Konu: Total War: Rome II'nin Özellikleri  (Okunma sayısı 43491 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Can Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 9927
  • Quisque Est Barbarus Alio
    • Paradoxfan
Total War: Rome II'nin Özellikleri
« : 03 Temmuz 2012, 14:01:17 »




Total War: Rome II ile Gelecek Olan Yeni Özelliklerin Özeti

  • Shogun 2 dar bir coğrafyada ve sınırlı çeşitlilikte birimlere sahipti. Bu, Roma II'nin ölçeğinin yanında nispeten çok küçük kalıyor. Oyun motoru geliştirilirken oyun sistemlerine odaklanıldı ve birimlerin yön bulma yetenekleri geliştirildi.
  • Rome II devasa olacak, Rome 1'in geçtiği coğrafyadan çok daha büyük bir coğrafyayı ele alacak.
  • Oyunun temel tasarım vizyonu oyuncuyu makro ölçekten mikro ölçeğe taşıması olacak. Strateji haritasından tek bir askere kadar.
  • Bu çarpıcı odaklanmaya rağmen makro düzeyde oyun çok daha geniş olacak. Senatonun bunda önemli bir payı olacağını tahmin ediyoruz ancak Creative Assembly henüz bu konuda bir açıklama yapmadı.
  • Rütbeleri bir bir çıkarken başarın bazı arkadaşlarının olumlu olmayan yanıtlarını çekecek. İhanete uğraman neredeyse kesin. Strateji haritasında insan düzeyinde dramaya tanık olacaksın.
  • Daha büyük strateji haritasında birliklerini hareket ettirebileceğin yüzlerce bölge olacak. Ancak oyun bu bölgeleri bir havuzda toplayan vilayetlerde toplayarak kontrolü kolaylaştırıyor. Bu fikir savaş alanında askeri birimleri tek tek kontrol etmek onları yerine bölükler ve ordular halinde kontrol ettiğinizi hatırlatmıyor mu?
  • Eninde sonunda oyun size bir seçim sunacak; Cumhuriyeti mi koruyacaksınız yoksa Roma'nın diktatörü mü olacaksınız?
  • Oyun kameraları yeniden tasarlandı. Artık kamerayı tek bir askeri birime kilitleyebileceksiniz. Kamera bu moddayken adeta bir belgesel kamerası fonksiyonuna sahip olacak; asker yürürken sallanan kamera, askerin gözünden kamera..
  • Demo gösterim İÖ149 ile İÖ146 arasında geçen Üçüncü Pön Savaşı senaryosunu konu alacak. Senaryo Kartaca Kuşatması'nda geçecek.
  • Rome II parçacık aydınlatma özelliğine sahip yeni grafik motoru ile gelecek.
  • Oyun denizden karaya istilayı da içeren kara ve deniz muharebelerinin eş zamanlı olarak yürütülmesini sağlayacak. Demoda Kartaca sahillerine çıkarma yapan Roma gemilerini göreceksiniz.
  • Donanma birimleri artık birden fazla gemiden oluşacak. Tıpkı tek bir kara biriminin onlarca, hatta yüzlerce birimden oluştuğu gibi.
  • Beklendiği üzere mancınıklar (catapult ve ballista) oyunda yer alacak.
  • Demoda Roma'nın kuşatma kulelerine büyük dikkat çekilecek. Birim kamerası ile kuşatma kulesinin tepesindeki bir askerin gözünden alana bakacaksınız.
  • Çarpışmalar çok büyük ortamlarda gerçekleşecek. Kartaca'nın büyük kısmı demoda yeniden inşa edildi. Bu devasa ölçeğe daha kolay uyum sağlamanız için oyuna üstten aşağı bakan bir taktik harita özelliği eklendi.
  • Kentleri ele geçirmek için birçok yol var. Örneğin duvarlar yeteri kadar hasar aldığında moloz yığınına dönüşebilir. Bu, kedi-fare oyunu için tasarlandı: "Kent duvarları yıkıldığında tek bir alanı savunmak için merkezde beklemeyeceksiniz."
  • Birbirine çarpan kalkanlarının gürültüsüyle ordular kapıştığında gerçek bir cazibeye kapılacaksınız.
  • Yeni grafik motoru bu ölçekte etkileyici bir uyumluluk sergileyecek. Kartaca'da binaların duvar yazılarına sahip olduğunu rahatça görebiliyoruz.
  • Arka planda parçalanan binalarıyla Kartaca'nın savaş fillerini harekete geçirmesiyle demo son bulacak.
  • Birim kamerası "Er Rayn'ı Kurtarmak" filmindeki çıkarma sahnesindeki hissiyatı vermek için tasarlandı.
  • Her bir birim kendi yüz animasyonlarına sahip olacak ve karşılaşmalarda askeri liderler aralıksız şekilde emirlerini yüksek sesle haykıracak.
  • Askerler yanı başındaki arkadaşının katledilmesi gibi şeylere tepki verecek ve böylece robot ve klon ordular artık olmayacak.
  • Senaryo olarak oynadığı harita Kartaca Kuşatması hakkındaydı. (?)
  • Deniz ve kara savaşlarının birleştiği görülüyor.
  • Gemiler sahip oldukları katapult ve ballistalar ile koruma amaçlı baraj ateşi sağlayabiliyor.
  • Duvarların farklı kısımlarını çökertebilir ya da geleneksel biçimde duvarları ele geçirebilirsiniz.
  • Gemi ve lejyonlarınızın sayısı önceki oyunların çok ötesinde olacak.
  • Muharebe haritası Shogun 2'dekinden daha geniş olacak.
  • Yeni seslendirmeler
  • Bir kuleyi ele geçirirken birlik komutanı askerlerine şöyle bağıracak: "For the honor of Rome!"
  • Askerlerin birlik komutanlarının düşüşüne verdikleri tepkiyi göreceksiniz.
  • Birimler daha hızlı hareket edecek.
  • Yeni özellik: Muharebe alanında birimlerin renki sembollerle gösterildiği (radar map'takinden çok daha detaylı bir şekilde) iki boyutlu bir arayüze görünümüne de sahip olacaksınız. Ancak bu modda birimlerinize emir vermek zor olabilir.
  • Geliştirici ekip şu anda, özellikle kuşatmalardaki pusu sistemi üzerinde çalışıyor. Belli askerler sokakları bloke edebilir, ya da sokakta herhangi bir yerde saklanabilir ve böylece saldırganların arkasını sarabilir.
  • Artık savunan olarak kent merkezine çekilip bekleyemeyeceksiniz. Kentlerde birden fazla zaptetme noktası bulunacak.


