Konu: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!  (Okunma sayısı 11821 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı [Haccı]Emmi

  • Level 11
  • İleti: 2608
  • Ebu Zerdüşt
Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« : 01 Aralık 2013, 17:49:14 »
Biraz dolanıyım dedim konuda rast gelmedim zira sorunlar bayağı artmış.


Neyse uzatmayalım bütün soruları buraya toplayarak konu kirliliğinden kurtulmak lazım.


Sorular gelsin  pff*

Çevrimdışı Totalwarlover

  • Level 5
  • İleti: 80
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #1 : 14 Aralık 2013, 23:50:17 »
bir şey soracağım bu yolların ticarete etkisi oluyormu


Çevrimdışı alboratunay

  • Level 10
  • İleti: 1331
  • Savaş . Yağmala . İstila et . Yok et .
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #2 : 15 Aralık 2013, 00:11:19 »
yolları yaptıktan sonra üzerine tıklayarak öğrenebilirsin.  tbr*
Güçlü ol . Ama güçlü olduğun için hak etmeyeni ezme .

Çevrimdışı Totalwarlover

  • Level 5
  • İleti: 80
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #3 : 15 Aralık 2013, 00:43:12 »
saol  tbr*


Çevrimdışı frostyNEWSTED

  • Level 7
  • İleti: 201
  • To exist is to resist!
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #4 : 21 Aralık 2013, 16:31:07 »
önceki oyunlarda vardı ama şogun da yok hareket hızını askerlerin takviye oranını ve şehrin etrafını görüş açısını arttırıyor başka bi olayı yok yolların şogunda

Çevrimdışı efehan12

  • Level 3
  • İleti: 23
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #5 : 14 Ocak 2014, 20:38:11 »
Oyunu almalımıyım

Çevrimdışı Totalwarlover

  • Level 5
  • İleti: 80
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #6 : 21 Ocak 2014, 23:17:03 »
bu yıldızlarla ilgili bir şey soracağım mesela base comand 2 yıldız gösteriyor bu yıldızlar sadece otomatik savaşta mı işe yarıyor zira gördüğüm çoğu yerde 3-4 yıldızlı generaller baya iyi diye tanımlanıyor benim bildiğim sadece skill ve retrainer açıyor.


Çevrimdışı alboratunay

  • Level 10
  • İleti: 1331
  • Savaş . Yağmala . İstila et . Yok et .
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #7 : 25 Ocak 2014, 00:26:23 »
Askerlerin moraline de artı yapıyor ve generalin kaçma olasılığını düşürüyor  kirp*
Güçlü ol . Ama güçlü olduğun için hak etmeyeni ezme .

Çevrimdışı jamiryo

  • Level 2
  • İleti: 9
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #8 : 05 Şubat 2014, 03:03:53 »
ya bende bişe sorcam arkadaşlar gold edition paketi alcamda ben acaba o pakette bütün oyunlar iç içemi yoksa dlc leri istersek yüklemeyebiliyormuyuz ?

Çevrimdışı [Haccı]Emmi

  • Level 11
  • İleti: 2608
  • Ebu Zerdüşt
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #9 : 23 Mayıs 2014, 22:30:58 »
önceki oyunlarda vardı ama şogun da yok hareket hızını askerlerin takviye oranını ve şehrin etrafını görüş açısını arttırıyor başka bi olayı yok yolların şogunda

Aslında boyunduruk altında tutsan beylikleri inanılmaz bir stratejik ve siyasi avantaj sağlıyor


Oyunu almalımıyım

Ya bak şimdi Harita küçük olamasına rağmen içeriği genellikle savaş alanları için yapıldı stratejik olarakta bayağı eklentisi var zevk meselesi illaki al veya alma diyemem

bu yıldızlarla ilgili bir şey soracağım mesela base comand 2 yıldız gösteriyor bu yıldızlar sadece otomatik savaşta mı işe yarıyor zira gördüğüm çoğu yerde 3-4 yıldızlı generaller baya iyi diye tanımlanıyor benim bildiğim sadece skill ve retrainer açıyor.

