  • Vatan Sağolsun
Ynt: Rome 2'nin Tüm Hileleri
« Yanıtla #59 : 08 Eylül 2013, 17:27:12 »
anlamadım