Hemen heryerde dolaşan eksik ve kısmen hatalı çeviriden farklıdır. Az önce TWC'deki İngilizce'sinden çevirdim.
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2012, 15:14:32 Gönderen: Can Ömer »

Çevrimdışı KralLeonidas

  • Level 8
  • İleti: 430
  • https://twitter.com/seven7Roses Takipleşelim :)
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #1 : 03 Temmuz 2012, 15:05:08 »
okurken eridim resmen this is amazing  tbr* tbr* tbr* tbr* ehue* ehue* ehue*

Çevrimdışı GÖKTÜRK41

  • Level 7
  • İleti: 203
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #2 : 03 Temmuz 2012, 15:10:45 »
demo ne zaman çıkar bilen varmı
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2012, 15:28:24 Gönderen: GÖKTÜRK41 »

Çevrimdışı GaziArcaPaşa

  • Level 5
  • İleti: 94
  • Total War Türkiye
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #3 : 03 Temmuz 2012, 15:11:49 »
eline sağlık  tbr* tbr*

Çevrimdışı cimbomluakif

  • -Ours is the Fury-
  • Level 14
  • İleti: 8091
  • Yenilmekten korkanın hezimeti garantidir.
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #4 : 03 Temmuz 2012, 15:27:03 »
Helal olsun süper çevirmişin, iştahım arttı ehue*

Çevrimdışı mucacn

  • Level 7
  • İleti: 229
  • Total War Türkiye
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #5 : 03 Temmuz 2012, 15:36:07 »
Rome bilgisayarımda yüklüydü. Yaklaşık 1 ay önce yüklemiştim ama oyun sıkıcı gelmişti bana oynamamıştım. Rome 2'yi bekliyorum :)

Çevrimdışı hikoqura36

  • Level 10
  • İleti: 1791
    • Ertuğrul'un Ortamı
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #6 : 03 Temmuz 2012, 15:48:19 »
Oyun içi  gameplay falan niye yayınlamıyolar yaw..

