Anket

Sizce Total War Medieval III bir sonraki oyun mu?

Evet
Hay?r
Bir ba?ka dönemi içeren oyun gelebilir
Total War serileri bir süre dinlenecek gibi gözüküyor.

Konu: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?  (Okunma sayısı 28266 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Constable

  • Level 11
  • İleti: 2750
  • (-_(-_(>_<)_-)_-)
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #60 : 07 Kasım 2013, 20:52:37 »
Aynen ha paradoxla CA birlesse ortaya yüzyılın oyunu çıkar

Çevrimdışı sum1907

  • Level 1
  • İleti: 3
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #61 : 12 Kasım 2013, 13:07:37 »
 medival 3 çıksa daha iyi olur çünkü konusu çok iyi

Çevrimdışı REACTION27

  • Level 3
  • İleti: 21
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #62 : 12 Kasım 2013, 20:52:08 »
empire 2 total war çıksa baldan tatlı olur hele ki geniş harita düşünce akımları milliyetçilik sömürgecilik barutun getirmiş olduğu daha yıkıcı savaşlar daha geniş bir alanda mücadele bunlar bana mtw 3ten daha hoş geliyor ama her türlü mtw 3 de olsa etw2 de olsa çok iyi bi yapım olacak şimdiden sistem hazırlamaya başlayalım en iyisi :D bence ETW 2 olmalı sıradaki oyun

Çevrimdışı FrenchKnight

  • Level 10
  • İleti: 1347
  • Leyla ile Mecnun
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #63 : 12 Kasım 2013, 21:25:56 »
Hiç istemem Medieval III'ü. Bence Orta Asya ile ilgili çıkmalı. Asia: Total War diye. Hintler, Türkler, Çinliler vs. vs. vs. Oldukça ilgi çekici bir oyun olur. Gürcistan civarlarından Hanbalığa kadar uzanan bir harita. Sadece Kılıç ve Yay var. Tam Tw stili olur.

Çevrimdışı kursat59

  • Level 8
  • İleti: 487
  • 59 yıl burdayım
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #64 : 13 Kasım 2013, 18:32:54 »
Aramızda ortaçağı seven çok kişi var artı atalarımız ortaçağ nın içinde var rome 2 de türkler yok mesela.Ama medieval 2 1530 da bitti o yüzden onun devamı olarak New age total War çıkabilir. Ama Medi.3 çıksın :D
Edit:Çıkarsa çok kanlı olur :D
Son olarak Barbarossian imzandaki resim hangi oyun?
« Son Düzenleme: 13 Kasım 2013, 18:36:50 Gönderen: kursat59 »
Osmanlı geri dönecek...

Çevrimdışı FENRİR

  • Level 5
  • İleti: 79
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #65 : 17 Kasım 2013, 01:45:29 »
MTW 3'ün çıkmaması gibi bir ihtimal bile yok.Para çok sıcak bir şeymiş RTW 2 de bunu gördük.

Çevrimdışı canpolatky

  • Level 5
  • İleti: 84
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #66 : 20 Kasım 2013, 04:39:34 »
Bundan 2 sene önce benzer bi anket olmuştu Rome 2 cıkmalımı falan diye . ben cıkmamalaı cıksada bişeye benzemez demiştim . herkes karşı cıkmıştı. geyik geçen bile oldu . rome 2 çıktı da noldu aynı tas aynı hamam bşeye benzedigi yok . grafik olarak mi iyi ? güldürmeyin bug dolu . zaten yapay zeka diplomasi olayına deginmeme gerek yok bence . zerre kadar iyi degil ve neredeyse hic iyi olmadı . hic bi oyununda. ben med 1 falan oynamadım ama strateji oyunu olrak ilk oynadıgım oyun med 2 ve 10/8 hatta 9 . bu puanı o günün şartları ile verdim . cok iyi bi oyun her ne kadar mogollar ve papa konusunda ve diplomasi konusunda sorunları olsada. sonra rome 1 i indirdim illegal kopya bnlar hep nyse kurdugum gün sildim . onu oynayıp gözümü yoracagıma mayın tarlası oynamayı tercih ederim . bu benim görüşüm kimseyi alakadar etmez. sonra empire cıktı 1 sene illegal kopyayı oynadım baktım olmayacak ( oyunu biteremiyorum bi süre snra atıyordu beni ve multi oynamak istedim ) gittim ilk orjinal oyunumu aldım şansıma o da tüm DLC leri dahil pketmiş , hmde 25 liraya faln aldım 3 sene oluyor . bu sene napolyon aldım sırf almış olmak icin aldım oynamak için degil , canı cehenneme napolyonun ve yaptıklarının , zaten ca zahmet edip anadolu haritasını bile yapmamış , guyya yapıcanı sylemişti vazgecti , onlar eger bizim oyun almamızı isteselerdi anadoluyu ve diger kısımları ( afrika suriye sahillerine bi kac şehir eklerlerdi ) ve osmanlıyı tutarial da oynanabilir yaparladı ama türk pazarına zahmet etmiyorlar orji aldıgımız halde ,  ca, sega para kazanmak için oyun oyun yapmaya devam ederse ortaya cıvıklıktan başka bişey cıkmaz . demem o ki yapacaksa med 3 adam gibi ypsın . paradoksun gercek zamanlı savaşı olmayan  satranç oynar gibi harita üzerinde oyunu kontrol etmekten ibaret olan oyunu  EU4 ,500- bine yakın sattı . . ..

