Konu: Fall of the Samurai ayrı bir oyun olacak!!! (Türkçe Resmi Duyuru)  (Okunma sayısı 3972 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı * Halife *

  • Asyönetici
  • *
  • İleti: 12715
  • Tek tabanca...
    • Kişisel sitem


1863 yılında, Samuray dönemi sona ermek üzereydi. Kılıç, yay ve at ustaları olan Samuraylar, topların uğultusu ve buharlı motorların çığlıklarıyla yeni bir Japonya’nın doğuşuna şahit oluyordu. Modern, Viktorya döneminin Avrupası ve Amerika Japonya’nın kapılarına dayanmış, ülkeye devrim yaratacak yeni silahlar getirmişti:

http://www.totalwar-turkiye.com/?p=13281

Çevrimdışı Eminnn

  • Level 11
  • İleti: 2339
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Gerçekten güzel bir yama hazırlamışlar. Shogun 2 almak farz oldu.  tebessum*
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

Çevrimdışı berbat88

  • Level 9
  • İleti: 633
Süper  sekil* heycanla bekliyoruz fakat "ayrı bir oyun" derken mecaz anlamda mı ?

Çevrimdışı Eminnn

  • Level 11
  • İleti: 2339
  • ( ALLAH ) için yaşar, ( ALLAH ) için ölürüz.
Mecaz anlamda. Gerçek anlamda Shogun 2 'nin dlcsi.  tebessum*
Seddi aşacağız,
        Güneş 'in zaptı yakın.
 
   Baba I. Emin

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4434
Bir an korktum bende ya..Neyse güzel bir yama, bende Shogun 2 yi almayı düşünüyordum zaten iyi oldu.. :)

Çevrimdışı KaraCahil

  • Level 7
  • İleti: 299
arkadaşlar napoleon gibi ayrı bir oyun dlc değil.. resimde görmedinizmi "ayrı bir oyun" yazıyor..

Çevrimdışı * Halife *

  • Asyönetici
  • *
  • İleti: 12715
  • Tek tabanca...
    • Kişisel sitem
Mecaz değil, SHOGUN 2 temasında standalone yani shogun 2'si oynanabilecek bir yenioyun/ekpaket denebilir.

Çevrimdışı dark prens

  • Level 9
  • İleti: 637
Muhteşem olacak. Rise of Samurai'yi almamıştım. İyi ki de almamışım. Rise of Samurai'den memnun olan var mı? Bir de bu gelecek Shogun 2'den ayrı oynanabilecek oyunun fiyatı ne kadar olacak?
Roma bir günde kurulmadı.
Fransız Atasözü

Çevrimdışı berbat88

  • Level 9
  • İleti: 633
Mecaz değil, SHOGUN 2 temasında standalone yani shogun 2'si oynanabilecek bir yenioyun/ekpaket denebilir.
M2TW deki KINGDOMS ek paketi gibi mi ?

Çevrimdışı dark prens

  • Level 9
  • İleti: 637
Mecaz değil, SHOGUN 2 temasında standalone yani shogun 2'si oynanabilecek bir yenioyun/ekpaket denebilir.
M2TW deki KINGDOMS ek paketi gibi mi ?

Kingsdom için Medieval 2 gereklidir. Ama bu yeni çıkan genişleme paketini oynamak için Shogun 2 ana oynuna gerek olmayacak.İşin esprisi burada.
Roma bir günde kurulmadı.
Fransız Atasözü

Çevrimdışı berbat88

  • Level 9
  • İleti: 633
anladım  op* inşallah çok pahalı olmaz artık .

Çevrimdışı mehmetozan

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4434
Bilmiyorum ya güzel bir şey olacağı kesin ama; ayrı bir oyun olarak çıkması muhtemel diğer oyunların önünü kapatıyor bence..  uz*
« Son Düzenleme: 29 Kasım 2011, 21:10:24 Gönderen: mehmetozan »

Çevrimdışı FIRKATEYN

  • Level 2
  • İleti: 12
  • Total War Türkiye
Shogun 2yi pekfazla oynamadim ama bunuda alicam

Çevrimdışı Pascal

  • Level 8
  • İleti: 363
Ynt: Fall of the Samurai ayrı bir oyun olacak!!! (Türkçe Resmi Duyuru)
« Yanıtla #13 : 01 Aralık 2011, 14:36:22 »
İşin içine teknolojik silahlar girince kafamda soru işaretleri oluşuyor ama ümitsizlik için erken daha huh*

Çevrimdışı zafer2813

  • Level 11
  • İleti: 2841
  • 20 Ramazan (Pazartesi) 1415
Ynt: Fall of the Samurai ayrı bir oyun olacak!!! (Türkçe Resmi Duyuru)
« Yanıtla #14 : 01 Aralık 2011, 14:55:46 »
Ya işleri insanları oyalamaktan başka bir şey değil.Baktılar yeni oyun yapmıyorlar, işin kolayına kaçtılar.O coğrafyayı hiç sevmediğimden benim için katıp bir yıl olacak gibi 2012  sinir*
Sen bir Topal Osmansın...
Yaman kırdın, yamansın...
Rum'a yamansın, Türk'e amansın...
Sen bir Topal Osmansın...

Çevrimdışı serkank

  • Level 3
  • İleti: 30
Ynt: Fall of the Samurai ayrı bir oyun olacak!!! (Türkçe Resmi Duyuru)
« Yanıtla #15 : 01 Aralık 2011, 16:25:07 »
Ayrı oyun olması daha iyi, benim gibi barut-tüfek severlerin ilgisini çekebilir, hem de bütün oyunu almamamızı sağlar.

1800 lerde bir total war oynamak iyidir.
« Son Düzenleme: 01 Aralık 2011, 16:26:44 Gönderen: serkank »

Çevrimdışı baybars

  • Level 5
  • İleti: 81
  • ben seninle toğrağa girerim diyenleri çok gördüm b
Ynt: Fall of the Samurai ayrı bir oyun olacak!!! (Türkçe Resmi Duyuru)
« Yanıtla #16 : 03 Aralık 2011, 21:13:05 »
son samuray filmini izleyip sevenler için mükemmel bir haber yardir*

Çevrimdışı bozkirsovalyesi

  • Forumun Ara?t?rmac?s?
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5329
Oyunları hep son yılların filmlerine benzetiyorlar zaten.
LÜTFEN LİNKTEN GİRİP FİKİRLERİNİZİ YAZINIZ.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=78969.0
----
----
----



Lütfen forumda kendi aranızda tartışmayın. Bir yerde sorun olduğunu düşünüyorsanız özel mesaj atın ilgilenelim.

Forumda adaletsizlik olmamalı. Yönetici olarak işimiz bu zaten. Biz bazı şeyleri gözden kaçırıyorsak siz bizlere haber verin.

Çevrimdışı tetragon33

  • Level 3
  • İleti: 28
  • Total War Türkiye
Oyunun ek paketi bu oyun ama shogun 2  gerektirmeden oynayabilicez bunu
SHOGUN 2 TOTAL WAR : FALL OF THE SAMURAİ

Çevrimdışı 470emre

  • Level 10
  • İleti: 1589
  • Egomuz yoktur bizim, ama bünyemiz alerjiktir
NTW gibi yani :) Bu oyun içinde forumda ayrı bir bölüm açılır sanırım  ehue*
Günümüz siyaseti hayvanlara göre düzenlenmiştir. Hayvanlarla iletişim kurmanın iki yolu vardır: kandırmak ve korkutmak."

Hakan Günday