Çevrimdışı Greeek

  • Level 9
  • İleti: 821
  • Total War Türkiye
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #7 : 03 Temmuz 2012, 16:00:44 »
Bence şehir savaşındayken de birimleri evlere saklama güzel bir taktik olabilir.Truva atının savunma hali gibi :D.Şehirler büyük olursa çok işe yarar.Savunma yapan içinde yararlı bir nevi saldırı yapan içinde yararlı ama saldırı yapan için yararı kısmen bir yarar :D .Mesela diyelim savunmacı için düşman farketmedi girdi şehre sadece meydandaki askerleri görüyor (bu rome2 de meydanı savunma olur mu bilmiyorum) işte böle düşman farketmedi yürüyor merkeze,merkeze ulaşıp bizimkilerle savaşırken biz evlerimizdeki askerleri bir çıkartıoruz arkadan ambuuuuuuusssssh sesleriyle arkadan giriyoruz vee 2 ekmeğin arasındaki succcccuk gibi eziyoruz.Saldıran içinse mancınıklarımız eskiden evleri vuruyordu boşa gidiyordu taşlarımız.Artık evlerin içinde asker sakladıysa taşlarımız boşa gitmez.
Birde şu takviye birimleri bekletmesek çok iyi olur.Yada isteyen pc'im kasar diyen bekletsin benimki calıstırır diyen çağırsın.
Sesli komut sistemi olsun büyük zaman kazandırır hem çok şevk verici olur.Askerlerimize komutlar veririz sesle mesela diyelim ki wardogs du galiba diyoruz ki 2 tane varsa wardogs birliği birine bir diğerine 2 diyoruz.İngilizcem yeter mi anlatmaya bilmiyorum ama anlamaya çalışın."Wardogs get to the left side,Wardogs one attack catapult" falan süper olurdu.Birde türkçe desteği olursa off mouseyi hayatta kullanmam :D

Bölük bölmede güzel olurdu mesela diyelim bizim birliklerimiz urban cohort adamın ki hastatii ydi galiba o olsun, e bizimkiler 50 tane olsa 100 tane hastatii yi alır e gerek yok 100e 100.Ama başka yerde askere gerek var.Hemen bölücez ve yollıyacağız böle yada o 100 tane hastatii yi daha çabuk bitirmek için yine 50 50 ayırcaz 50 sini önüne 50 sini arkasına yerleştirip düşmanı yine succcuk gibi ezicez :D.Succuk diye diye canım succuk çekti :D
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2012, 16:09:36 Gönderen: Greeek »

Çevrimdışı SparTan HopLiteS

  • Level 9
  • İleti: 606
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #8 : 03 Temmuz 2012, 16:15:55 »
Muhteşem olucak Rome II  kah* Can Ömer Oyun İçi Video Ne zaman Çıkar Bir bilgin var mı ?  srn*

Çevrimdışı Belirsiz

  • Level 8
  • İleti: 407
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #9 : 03 Temmuz 2012, 16:58:31 »
Ağzımın suyu aka aka okudum.

Çevrimdışı Emprecuss

  • Level 14
  • İleti: 5979
  • Officer Of The Phalangite
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #10 : 03 Temmuz 2012, 18:40:25 »
Okurken kendimden geçtim. :S
Anlamadığım bişey var.3. Pön Savaşlar demo mu olacakmış yoksa tam sürüm mü?
Birisi açıklarsa sevinirim.

Çevrimdışı Can Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 9927
  • Quisque Est Barbarus Alio
    • Paradoxfan
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #11 : 03 Temmuz 2012, 18:57:03 »
Demo 3. Pön Savaşı'nı konu alacak.

Çevrimdışı Furkovic

  • Level 10
  • İleti: 1217
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #12 : 03 Temmuz 2012, 19:24:37 »
Ekmekçi Sega bir 120 tl para ister.Neyse alırız.

Çevrimdışı sultanjelal

  • Level 6
  • İleti: 151
  • Elbet bir gün Doğu uyanacak...
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #13 : 03 Temmuz 2012, 20:14:12 »
Sistem özellikleri Shogun 2 gibi olursa havada karada alırım bu oyunu...