Rome 2 o kadar grafikle pazar payıyla tanıtımla ve belli oyuncu kitleşyle 800 bin satmış cok mu . bence eminimki daha büyük bi sükse bekliyorlardı .zaten bu satıışın cogu ön spariş.. yani rome 2 nin ismini duyup koşup netten şipariş veren hastaları ...
« Son Düzenleme: 20 Kasım 2013, 04:41:39 Gönderen: canpolatky »

Çevrimdışı Easterling

  • Level 14
  • İleti: 6253
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #67 : 20 Kasım 2013, 16:17:35 »
M3TW çıkacaktır ama Rome2 gibi olacaktır. Biz de kazıklanırız ne güzel. Sen git 80'e oyunu al oyun sorunlu çıksın. Yok neymiş güncelleme vs.. düzeltir. Bu düşüncede olan arkadaşlar ölsün bir zahmet. Bir orjinal oyun korsancılar için bile olsa sorunlu çıkarılmaz. Çıkarıldıda ne oldu korsancılarda faydalandı güncelleme vb.

Çevrimdışı bafralıkurt

  • Level 12
  • İleti: 3973
  • -Kubilay-
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #68 : 20 Kasım 2013, 16:35:55 »
Medieval 3'ü 10 sene sonra çıkarırlar, efsane çıkarırlar. Medieval 3 kozunu boşa harcamazlar bence.

Çevrimdışı Easterling

  • Level 14
  • İleti: 6253
  • Evrenin gözünde sen nesin ki ?
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #69 : 20 Kasım 2013, 16:51:22 »
M2TW güzeldi diye sanmayın ki M3TW de onun gibi çıksın. Farkındaysanız şu son 2-3 senedir oyunlar hep sorunlu çıkıyor. Eski oyun gibisi yok diye her zaman söylerdik(im) ve hala söylüyorum bu değişmez. Ha CA veya Sega her hangi bir şirket aklını kullanırda Rome2 gibi çıkarmazlarsa o zaman bakın görün 1-2 milyonu geçer rahat satışı.

Çevrimdışı helsing

  • Level 1
  • İleti: 2
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #70 : 23 Kasım 2013, 00:31:15 »
bence uzun bi süre sonra gelir ama sıradaki oyun bence medieval serisi yani 3 olur. ama eger gelirse bnce görselliğe önem verilmeli. savaşçılar daha gerçekçi savaşmalı mesela. sonra oyuna yeni özellikler eklenebilir. mesela rise and fall cıvılızatıons at war oyununu biliyorsunuzdur, o oyundaki gibi hem strateji hemde mount & blade tarzında oynanabilse oyun bnce süper olur.tabi sadece savaş sırasında. bide empire total war daki gibi deniz savaşları olmalı. diplomasi de geliştirilmeli. yani anlayacağınız bi sürü yenilikle gelmeliki apayrı bi devrim yaşasın oyun ...     tbr*  tbr*  tbr*

Çevrimdışı asdlk123

  • Level 9
  • İleti: 838
  • Arms keep peace
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #71 : 23 Kasım 2013, 09:41:06 »
2-3 yıl sonra gelir bir oyun ama nasıl olur bilemem onuda r2tw gibi yaparlarsa başka oyun çıkarabilirler mi bilemiyorum artık grafiğe çalışmayı bırakıp yapay zekaya çalışmaları lazım sonuçta bu bir strateji oyunu grafik istesem gider fps oynarım önemli olan yapay zeka

Çevrimdışı ikarus

  • Level 3
  • İleti: 15
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #72 : 24 Kasım 2013, 03:34:30 »
Bana da Medieval 3 gelir gibi geliyor. :)

Çevrimdışı Hashasim the MERCİLESS

  • Level 14
  • İleti: 5234
  • Bonzai Adamı Bozai...
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #73 : 24 Kasım 2013, 10:47:16 »
 Aslında en başta Total War ROME II'den önce benim beklentim Medieval III'tü. Çünkü son zamanlarda seri ateşli silahlara bayağı alıştı o yüzden sonununda buna dayanacak bir oyun çıkarmalarını düşünmek pek mantıksız sayılmazdı. Ama madem ki bir anda bu kadar eskiye döndüler, Şimdi de Medieval III'ü tam bir Orta Çağ atmosferinde yakalayıp bize sunabilirler diye düşünüyorum.
Biz Anadolu'ya kardeşlik Türküleriyle gelmedik!
'Kurt Başlı Sancağımız'. Kan damlayan kılıçlarımızla geldik.