Yıldız oto savaşta kazanma ihtimalini arttırıyor kendin yaparsan savaşı askerlere moral desteği ekleniyor ve kolay kolay kaçmıyorlar

ya bende bişe sorcam arkadaşlar gold edition paketi alcamda ben acaba o pakette bütün oyunlar iç içemi yoksa dlc leri istersek yüklemeyebiliyormuyuz ?

Gold edition hepsini barındırıyor almadığım için bilmiyorum

Çevrimdışı onur32

  • Level 1
  • İleti: 2
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #10 : 07 Haziran 2014, 20:34:43 »
Merhaba sitenizin shogun 2 ve fall of samurai adlı oyunlarıda kapsayan kapsamlı bir tr yama çalışması vardı son durum nedir öğrenebilir miyiz? projenin başında isvahsam vardı.

Çevrimdışı [Haccı]Emmi

  • Level 11
  • İleti: 2608
  • Ebu Zerdüşt
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #11 : 07 Haziran 2014, 20:47:32 »
Sorunun yeri burası değil ama cevaplayayım o iş büyük ihtimalle yattı yayımlansaydı haber geçilirdi

Çevrimdışı EterNity[TR]

  • Level 10
  • İleti: 1183
  • Total War Türkiye
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #12 : 15 Haziran 2014, 12:56:45 »
Beyler Shogun 2 alacağım gittigidiyordan buldum sadece Cd keyini veriyorlar oradan alacağım ama Fall of samurai oyunun cd keyini alsam aynı zamanda Shogun 2'ye de sahip olmuş olur muyum yoksa iki oyunda birbirinden ayrımı yani ayrı ayrımı almam gerekiyor.

Çevrimdışı [Haccı]Emmi

  • Level 11
  • İleti: 2608
  • Ebu Zerdüşt
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #13 : 15 Haziran 2014, 13:20:33 »

Fall the Samurai'la Shogun 2 ayrı oyunlar
« Son Düzenleme: 15 Haziran 2014, 13:21:13 Gönderen: [Hacci]Emmi »

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #14 : 10 Ağustos 2014, 21:41:10 »
 Fall of the samurai ek paket değil mi zaten?
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı mh051020

  • Türk
  • Level 11
  • İleti: 2965
  • Fırat Yılmaz Çakıroğlu 1991-?
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #15 : 10 Ağustos 2014, 21:45:23 »
  Ahnı oyun menüsünden girilen iki farklı oyun gibi düşünebilirsin. tbr*

Çevrimdışı [Haccı]Emmi

  • Level 11
  • İleti: 2608
  • Ebu Zerdüşt
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #16 : 10 Ağustos 2014, 21:46:34 »
Fall of the samurai ek paket değil mi zaten?

1. oyun gerektirmeyen ekspansiyon paketi gibi düşünebilirsin  pff*

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #17 : 10 Ağustos 2014, 23:11:32 »
 Arkadaşlar shogun 2 rome kadar güzel mi güzelse almayı düşünüyorum çünkü?
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250

Çevrimdışı omer56

  • Level 13
  • İleti: 4078
Re: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #18 : 10 Ağustos 2014, 23:23:55 »
Hangi rome?

Çevrimdışı Gaius Julius Ceasar

  • Level 8
  • İleti: 469
  • Si Vis Paces Pare Bellum (Julius Ceasar)
Ynt: Shogun II Total War Tüm Sorular Buraya!
« Yanıtla #19 : 10 Ağustos 2014, 23:28:02 »
 Rome 1
Veni Vidi Vici
             Gaius Julius Ceasar



http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109251.0  [Genel Devletler Rehberi]

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=109279.0  [Yunan Şehir Devletleri Rehberi]

Arkadaşlar benimle aynı isimde bir arkadaş daha var forumda ancak onun adı ''Gaius Julius Caesar'' diye yazılırken benimkinin sonu Ceasar'dır o ''a'' harfi ben ''e'' harfi ile ''Ceasar'' yazmışım lütfen dikkat edin beni ve o arkadaşı karıştırmayın.Buraya o arkadaşın linkini koyuyorum bakın görün karışıklık olmasın sonra http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?action=profile;u=38250