İnsanları yücelten iki büyük meziyet vardır: Erkeğin cesur kadının namuslu olması. Bu iki meziyetin yanında hem erkeği, hem kadını şereflendiren bir meziyet vardır. İcabında tereddütsüz canını feda edebilecek kadar vatanına bağlı olmak. İşte Türkler bu meziyetlere ve fazilete sahip kahramanlardır. Bundan dolayıdır ki Türkler öldürülebilir, lakin mağlup edilemezler.
                                          Napolyon Bonapart
Kurtlarla arkadaş ol, yalnız elinden baltayı bırakma.
Hayatta en büyük eğlence, başkalarının ?Yapamazsın? dediğini yapmaktır.
Risksiz fetih, zafersiz galibiyettir

Çevrimdışı II.Bayezıd

  • Level 12
  • İleti: 3852
  • Gerçek, zamanın tek kızıdır.
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #14 : 03 Temmuz 2012, 20:30:37 »
Etw ve S2tw arasında ne kadar grafik farkı var? Öyle çok uçmamıişlar dı bunda da öyle yapacaklardır. Rtw nin gelişmişini düşünüyorumda.  ask*  ask*  sk*

Çevrimdışı Furkovic

  • Level 10
  • İleti: 1217
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #15 : 03 Temmuz 2012, 21:23:50 »
Etw ve S2tw arasında ne kadar grafik farkı var? Öyle çok uçmamıişlar dı bunda da öyle yapacaklardır. Rtw nin gelişmişini düşünüyorumda.  ask*  ask*  sk*

çok fazla var  tbr*
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2012, 21:24:02 Gönderen: Furkovic »

Çevrimdışı II.Bayezıd

  • Level 12
  • İleti: 3852
  • Gerçek, zamanın tek kızıdır.
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #16 : 03 Temmuz 2012, 21:28:09 »
Empire Total War Sistem Özellikeri
İşletim Sistemi: Windows XP 32(service pack 2), Windows Vista 32 OS.
İşlemci: 2.4 GHz hızında tek çekirdekli Intel ya da eşdeğer AMD işlemci.
Sistem Hafızası: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista).
Grafik kartı: 256MB DirectX 9.0c uyumlu video hızlandırıcı (shader 2.0 veya daha yüksek).
Ses Kartı: Directx9.0c uyumlu ses kartı.
Windows uyumlu klavye ve fare.
15 GB boş, sıkıştırılmamış sabit disk alanı.
Şogan 2 Total War Sistem Özellikleri
2.0 GHz çift çekirdekli bir işlemci / 2.6 GHz tek çekirdekli bir işlemci
1 GB XP, 2 GB Vista ve 7 bellek
256 MB shader 3.0 ekran kartı
20 GB sabit disk alanı
DirectX 9.0C destekli ses kartı ve diğer ıvır zıvırlar

Çevrimdışı Telcontar

  • Level 10
  • İleti: 1249
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #17 : 03 Temmuz 2012, 22:04:31 »
Empire Total War Sistem Özellikeri
İşletim Sistemi: Windows XP 32(service pack 2), Windows Vista 32 OS.
İşlemci: 2.4 GHz hızında tek çekirdekli Intel ya da eşdeğer AMD işlemci.
Sistem Hafızası: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista).
Grafik kartı: 256MB DirectX 9.0c uyumlu video hızlandırıcı (shader 2.0 veya daha yüksek).
Ses Kartı: Directx9.0c uyumlu ses kartı.
Windows uyumlu klavye ve fare.
15 GB boş, sıkıştırılmamış sabit disk alanı.
Şogan 2 Total War Sistem Özellikleri
2.0 GHz çift çekirdekli bir işlemci / 2.6 GHz tek çekirdekli bir işlemci
1 GB XP, 2 GB Vista ve 7 bellek
256 MB shader 3.0 ekran kartı
20 GB sabit disk alanı
DirectX 9.0C destekli ses kartı ve diğer ıvır zıvırlar
Arkdaşın aa sonda ultrada dx 11 ile shogun 2 ynatn pcsi empirede aa sondayken kasıyordu .

Çevrimdışı nizam-ı cedid 98

  • Level 4
  • İleti: 59
  • ATATÜRK düşmanlarına karşı ATATÜRKÇÜYÜZ.....
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #18 : 03 Temmuz 2012, 22:14:09 »
Çok güzel bir çeviri tebrikler.

Çevrimdışı Easterling

  • Level 14
  • İleti: 6253
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Total War: Rome II'nin Özellikleri
« Yanıtla #19 : 04 Temmuz 2012, 00:37:16 »
Teşekkürler.  tbr*

Çok güzel olucak.  ask*