 DİREN DOĞU TÜRKİSTAN...

Çevrimdışı Royal Guard

  • Level 11
  • İleti: 2546
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #74 : 24 Kasım 2013, 14:48:50 »
m2twnin bile grafikleri çok iyiyken m3tw kimbilir nasıl olur.İnşallah m3tw çıkarda görürüz.

Çevrimdışı bafralıkurt

  • Level 12
  • İleti: 3973
  • -Kubilay-
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #75 : 24 Kasım 2013, 18:30:01 »
Olay grafiklerde değil. Ruh'da, Asker ve ülke çeşitlerinde. Mesela R2TW'ın grafikler bence muhteşem ama ruhu az. Ve o yüzden fazla tutulmadı. Ben M3TW'da ETW grafiklerine razıyım ama ruh olmalı.  tbr*

Çevrimdışı Diesel

  • Level 12
  • İleti: 3969
  • ~ Brotherhood Of Steel ~
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #76 : 04 Ocak 2014, 13:44:06 »
İlk önce Empire 2 gelirde.Ya bazı eksikler şu.

Ülkeler dönüşüme uğramalı.Mesela The Turks Ottoman Emp.e dönüşmeli.Müslümanlığa destek verilmemiş.Moğolleri Müslüman yapmışlar.1453'te oyunun bitmesi lazım.Bence istilalara yer verilmeli.Eventlere önem verilmeli.Hele şu saçmalığı yok edin:

Mısır Kudüs'ü korumak için 2 alay askerle bekliyor.Gelen haçlı ordusu 10 alay.Nasıl iş?

Niye Persler yok? Neden Arabistan yok?
dizel

Çevrimdışı ByzantineEmpires

  • Level 10
  • İleti: 1637
    • yok
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #77 : 04 Ocak 2014, 15:29:13 »
Daha çok erken rome 2 yi düzeltmeye çalışıyorlar bundan sonra bekleyen Total war arena var 1-2 yıl alır yeni bir oyunun açıklanması.

Çevrimdışı cimbomluakif

  • -Ours is the Fury-
  • Level 14
  • İleti: 8091
  • Yenilmekten korkanın hezimeti garantidir.
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #78 : 04 Ocak 2014, 15:31:11 »
İlk önce Empire 2 gelirde.Ya bazı eksikler şu.

Ülkeler dönüşüme uğramalı.Mesela The Turks Ottoman Emp.e dönüşmeli.Müslümanlığa destek verilmemiş.Moğolleri Müslüman yapmışlar.1453'te oyunun bitmesi lazım.Bence istilalara yer verilmeli.Eventlere önem verilmeli.Hele şu saçmalığı yok edin:

Mısır Kudüs'ü korumak için 2 alay askerle bekliyor.Gelen haçlı ordusu 10 alay.Nasıl iş?

Niye Persler yok? Neden Arabistan yok?

Empire 2 gelmez boşuna beklemeyin.

Perslerin olmama sebebi o devirde Pers diye bir devletin olmaması olabilir mi acaba?  tebessum*

Arapların İranı fethinden Pehleviye kadar İran İranlılarca yönetilmemiştir.

Çevrimdışı Royal Guard

  • Level 11
  • İleti: 2546
Ynt: Total War Medieval 3 İçin Ne Diyorsunuz?
« Yanıtla #79 : 04 Ocak 2014, 15:38:52 »
İlk önce Empire 2 gelirde.Ya bazı eksikler şu.

Ülkeler dönüşüme uğramalı.Mesela The Turks Ottoman Emp.e dönüşmeli.Müslümanlığa destek verilmemiş.Moğolleri Müslüman yapmışlar.1453'te oyunun bitmesi lazım.Bence istilalara yer verilmeli.Eventlere önem verilmeli.Hele şu saçmalığı yok edin:

Mısır Kudüs'ü korumak için 2 alay askerle bekliyor.Gelen haçlı ordusu 10 alay.Nasıl iş?

Niye Persler yok? Neden Arabistan yok?

iranda 1080 yılında Büyük Selçuklu var